Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2019-03-18-001686-c ● 1a09adac52754735a168022181c04172
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №18 |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 45 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 227,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір офісний А4 400 упаковок, папір офісний А3 10 упаковок, папка на зав'язках 1000 шт, швидкозшивач картонний "Справа" 1000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2410 Одиниця
Папір офісний А4 400 упаковок, папір офісний А3 10 упаковок, папка на зав'язках 1000 шт, швидкозшивач картонний "Справа" 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 16:42 |
Технічні завдання Word.docx |
18 березня 2019 16:39 |
Кваліфікація Word.docx |
18 березня 2019 16:39 |
Договір Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 10:06
Дата відповіді: 19 березня 2019 10:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання , у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від моделі-зразка. Фізичні особи-підприємці до участі у закупівлі допускаються , а їх ціна розглядається як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
38 981,40
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 29.03.-01.pdf | укладений |
29 березня 2019 09:29
|