Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145866 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Лазуцька Ілона Михайлівна +380365723154 osvitakost@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 15:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 15:56 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 15:52 |
тендерна документація |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000058 ● 76fc1663abe54f2cb4dd10702350affd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2019 № 10
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.04.2019 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-19-000751-b 19.03.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В. Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-25 17:32:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Футбольний майданчик для Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Костопільської районної ради Рівненської області за адресою: вул. Зелена, 3 м. Костопіль» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-000751-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з пунктом 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог згідно з п.6 цього розділу та Додатку 4.
Однак, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Случ» в завантаженій тендерній пропозиції не подана інформація щодо огорожі, системи освітлення спортивного майданчика, футбольних воріт, а зазначено лише, що учасник підтверджує про погодження з вимогами Замовника щодо технології влаштування футбольного майданчика з штучним покриттям, що наведені в Додатку 4 до тендерної документації.
Поясніть, чому тендерна пропозиція вищевказаного учасника визначена як така, що відповідає всім вимогам встановленим в тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідно до протоколу ТК від 10.05.2019
2019-06-21 09:26:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
1 490 400,00
UAH з ПДВ
|
1 349 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
1 495 000,00
UAH з ПДВ
|
1 486 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" #13993936 |
Відхилено |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 15:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд #40299777 |
Відхилено |
1 349 900,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:01
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746 |
Переможець |
1 486 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 11:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 11:20
|
зміни фут. майданчик.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 15:48
|
Договір ЗОШ _ 8.pdf | укладений |
10 травня 2019 15:36
|
Договір | укладений |
10 травня 2019 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджена зміна ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/254 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |