Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Наше село |
Код ЄДРПОУ: | 33803191 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул Пушкіна 87 |
Контактна особа: |
Тарасевич Сергій Михайлович +380485233073 5161103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 467 577,91 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 675,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 13:11 |
Doc 18.03.2019 12_593544824161439064549.pdf | |
18 березня 2019 13:11 |
ТД ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ КП НАШЕ СЕЛО 2019 (1) марина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-20-000028 ● 4951dd2e202d43c686eb2af153f3a54b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2019 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.03.2019 Одеса № 88
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Самокіш С. від 20.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 20.03.2019
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.03.2019 № 88
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-14-000961-c 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
2. UA-2019-03-15-000427-c 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-03-15-000460-c 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-03-15-000473-c 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Гладкий Р.В.
5. UA-2019-03-15-000110-c 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Федоряка В.В.
6. UA-2019-03-18-000813-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону