Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасхи
Очікувана вартість
1 112,00 UAH
UA-2019-03-18-001558-a ed809ee86b3c42d4a48bc164c19c073b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бояринова Тетяна Петрівна

+380464521957 tana233@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Городнянський ліцей» Чернгівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266369
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. імені Петра Пиниці
Контактна особа: Бояринова Тетяна Петрівна
+380464521957
tana233@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 15:00
Очікувана вартість: 1 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19.5 кг
Пасхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. ім. Петра Пиниці, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Оплата вартості товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівкові формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 2. Оплата за фактично отриманий товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів ра рахунок постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 3.Розрахунки проводяться шляхом: - Продавець зобов'язується поставити у встановлений строк Покупцю товар за цінами, що надаються до цього Договору в Специфікації, яка є його невід'ємною частиною, а Замовник зобов'язується оплатити його; - розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом його постачання;- у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10- (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 4.До рахунку додаються: видаткові накладні. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:57
Проект договору .doc
18 березня 2019 14:57
ТД Хлібобулочні вироби.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
03 квітня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій