Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Tuberculin /Туберкулін
Очікувана вартість
314 600,00 UAH
UA-2019-03-19-002225-a aa6aefd31830480b8a5773a0f813462b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Олександрович Лукомський

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Андрій Олександрович Лукомський
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 17:11
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 17:11
Початок аукціону: 04 квітня 2019 15:26
Очікувана вартість: 314 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 573,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 упаковка
Tuberculin /Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:53
Додаток 2 тех.вимоги.doc
20 березня 2019 13:53
ТД_2019_Туберкулін.doc
20 березня 2019 13:53
Додаток_5_Проект_ДОГОВОРУ_лiкарс_кi_засоби.docx
20 березня 2019 13:53
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
19 березня 2019 15:41
Додаток 6 інфо.про учасника.doc
19 березня 2019 15:40
Додаток 3 квал.критерії.doc
19 березня 2019 15:40
Додаток 4 для переможця.doc
19 березня 2019 15:40
Протокол №115 Туберкулін.pdf
20 березня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 13:53
Додаток 2 тех.вимоги.doc
19 березня 2019 15:40
Додаток 2 тех.вимоги.doc
20 березня 2019 13:53
ТД_2019_Туберкулін.doc
19 березня 2019 15:40
ТД_2019_Туберкулін.doc
20 березня 2019 13:53
Додаток_5_Проект_ДОГОВОРУ_лiкарс_кi_засоби.docx
19 березня 2019 15:40
Додаток_5_Проект_ДОГОВОРУ_лiкарс_кi_засоби.docx
20 березня 2019 13:53
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
19 березня 2019 15:41
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
19 березня 2019 15:41
Додаток 6 інфо.про учасника.doc
19 березня 2019 15:40
Додаток 3 квал.критерії.doc
19 березня 2019 15:40
Додаток 4 для переможця.doc
19 березня 2019 15:40
Протокол №115 Туберкулін.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000010 ● bebb1639fe4a428e99b85b645db26800
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-03-19-002225-a 19.03.2019 Комунальне некомерційне підприємство « Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 15:26:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-19-002225-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "БАДМ-Б", яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме, не було надано гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 09:58:36

Щодо надання пояснень по закупівлі UA-2019-03-19-002225-a

У відповідності із Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії, які передбачені ч.2 ст. 16 Закону України .Учасник ТОВ "БАДМ-Б" дотримався та завантажив до електронної системи закупівель усі вимоги.
Також згідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, ID закупівлі: UA-2019-03-19-002225-a (ДК 021-2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція) Замовник встановив такі інші умови тендерної документації: Учасники відповідають за заміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та надати гарантійний лист щодо відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації. В документації Учасник надав Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, що і є іншими умовами тендерної документації.
Підстави для відхилення Учасника передбачені п. 3 Розділу 5 Тендерної документації, серед яких такі:
Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Вищезазначені вимоги були дотримані, тому Замовник не мав права відхиляти пропозицію Учасника.
Крім того, серед основних принципів проведення закупівель в Україні, є економія бюджетних коштів та непорушення принципу недискримінації учасників, тому ми вважаємо, що дії Замовника не порушили даних принципів та не завдали шкоди бюджетній сфері.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 312 580,17
UAH з ПДВ
307 839,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 313 593,00
UAH з ПДВ
308 557,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 314 130,60
UAH з ПДВ
310 984,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 12:48
тех.вимоги.pdf
03 квітня 2019 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 12:48
інф.про учасника.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 15:38
акцепт UA-2019-03-19-002225-a.pdf
02 квітня 2019 16:36
ТЧ.pdf
02 квітня 2019 16:36
КЧ.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:30
Відгук.pdf
03 квітня 2019 14:30
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
03 квітня 2019 14:30
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
03 квітня 2019 14:30
Протокол.pdf
03 квітня 2019 14:30
серт висн туб до 07.20.pdf
03 квітня 2019 14:30
ЭДРПОУ.pdf
03 квітня 2019 14:30
РУ туб.pdf
03 квітня 2019 14:30
Ліцензія.pdf
03 квітня 2019 14:30
інструкція туб.pdf
03 квітня 2019 14:30
Від ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2019 14:30
Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2019 14:30
Виписка .pdf
03 квітня 2019 14:30
4ОПП.pdf
03 квітня 2019 14:30
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Відхилено 307 839,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 15:41
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 308 557,38
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 16:41

Документи

08 квітня 2019 15:41
Електронний підпис

Документи

10 квітня 2019 16:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
308 557,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 14:13
Дод.угода №1 туберкулін.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 14:13
Протокол №352 доп.угода.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 10:43
Договір № 28 туберкулін.pdf укладений
22 квітня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 договору, а саме викласти в новій редакції «Сума визначена в договорі складає 308553,00 грн. (триста вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн. 00 коп.) з ПДВ, у тому числі ПДВ, який складає 20185,71 грн. (двадцять тисяч сто вісімдесят п’ять грн. 71 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку № 1 ( Специфікація), який є невід’ємною частиною цього Договору.» - внести зміни до специфікації та викласти її в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 308 553,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 185,71 UAH)