Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини, комплектуючі та приладдя до засобів малої механізації
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001487-c 6729175868e24ed9a7c47c8de2078cab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 14:13
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,94%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів ( двох та більше за 2016 – 2018 рр.)
Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка за ДК 021:2015 кодом 42670000-3 1. Товар поставляється виключно офіційним дилером STIHL в Україні з наданням сертифіката.
Товар повинен бути новим, непошкодженим, без дефектів, відповідної якості, з терміном придатності та гарантійним строком експлуатації (за наявності).
Товар повинен бути упакований, з нанесенням на упаковці назви, артикула (коду), голографічних стрічок, забезпечений сертифікатом якості чи відповідності, тощо, якщо це передбачено виробником товару чи законодавством України.
Товар із всією супровідною документацією поставляється за рахунок постачальника на склад Замовника.
Всі витрати, пов’язані із доставкою чи заміною неякісного товару покладаються на постачальника.
Товар повинен відповідати наступній специфікації:
Кфлькість товару відповідно до артикулів 1469 од.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1469 Одиниця
Запасні частини, комплектуючі та приладдя до засобів малої механізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 15:59
Договір Закупівлі Запчастин.doc
18 березня 2019 15:57
Тендерна документація 2Х.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САДМАРКЕТ" 763 687,68
UAH з ПДВ
763 687,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛГОРИТМ-МЕГА" 811 665,04
UAH з ПДВ
811 665,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 10:42
Електронний підпис
04 квітня 2019 08:55
Електронний підпис
04 квітня 2019 08:54
Додаток _1_27_.pdf
04 квітня 2019 08:46
Електронний підпис
04 квітня 2019 08:44
Додаток _1_27_.pdf
04 квітня 2019 08:44
Додаток _6_26_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САДМАРКЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛГОРИТМ-МЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САДМАРКЕТ"
#39625091
Переможець 763 687,68
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САДМАРКЕТ"
#39625091
763 687,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 10:45
Доп.угода Садмаркет №3.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 10:54
426 ДУ 2 ТОВ Садмаркет .pdf зміни до договору
04 вересня 2019 10:52
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 11:28
426 ДУ 1 ТОВ Садмаркет .pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 13:38
426 ТОВ Садмаркет.pdf укладений
22 квітня 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору за кошти місцевого бюджету та відповідно зменшення за кошти господарської діяльності в сумі 13263,88 грн.
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На суму 38226,18 грн. збільшено закупівлю за рахунок коштів місцевого бюджету КПКВ 4717691 та відповідно зменшено за рахунок господарської діяльності
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML