Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великокопанівська лікарська амбулаторія по вул. Радянська, 10 а, в с. Великі Копані Олешківського району - будівництво
Очікувана вартість
6 327 694,00 UAH
UA-2019-03-18-001549-a 75ee7ef8b7dd45fdb373c3c289a198dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 14:58
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 14:58
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 6 327 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 819,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Великокопанівська лікарська амбулаторія по вул. Радянська, 10 а, в с. Великі Копані Олешківського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75131, Україна, Херсонська область, с.Великі Копані Олешківський район, вул. Радянська, 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:55
Додаток 6 Технічне завдання.doc
18 березня 2019 14:55
ТД амбулаторія В Копані.doc
18 березня 2019 14:55
Додаток 7 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-001549-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 09 квітня 2019 21:11
Неправомірна дискваліфікація
Шановні члени тендерного комітету звернули увагу що,.ФОП Шевченко М О пропустив десь дві бобишки .кілограм паклі.та одне кріплення до світильника ,за захисний кожух до термометра не говорю,тому що в нових котлах вони не використовуються,а те що в другому та третьому документах викладені реєстраційні та ідентифікаційні дані Учасника, бо ФОП Статуту не має, а в останньому прикріпленому файлі копія аналогічного договора а раніш відгук замовника. Тому пропоную Шановним членам тендерного комітету скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Шевченко М О
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 квітня 2019 08:56
Причина: обєктивні підстави
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001549-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 22 квітня 2019 19:39
Оскарження визнання переможця.
Одна з основних вимог ТД Замовника це надання Відомостей про персонал та Субпідрядників. Учасник ТОВ" ПРОФТ БУД СІСТЕМ " в складі тендерної пропозиції надав відомості про залучення субпідряднику ТОВ "ДЕ-ЛЮКС Технології м Киів в обсязі 22.2%.в тойже час ,у відомості персоналу вказані тільки штатні працівники ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" і жодного субпідрядної організації, як того потребує тендерна документація Замовника,та форма відомостей про персонал.Тому я вважаю,що тендерна пропозиція ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" не відповідає вимогам ТД Замовника та підлягає дискваліфікації.а протокол про визнання переможцем-відміні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2019 14:21
Після опрацювання даного звернення надаємо наступну відповідь:
У пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток №4). У разі, якщо учасник не планує залучення субпідрядників для виконання робіт, то такий учасник надає довідку в довільній формі з зазначенням відсутності наміру про залучення субпідрядних організацій на вказаний обсяг робіт. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку відповідно до Додатку 4 про залучення субпідрядної організації ТОВ «Де Люкс Технології» вих. № 55-02 від 06.02.19 в якій зазначає повне найменування та місцезнаходження субпідрядника, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, обсяг залучення субпідрядника до виконання договору (у % або грн. від вартості договору), як того вимагає тендерна документація. Також пунктом 1.10. «Інші вимоги» (Додаток №4) передбачено, що у разі залучення учасником субпідрядної організації необхідно надати копії ліцензій та дозволів субпідрядних організацій на право виконання робіт, до яких вони будуть залучені, у разі, якщо це передбачено діючим законодавством. Учасник ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надав завірену належним чином копію ліцензії №35-Л від 22.08.2017 та дозвіл №824.17.32 від 27.03.17 на виконання робіт, які має виконувати субпідрядна організація ТОВ «Де Люкс Технології». Надання іншої інформації про субпідрядну організацію, яку планує залучати учасник, не передбачено тендерною документацією.
Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку 3 для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» надає довідку №50-02 від 06.02.19 року згідно таблиці 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід». Працівники, які вказані у даній довідці відповідають кваліфікаційним критеріям та їх кількість є достатньою для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У тендерного комітету відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» оскільки тендерна пропозиція відповідає усім умовам тендерної документації.

Документи

24 квітня 2019 14:21
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 6 278 325,00
UAH з ПДВ
6 278 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 6 323 472,94
UAH з ПДВ
6 323 472,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 14:05
347.pdf
03 квітня 2019 00:28
Лист відгук Шевченко004.jpg
03 квітня 2019 00:28
Досвід роботи.pdf
03 квітня 2019 00:28
Досвід роботи.pdf
03 квітня 2019 00:28
Довідки по В Копанях.pdf
03 квітня 2019 00:28
установчі (1).zip

Публічні документи

19 квітня 2019 18:04
Електронний підпис
19 квітня 2019 18:02
Тендерна Пропозиція.pdf
19 квітня 2019 18:02
Розрахунок пропозиції.rar
19 квітня 2019 18:02
Довідка.pdf.p7s
19 квітня 2019 18:02
Договірна ціна.pdf
19 квітня 2019 18:02
Довідка.pdf
19 квітня 2019 18:02
Довідка МВС.pdf
03 квітня 2019 12:56
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:56
установчі документи.rar
03 квітня 2019 12:56
ТЗ Додаток 6.pdf
03 квітня 2019 12:56
ст 17.rar
03 квітня 2019 12:56
ст 16.rar
03 квітня 2019 12:56
розрахунок пропозиції.rar
03 квітня 2019 12:56
Проект Договір.pdf
03 квітня 2019 12:56
Календарний Графік.pdf
03 квітня 2019 12:56
Довідка про дозвіл.pdf
03 квітня 2019 12:56
Довідка згода з Т.З.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2139804814
Відхилено 6 278 325,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 14:04
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Переможець 6 323 472,94
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 11:46

Документи

09 квітня 2019 14:03
Електронний підпис
09 квітня 2019 13:59
Протокол
04 квітня 2019 11:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

16 квітня 2019 11:46
Електронний підпис
16 квітня 2019 11:43
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
6 323 472,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 11:46
Електронний підпис
16 квітня 2019 11:43
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 16:07
Звіт розірвання договору укладений
27 травня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:11
Дод. уг. 3 81-Б.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 09:16
Дод. уг. 2 - 81Б.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:19
Дод. угода 1 Великокопанівська.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 14:50
Договір укладений
06 травня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 81-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 81-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 81-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 227 190,54
UAH (в тому числі ПДВ 537 865,09 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з неналежним виконанням договору, якістю робіт, порушенням умов використання авансу та термінів календарного графіку виконання робіт