Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування, код 35810000-5 за ДК 021:2015 (протигази універсальні ізолюючі)
Individual outfit (personal protective equipment), under the Code 35810000-5 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (universal insulating gas masks)
Очікувана вартість
4 880 304,00 UAH
UA-2019-03-19-000912-a efbbd9ade4ef4dfa801f1b1d1d935b00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Ротарь Віра Миколаївна
(044) 238-55-30
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Sas Valentyna
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Additional contacts: Ротарь Віра Миколаївна
(044) 238-55-30

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 14:38
Очікувана вартість: 4 880 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146000 UAH
Publication date: 19 березня 2019 11:38
Enquiries until: 22 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 28 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 травня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 880 304 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Місце поставки товарів: Cтанція метро «Дорогожичі», приміщення 33, м. Київ.
A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation.
Place of delivery of goods: Metro station "Dorogozhichi", room 33, Kiev.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
429 шт
Протигази універсальні ізолюючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Universal insulating gas masks
CPV: 35810000-5
Період постачання: по 30 вересня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 15:11
Повідомлення від 25.04.2019 №634-ТК.doc
25 квітня 2019 15:11
Додаток 4.docx
25 квітня 2019 15:11
ТД протигази.doc
23 квітня 2019 15:00
Повідомлення від 23.04.2019 №577-ТК.doc
23 квітня 2019 15:00
Додаток 5.doc
19 квітня 2019 14:32
Повідомлення від 19.04.2019 №558-ТК.doc
11 квітня 2019 14:13
Повідомлення учасникам.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 7.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 6.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 3.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 2.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 1.doc
25 квітня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 15:11
Повідомлення від 25.04.2019 №634-ТК.doc
25 квітня 2019 15:11
Додаток 4.docx
19 квітня 2019 14:32
Додаток 4.docx
11 квітня 2019 14:13
Додаток 4.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 4.doc
25 квітня 2019 15:11
ТД протигази.doc
23 квітня 2019 15:00
ТД протигази.doc
19 квітня 2019 14:32
ТД протигази.doc
11 квітня 2019 14:13
ТД протигази.doc
19 березня 2019 11:35
ТД протигази.doc
23 квітня 2019 15:00
Повідомлення від 23.04.2019 №577-ТК.doc
23 квітня 2019 15:00
Додаток 5.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 5.doc
19 квітня 2019 14:32
Повідомлення від 19.04.2019 №558-ТК.doc
11 квітня 2019 14:13
Повідомлення учасникам.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 7.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 6.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 3.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 2.doc
19 березня 2019 11:35
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог протигази універсальні ізолюючі
Дата подання: 03 квітня 2019 13:39
Дата відповіді: 08 квітня 2019 09:42
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення до офромлення тендерної пропозиції: 1) додаток 4, розділ II, п. 6.7. , а саме вимога надати:"6.7. Інструкцію або керівництво з експлуатації."- потрібно надати зразок? і ким має бути засвідчений виробником чи учасником? 2) "6.9. Для визначення відповідності технічним вимогам та вивчення конструктивних особливостей протигазу, Учасник, пропозиція якого визначена найнижчою, на протязі одного робочого дня надає зразок предмету закупівлі, який після проведення перевірки комплектуючих що знаходяться в корпусі (регенеративного патрону, маски), повертається Учаснику." Уточніть на протязі одного робочого дня з дати проведення аукціону? 3) "п. 6.5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності засобу (виробу) медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини." Потрібно надати оригінал чи копії засвідчені учасником? 4) Аналогічно п. 6.2, 6.3, 6.4 - уточніть потрібно завантажити оригінали документів чи копії засвідчені учасником? 5) "п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Під аналогічним договором слід розуміти саме аналогічні поставки по відкритим торгам чи поставки саме протигазів ізолюючих? 6) Чому приймаються відгуки лише від споживачів, а від покупців ні? Можливо помилка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запитання:
"п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Під аналогічним договором слід розуміти саме аналогічні поставки по відкритим торгам чи поставки саме протигазів ізолюючих? Чому приймаються відгуки лише від споживачів, а від покупців ні? Можливо помилка?
Відповідь:
- під аналогічним договором слід розуміти постачання аналогічного товару по коду 35810000-5 за ДК 021:2015 "Індивідуальне обмундирування";
- споживач експлуатує товар і може надати незалежний відгук.
апитання:
"п. 6.5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності засобу (виробу) медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини." Потрібно надати оригінал чи копії засвідчені учасником?
Аналогічно п. 6.2, 6.3, 6.4 - уточніть потрібно завантажити оригінали документів чи копії засвідчені учасником?
Відповідь:
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних, технічних та інших вимог, зазначених в тендерній документації, повинні бути відскановані з оригіналу документів або копій, завірених підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі».
Запитання:
Додаток 4, розділ II, п. 6.7. , а саме вимога надати:"6.7. Інструкцію або керівництво з експлуатації."- потрібно надати зразок? і ким має бути засвідчений виробником чи учасником?
Відповідь:
Учасник повинен надати інструкцію або керівництво з експлуатації відскановані з оригіналів документів або копій, завірених підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Запитання:
"6.9. Для визначення відповідності технічним вимогам та вивчення конструктивних особливостей протигазу, Учасник, пропозиція якого визначена найнижчою, на протязі одного робочого дня надає зразок предмету закупівлі, який після проведення перевірки комплектуючих що знаходяться в корпусі (регенеративного патрону, маски), повертається Учаснику." Уточніть на протязі одного робочого дня з дати проведення аукціону?
Відповідь:
Учасник, пропозиція якого визначена найнижчою (найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону), на протязі одного робочого дня надає зразок предмету закупівлі.
Відгук від споживача чи від покупця
Дата подання: 08 квітня 2019 10:04
Дата відповіді: 11 квітня 2019 14:16
Чому приймаються відгуки лише від споживачів, а від покупців ні? З відповіді -роз'яснення умов закупівлі відзамовника: "- споживач експлуатує товар і може надати незалежний відгук." Так покупець також може надати відгук, чому не беруться до розгляду відгуки покупців, а лише споживачів? Чи не буде учасник дискваліфікований надавши відгук від покупця а не споживача?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 травня 2019
UA-2019-03-19-000912-aefbbd9ade4ef4dfa801f1b1d1d935b00
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ООО "НПП "Защита Украины" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 травня 2019 15:57
Протокол від 07.05.19 №1408.pdf
07 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2019 10:10
Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2019 10:10
Довідка МВС 23.04.19.pdf
17 травня 2019 10:10
Довідка ДФС від 11.05.2019.pdf
02 травня 2019 16:08
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
02 травня 2019 16:08
banking_licence_ПУМБ.pdf
02 травня 2019 16:08
Умови пропозиції..pdf
02 травня 2019 16:08
ТУ УИП-12KS (витяг).pdf
02 травня 2019 16:08
Гарантія_146 000,00.pdf.p7s.p7s
02 травня 2019 16:08
Гарантія_146 000,00.pdf

Документи

07 травня 2019 15:58
Протокол від 07.05.19 №1408.pdf
07 травня 2019 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

02 травня 2019 16:51
Лист-відгук (1).pdf
02 травня 2019 16:51
8 Тех. специфікація.pdf
02 травня 2019 16:51
7.Ліцензія.zip
02 травня 2019 16:51
7.Гарантия 2655.zip
02 травня 2019 16:51
6.ПротокоЛ ЗУ 2012.pdf
02 травня 2019 16:51
4. Довідка ст.17.pdf
02 травня 2019 16:51
18 Лист гарантія.pdf
02 травня 2019 16:51
17. Витяг з ТУ (зразок).pdf
02 травня 2019 16:51
1. Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту"

ООО "НПП "Защита Украины"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту" 4 880 304,00
UAH з ПДВ
4 855 851,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "НПП "Защита Украины" 4 880 304,00
UAH з ПДВ
4 880 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 10:10
Цінова пропозиція.pdf
17 травня 2019 10:10
Довідка МВС 23.04.19.pdf
17 травня 2019 10:10
Довідка ДФС від 11.05.2019.pdf
02 травня 2019 16:08
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
02 травня 2019 16:08
banking_licence_ПУМБ.pdf
02 травня 2019 16:08
Умови пропозиції..pdf
02 травня 2019 16:08
ТУ УИП-12KS (витяг).pdf
02 травня 2019 16:08
Гарантія_146 000,00.pdf.p7s.p7s
02 травня 2019 16:08
Гарантія_146 000,00.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:51
Лист-відгук (1).pdf
02 травня 2019 16:51
8 Тех. специфікація.pdf
02 травня 2019 16:51
7.Ліцензія.zip
02 травня 2019 16:51
7.Гарантия 2655.zip
02 травня 2019 16:51
6.ПротокоЛ ЗУ 2012.pdf
02 травня 2019 16:51
4. Довідка ст.17.pdf
02 травня 2019 16:51
18 Лист гарантія.pdf
02 травня 2019 16:51
17. Витяг з ТУ (зразок).pdf
02 травня 2019 16:51
1. Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту"

ООО "НПП "Защита Украины"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту"
#39665705
Переможець 4 855 851,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Технології захисту"
#39665705
4 855 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:08
403-ВО-19 від 04.06.2019 — ТОВ НВП ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХИСТУ-звіт.pdf укладений
28 грудня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 13:03
403-ВО-19 від 04.06.2019 — ТОВ НВП ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХИСТУ-ДУ2 від 30.09.19 (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 10:26
403-ВО-19 від 04.06.2019 — ТОВ НВП ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХИСТУ-ДУ1 від 21.06.19 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:49
403-ВО-19 від 04.06.2019 — ТОВ НВП ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХИСТУ.pdf укладений
04 червня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси Постачальника
Номер договору про закупівлю: 403-ВО-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 403-ВО-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди продовжити строк виконання зобов'язань щодо передання товару (без збільнення суми договору) тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін до Договору – 4 855 851,00 грн, в тому числі ПДВ 20% - 809 308,50 грн. Кількість товару після внесення змін – 429 шт.
Номер договору про закупівлю: 403-ВО-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 855 851,00
UAH (в тому числі ПДВ 809 308,50 UAH)