Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Великокопанівська лікарська амбулаторія по вул. Радянська, 10 а, в с. Великі Копані Олешківського району - будівництво
Очікувана вартість
6 327 694,00 UAH
UA-2019-03-18-001549-a ● 75ee7ef8b7dd45fdb373c3c289a198dc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 14:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 14:58 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 327 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 819,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Великокопанівська лікарська амбулаторія по вул. Радянська, 10 а, в с. Великі Копані Олешківського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75131, Україна, Херсонська область, с.Великі Копані Олешківський район, вул. Радянська, 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 14:55 |
Додаток 6 Технічне завдання.doc | |
18 березня 2019 14:55 |
ТД амбулаторія В Копані.doc | |
18 березня 2019 14:55 |
Додаток 7 проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001549-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 09 квітня 2019 21:11
Неправомірна дискваліфікація
Шановні члени тендерного комітету звернули увагу що,.ФОП Шевченко М О пропустив десь дві бобишки .кілограм паклі.та одне кріплення до світильника ,за захисний кожух до термометра не говорю,тому що в нових котлах вони не використовуються,а те що в другому та третьому документах викладені реєстраційні та ідентифікаційні дані Учасника, бо ФОП Статуту не має, а в останньому прикріпленому файлі копія аналогічного договора а раніш відгук замовника. Тому пропоную Шановним членам тендерного комітету скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Шевченко М О
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 10 квітня 2019 08:56
Причина: обєктивні підстави
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001549-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 22 квітня 2019 19:39
Оскарження визнання переможця.
Одна з основних вимог ТД Замовника це надання Відомостей про персонал та Субпідрядників. Учасник ТОВ" ПРОФТ БУД СІСТЕМ " в складі тендерної пропозиції надав відомості про залучення субпідряднику ТОВ "ДЕ-ЛЮКС Технології м Киів в обсязі 22.2%.в тойже час ,у відомості персоналу вказані тільки штатні працівники ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" і жодного субпідрядної організації, як того потребує тендерна документація Замовника,та форма відомостей про персонал.Тому я вважаю,що тендерна пропозиція ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" не відповідає вимогам ТД Замовника та підлягає дискваліфікації.а протокол про визнання переможцем-відміні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2019 14:21
Після опрацювання даного звернення надаємо наступну відповідь:
У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток №4). У разі, якщо учасник не планує залучення субпідрядників для виконання робіт, то такий учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням відсутності наміру про залучення субпідрядних організацій на вказаний обсяг робіт. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку відповідно до Додатку 4 про залучення субпідрядної організації ТОВ «Де Люкс Технології» вих. № 55-02 від 06.02.19 в якій зазначає повне найменування та місцезнаходження субпідрядника, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, обсяг залучення субпідрядника до виконання договору (у % або грн. від вартості договору), як того вимагає тендерна документація. Також пунктом 1.10. «Інші вимоги» (Додаток №4) передбачено, що у разі залучення учасником субпідрядної організації необхідно надати копії ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надав завірену належним чином копію ліцензії №35-Л від 22.08.2017 та дозвіл №824.17.32 від 27.03.17 на виконання робіт, які має виконувати субпідрядна організація ТОВ «Де Люкс Технології». Надання іншої інформації про субпідрядну організацію, яку планує залучати учасник, не передбачено тендерною документацією.
Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 3 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку №50-02 від 06.02.19 року згідно таблиці 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід». Працівники, які вказані у даній довідці відповідають кваліфікаційним критеріям та їх кількість є достатньою для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» оскільки тендерна пропозиція відповідає усім умовам тендерної документації.
У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток №4). У разі, якщо учасник не планує залучення субпідрядників для виконання робіт, то такий учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням відсутності наміру про залучення субпідрядних організацій на вказаний обсяг робіт. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку відповідно до Додатку 4 про залучення субпідрядної організації ТОВ «Де Люкс Технології» вих. № 55-02 від 06.02.19 в якій зазначає повне найменування та місцезнаходження субпідрядника, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, обсяг залучення субпідрядника до виконання договору (у % або грн. від вартості договору), як того вимагає тендерна документація. Також пунктом 1.10. «Інші вимоги» (Додаток №4) передбачено, що у разі залучення учасником субпідрядної організації необхідно надати копії ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надав завірену належним чином копію ліцензії №35-Л від 22.08.2017 та дозвіл №824.17.32 від 27.03.17 на виконання робіт, які має виконувати субпідрядна організація ТОВ «Де Люкс Технології». Надання іншої інформації про субпідрядну організацію, яку планує залучати учасник, не передбачено тендерною документацією.
Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 3 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку №50-02 від 06.02.19 року згідно таблиці 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід». Працівники, які вказані у даній довідці відповідають кваліфікаційним критеріям та їх кількість є достатньою для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» оскільки тендерна пропозиція відповідає усім умовам тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2139804814 |
Відхилено |
6 278 325,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 14:04
|
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" #41376218 |
Переможець |
6 323 472,94
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 16:07
|
Звіт розірвання договору | укладений |
27 травня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:11
|
Дод. уг. 3 81-Б.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 09:16
|
Дод. уг. 2 - 81Б.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 11:19
|
Дод. угода 1 Великокопанівська.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 14:50
|
Договір | укладений |
06 травня 2019 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 81-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 81-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 81-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 травня 2019 — 28 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 227 190,54
UAH (в тому числі ПДВ 537 865,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку з неналежним виконанням договору, якістю робіт, порушенням умов використання авансу та термінів календарного графіку виконання робіт |