Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Етикетка поліпропіленова
Очікувана вартість
867 017,40 UAH
UA-2019-03-18-002387-a ● c7dcfd00c4c4484298514f9f3250543d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Марченко Ганна Володимирівна +380443331337 G.Marchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 867 017,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 335,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8670 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2201400 шт
Етикетка поліпропіленова 35 ВОРР з текстом та малюнком для пляшки 0,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1583750 шт
Етикетка поліпропіленова 35 ВОРР з текстом та малюнком для пляшки 1,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32500 шт
Етикетка паперова самоклеюча з логотипом для бутеля 18,9 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 15:51 |
ТД етикетка (зміни №3 84-М).doc | |
05 квітня 2019 15:51 |
Зміни до етикетки 84-М (Лиман).doc | |
29 березня 2019 11:58 |
69-М зміни №2 Етикетка.docx | |
25 березня 2019 17:45 |
50-М зміни №1 етикетка.docx |
05 квітня 2019 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 квітня 2019 15:51 |
ТД етикетка (зміни №3 84-М).doc
|
|||||||||
05 квітня 2019 15:51 |
Зміни до етикетки 84-М (Лиман).doc
|
|||||||||
29 березня 2019 11:58 |
69-М зміни №2 Етикетка.docx
|
|||||||||
25 березня 2019 17:45 |
50-М зміни №1 етикетка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не зазначна кількість у тех. специфікації ТД
Дата подання: 19 березня 2019 11:02
Дата відповіді: 22 березня 2019 09:48
Доброго дня, просимо зазначити кількість у Додатку 3 до тендерної документації на позицію №3 "Етикетка паперова самоклеюча з логотипом для бутеля 18,9 л."
Відповідь: будуть внесені зміни до ТД.
Який дизайн етикеток? Яка точна кількість типів однієї етикетки?
Дата подання: 19 березня 2019 13:28
Дата відповіді: 22 березня 2019 09:50
Просимо надати уточнюючу інформацію, а саме опублікувати дизайн всіх етикеток або вказати точну кількість (якщо є) типів однієї етикетки (як приклад, етикетка 0,5л з одним дизайном – кількість: ххх , етикетка 0,5л з іншим дизайном-кількість: ххх, етикетка 1,5л з одним дизайном – кількість: ххх, етикетка 1,5л з іншим дизайном – кількість:ххх, тощо).
Відповідь: будуть внесені зміни до ТД, а саме надано макети етикеток.
Щодо кількості, на жаль, на даному етапі вказати неможливо. Відповідно до умов проекту договору, поставка товару з урахуванням кількості товару буде надано Постачальнику у вигляді заявки
Щодо кількості, на жаль, на даному етапі вказати неможливо. Відповідно до умов проекту договору, поставка товару з урахуванням кількості товару буде надано Постачальнику у вигляді заявки
Дискримінаційні положення у вимогах тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2019 17:01
Дата відповіді: 26 березня 2019 15:36
Ми є компанією-виробником етикетки і маємо всі можливості для виготовлення повного спектру будь-якої етикетки. Отримання сертифікації ISO 9001 в Україні є необов’язковим для виробників, тому вимагати її безапеляційно є дискримінуючим положення тендерної документації. Якщо замовник хоче впевнитись у можливостях виробника, то існує ряд документів, окрім ISO 9001, таких як копія акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, або документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції, або копія атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Таким чином ми вимагаємо усунути дискримінаційні положення та додати можливість обрати учаснику для подання один з 4х документів: ISO 9001, або акт обстеження виробництва, або довідка про працівників і обладнання, або копія атестату виробництва).
Також відповідно до Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року та «Про дитяче харчування» від 14 вересня 2006 року сертифікат ISO 22000 на систему управління безпекою харчових продуктів є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Етикетка НЕ Є харчовим продуктом та не контактує з їстівною продукцією, тому вимагаємо прибрати цей сертифікат з тендерної документації, у випадку відмови ми будемо вимушені звернутись до АМКУ та інших контролюючих органів для запобігання узгодженим антиконкурентним діям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовник не вважає вищевказані вимоги дискримінаційними. Це загальновживана практика публічних закупівель
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 березня 2019 17:07
Дата відповіді: 26 березня 2019 15:36
Згідно п.2. «Перелік документів, які мають надати учасники у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання копії сертифікату відповідності на систему управління якістю виробника продукції на відповідність запропонованої продукції ДСТУ ІSO 9001:2009 (ДСТУ ІSO 9001:2008) або ДСТУ ІSO 9001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту та копії сертифікату виробника продукції на систему управління безпекою харчових продуктів ISO 22000:2005 (ДСТУ ISO 22000:2007). Вимога надати дані документи є дискримінаційною та такою, що порушує права виробників продукції з відповідними технічними характеристиками, які не мають цих сертифікатів. Сертифікація систем менеджменту та управління безпекою харчових продуктів не є обов’язковою для виробників поліпропіленових етикеток в Україні. Згідно Закону «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані документи з переліку необхідних для подання учасником. У іншому разі, ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ на дискримінаційні дії з боку ФІЛІЇ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АТ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовник не вважає вищевказані вимоги дискримінаційними. Це загальновживана практика публічних закупівель
Кваліфікація
Дата подання: 22 березня 2019 17:08
Дата відповіді: 26 березня 2019 15:35
Згідно п.5.2.4 тендерної документації надайте роз'яснення, чи потрібно завантажувати разом з довідкою про працівників звіт форми 1-ДФ?
Відповідь: Шановний учасник! Згідно п.5.2.4 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. Завантажувати звіт форми 1-ДФ немає потреби
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-18-002387-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ», Код ЄДРПОУ:42493648
Дата подання: 03 травня 2019 19:05
Дата подання: 03 травня 2019 19:05
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» та визначення переможцем закупівлі «Етикетка поліпропіленова» згідно № оголошення у ЦБД: UA-2019-03-18-002387-a ТОВ «МАЛІАЛ»
25 квітня 2019 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) в електронній системі закупівель було оприлюднено:
1). Протокол розгляду тендерних пропозицій №225-М від 24.04.2019 на закупівлю етикетки поліпропіленової, згідно з яким прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ».
2). Протокол розгляду тендерних пропозицій №227-М від 24.04.2019 на закупівлю етикетки поліпропіленової, згідно з яким прийнято рішення визначити переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЛІАЛ» (ідентифікаційний код 37538490) (далі – ТОВ «МАЛІАЛ» або Переможець) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ним.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» (далі – ТОВ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» або Скаржник) не погоджується з рішеннями Замовника, викладеними у Протоколах розгляду тендерних пропозицій №225-М від 24.04.2019 та №227-М від 24.04.2019 щодо відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі, та повідомленням про намір укласти договір з ТОВ «МАЛІАЛ», тому що пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації, а ознайомившись з наданими ТОВ «МАЛІАЛ» документами в складі їх пропозиції, виявив низку невідповідностей умовам тендерної документації, через які має всі підстави вважати, що Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді їх пропозиції, так як мав відхилити пропозицію ТОВ «МАЛІАЛ» з підстав невідповідності умовам тендерної документації.
Рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможцем закупівлі, та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «МАЛІАЛ» є неправомірними, безпідставними, прийнятими з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 р., чим було грубо порушено права та законні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 18:48
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу відкликано та скасовано за рішенням скаржника через втрату актуальності
Дата: 22 травня 2019 16:32
рішення від 07.05.2019 № 5540 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 18:47
рішення від 23.05.2019 № 6545.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 15:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» |
669 793,00
UAH з ПДВ
|
669 793,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ітак |
825 106,50
UAH з ПДВ
|
825 106,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЛІАЛ" |
864 583,00
UAH з ПДВ
|
864 583,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
867 000,00
UAH з ПДВ
|
867 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПОТЕХНОТОРГ» #42493648 |
Відхилено |
669 793,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 18:39
|
ТОВ Ітак #16476839 |
Відхилено |
825 106,50
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 18:41
|
ТОВ "МАЛІАЛ" #37538490 |
Переможець |
864 583,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2019 12:27
|
УЗ-ЦБМЕС-19224-Ю_Д-1 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2019 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2019 20:08
|
7 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
6 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
5 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
4 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
3 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
2 001.jpg | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
1.pdf | укладений |
31 травня 2019 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦБМЕС-19224/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦБМЕС-19224/ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |