Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 65110000-7 - Розподіл води – Централізоване водопостачання провулок Банний 5
Очікувана вартість
11 157,48 UAH
UA-2019-03-18-000650-a 0224a7dae72848e3ba8b9204f975295f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ясунов

+380675977532 sergeyjasunov96@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Сергій Ясунов
+380675977532
sergeyjasunov96@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021-2015 – 65110000-7 - Розподіл води – Централізоване водопостачання провулок Банний 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, м Маріуполь, провулок Банний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

18 березня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 11:21
Договір № 1618_ЦВВ від 18.03.2019р. Водопостачання пров.Банний 5.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03361508
Переможець 11 157,48
UAH з ПДВ
18 березня 2019 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 13:24
ДУ № 3 від 10.12.2019р. до дог. № 1618_ЦВВ.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 13:23
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 15:15
ДУ № 2 до дог. № 1618_ЦВВ.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2019 09:46
ДУ № 1 від 11.05.2019р. до дог. № 1618_ЦВВ вул. Левченко, 1.PDF зміни до договору
11 травня 2019 09:45
Договір № 1618_ЦВВ від 18.03.2019р. Водопостачання пров.Банний 5.PDF укладений
18 березня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1618/ЦВВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1618/ЦВВ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1618/ЦВВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1618/ЦВВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 157,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 859,58 UAH)