Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40525915 |
Місцезнаходження: | 10019, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
Контактна особа: |
Євгенія Наумова +380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 601 646,50 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
19 березня 2019 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 15:47 |
ТД вироби мед. признач. для ШМД .docx | |
19 березня 2019 15:47 |
Протокол затверд. ТД ВМП ШМД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-15-000006 ● 67f5334f6a7545abb784a8725d3ad7a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2019
№23
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2019 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-03-19-002273-a від 19.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-08 14:59:24
Усунення порушень
Для усунення виявлених порушень надаємо копії відповідних документів завіренні належним чином.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-06-26-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2019 № 35
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 13 червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-22-000814-b та UA-2019-03-19-002273-a, здійснених Комунальною установою «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради.
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ЗАРУБІ Віталію Володимировичу, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель та ТУЗ Олені Миколаївні, провідному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Л. КОСТЮК
2019-06-26 15:07:09
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ № 1 – Вироби медичного призначення – 52 найменувань для швидкої медичної допомоги |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 585 448,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 927,24 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ" |
1 570 698,90
UAH з ПДВ
|
1 509 950,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Фролов Микола Дмитрович |
1 580 438,70
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ" #39557980 |
Переможець |
1 509 950,66
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 11:26
|
Договір 54 86.pdf | укладений |
19 квітня 2019 11:25
|