Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Шевченка 7 в с. Мілієве Вижницького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
5 369 396,00 UAH
UA-2019-03-19-002631-a c7bde9d05f8642bf85cb964719d619fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 14:34
Очікувана вартість: 5 369 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26847 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Шевченка 7 в с. Мілієве Вижницького району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59220, Україна, Чернівецька область, Вижницький р-н, с. Мілієве, вул. Шевченка 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" 4 985 999,00
UAH з ПДВ
4 985 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ 5 239 891,20
UAH з ПДВ
5 131 891,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 5 223 641,20
UAH з ПДВ
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 18:47
Електронний підпис
03 квітня 2019 22:56
Електронний підпис
03 квітня 2019 22:56
4.10. Кошторис.zip
03 квітня 2019 22:55
Електронний підпис
03 квітня 2019 22:54
4.2. Графік.pdf
03 квітня 2019 22:52
1. Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 22:35
4.3. Довідка про санкції.pdf
03 квітня 2019 22:35
38.imd
03 квітня 2019 22:35
2.1. Обладнання.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 22:25
довідки.rar
03 квітня 2019 22:25
банк.rar
03 квітня 2019 22:25
Кошторисна частина.rar
03 квітня 2019 22:25
досвід.rar
03 квітня 2019 22:25
Договора генпідряду.pdf
03 квітня 2019 22:25
тендерна пропозиція 001.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 12:32
Документи переможець
15 квітня 2019 18:50
Електронний підпис
15 квітня 2019 18:48
Документи переможець
15 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:21
Документи переможець
15 квітня 2019 16:21
Документи переможець
12 квітня 2019 11:50
Документи переможець
12 квітня 2019 11:50
Документи переможець
10 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
10 квітня 2019 16:27
Тендерна пропозиція 2
10 квітня 2019 13:51
Електронний підпис
10 квітня 2019 13:48
Договірна ціна
10 квітня 2019 13:48
Договірна ціна
10 квітня 2019 12:26
Тендерна пропозиція 2
10 квітня 2019 12:26
Договірна ціна
03 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:52
Досвід.rar
03 квітня 2019 17:52
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА"

ПП МАСТЕР ПРОДУКТ

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА"
#41865404
Відхилено 4 985 999,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 16:09
ПП МАСТЕР ПРОДУКТ
#37836084
Відхилено 5 131 891,20
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 16:46
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Переможець 5 150 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 17:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2019 16:09
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2019 16:46
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ #39794680

№ рішення у справі

31-р/тк 32-р/тк

Дата рішення у справі

10.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 квітня 2019 17:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 17:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 09:27
Амб. Мілієве Дод.угода №2.pdf зміни до договору
22 травня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 17:59
Дод.угода №1 Амб. Мілієве.pdf зміни до договору
26 березня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:38
Амб. Мілієве Дод.угода №1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 14:59
Договір амбулаторія Мілієве.pdf укладений
26 квітня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 5 150,000 тис. грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят тисяч гривень) (в т.ч. ПДВ 832,897 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 2 665,646 тис. грн.(два мільйони шістсот шістдесят п’ять тисяч шістсот сорок шість гривень) (в т.ч. ПДВ 190,779 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 2 484,354 тис. грн. (два мільйони чотириста вісімдесят чотири тисячі триста п’ятдесят чотири гривні) (в т.ч. ПДВ 388,37827 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та реквізити Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1. Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 5 109,36361 тис. грн. (п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч триста шістдесят три гривні шістдесят одна копійка) (в т.ч. ПДВ 573,47218 тис.грн.). Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 2 665,646 тис. грн.(два мільйони шістсот шістдесят п’ять тисяч шістсот сорок шість гривень) (в т.ч. ПДВ 190,779 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 2 443,71761 тис. грн. (два мільйони чотириста сорок три тисячі сімсот сімнадцять гривень шістдесят одна копійка) (в т.ч. ПДВ 382,69318 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 25.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 25 травня 2020
Сума оплати за договором: 5 109 363,61
UAH (в тому числі ПДВ 573 472,18 UAH)