Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Радехівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144677 |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., місто Радехів, проспект Відродження, 16 |
Контактна особа: |
Репетило Любов Антонівна +380325521567 radekhivrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2019 17:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 17:05 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 246 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 15:07 |
перелік змін до ТД.doc | |
26 березня 2019 15:07 |
тендерна документація оновлена |
26 березня 2019 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 березня 2019 15:07 |
перелік змін до ТД.doc
|
||||||||||||
26 березня 2019 15:07 |
тендерна документація оновлена
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за уточнення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000017 ● f20932f4fc6d4eabb8b629eb92a86be5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-15-002638-a 03.15.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 11:37:59
Про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для установ освіти Радехівського району»
(ID: UA-2019-03-15-002638-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7¹ Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Згідно з пунктом 1 додатку 6 тендерної документації «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» учасники повинні надати: «нотаріально завірену копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи)».
Однак Учасником ТОВ «Інтер Систем» подано у своїй пропозиції копію статуту без її нотаріального посвідчення.
Також пунктом 3 додатку 6 тендерної документації учасники повинні надати: «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (для учасника - юридичної особи), (оригінал чи нотаріально завірена копія)».
Однак, у пропозиції Учасника ТОВ «Інтер Систем» завантажено витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.02.2019 та відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 28.02.2019.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, датою розкриття тендерних пропозицій є 03.04.2019, отже дата видачі витягу та відомості перевищує місячний термін відносно дати розкриття тендерної пропозицій, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Інтер Систем» відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 як таку, що не відповідала умовам тендерної пропозиції ?
За результатами процедури закупівлі Відділом освіти Радехівської РДА укладено з ТОВ «Інтер Систем» договір про закупівлю товарів від 19.04.2019 №52 (далі – Договір №52).
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами переможця процедури закупівлі.
Згідно з тендерною документацією Замовника (додатку №5) «Строк поставки товару та «Строк дії договору» - до 30.04.2019 року. Учасник ТОВ «Інтер Систем» подав тендерну пропозицію та проект договору, у якій погодився з умовами договору (в тому числі щодо строку поставки товару та строку дії договору) і був визнаний переможцем процедури закупівлі.
Однак, в умовах завантаженого Відділом освіти Радехівської РДА в електронну систему закупівель Prozorro Договору №52 (який підписано Замовником та переможцем торгів ТОВ «Інтер Систем») вказано, що строк дії договору - до 31.12.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, умови договору закупівлі № 52 відрізняються від змісту тендерної документації Замовника та пропозиції учасника-переможця щодо строку дії договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Прошу надати пояснення щодо невідповідності умов договору закупівлі змісту тендерної пропозиції учасника-переможця, а також чим спричинене таке продовження, якщо згідно тендерної документації Замовника договір діє до 30.04.2019 року включно?
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону № 922, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Замовником укладено додаткову угоду від 20.05.2019 №1 до Договору №52, якою внесено зміни в Додаток 1 до даного договору в пункті 7 Специфікації в частині зміни найменування товару (телевізор Bravis LED-43G5000 Smart+T2 на телевізор Bravis LED-43D5000 Smart+T2).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Обґрунтуйте прийняття рішення щодо укладення додаткової угоди від 20.05.2019 №1 до Договору №52. В чому полягає необхідність заміни товару (моделі телевізора), який був встановлений вимогами Замовника в тендерній документації та додатком 1 до Договору №52, чи не призведе заміна до збільшення суми, визначеної в договорі ?
4. Надати інформацію про стан виконання Договору №52 в частині строків поставки товару та його оплати ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-13 16:36:55
Пояснення
Відділом освіти Радехівської державної адміністрації було проведено закупівлю товару «32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для установ освіти Радехівського району» за процедурою «відкриті торги» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-03-15-002638-a). Для участі у закупівлі були подані пропозиції трьох учасників, а саме: ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», ФОП Лапа І.І., ФОП Бондар М.В. Після проведення електронного аукціону пропозиція ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» була визначена як найбільш економічно вигідна. За результатами розгляду та оцінки пропозиції Учасника ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» було визнано Переможцем.
Відповідно до пункту 1 Додатку 6 до Тендерної документації «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати нотаріально завірену копію Статуту або іншого документу зі змінами (у разі їх наявності). Проте відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки Тендерної документації» встановлено наступне: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з: оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації». Зазначений пункт регулює спосіб надання Учасниками усіх необхідних документів та не наголошує на необхідності надання нотаріально завірених копій окремих документів, що вимагаються Замовником. Враховуючи це, надання ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції копії статуту товариства, що завірена уповноваженою особою, не було визнано таким, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до Тендерної документації «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» Учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати «Відомості з Єдиного держаного реєстру підприємств та організацій України, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій». ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі тендерної пропозиції було надано Відомості з Єдиного держаного реєстру підприємств та організацій України, що видані (дата видачі – 28.02.2019 року) та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата видачі – 18.02.2019 року). Зважаючи на те, що відповідно до Положення про Порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Державного комітету статистики України №386 від 28.11.2005 року та відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції №1657/5 від 10.06.2016 року, чинність наданої інформації із зазначених Реєстрів у вигляді Виписки/Витягу та Відомостей строком не обмежена, а також враховуючи те, що ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» дотримано усіх інших вимог Тендерної документації, надання Відомостей та Витягу, що датовані більш пізньою датою, було визнано таким, що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, оскільки пропозиція ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» була найбільш економічно вигідною, з метою дотримання принципу максимальної економії та ефективності (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») Замовником було прийнято рішення про визнання ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» переможцем процедури закупівлі.
Щодо невідповідності умов договору закупівлі змісту тендерної пропозиції учасника-переможця( строк дії договору) зазначаємо, що в проекті договору тендерної пропозиції зазначено: «Проект договору не є остаточним та може бути переглянутий та доповнений у процесі укладення договору з Переможцем аукціону».
До договору поставки товарів була укладена Додаткова угода на покращення якості товару. Причина Додаткогої угоди- заміна моделі телевізора Bravis LED-43G5000 Smart+T2-на новішу модель Bravis LED-43D5000 Smart+T2, у зв'язку зі зняттям з виробництва першої моделі , прицьому вартість, кількість товару і сума договору залишилися незмінними.
Відділ Освіти Радехівської РДА повідомляє, що поставка і оплата товару згідно договору №52 від 19.04.2019 здійснена повністю. Хочемо наголосити, що оформленням тендерної документації займався працівник, який працював на момент оголошення процедури закупівлі лише один місяць, немаючи при цьому достатнього досвіду.
Тендерний комітет прийняв до уваги всі зауваження і в подальшому зобов’язуємось дотримуватись всіх принципів здійснення закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Радехівської РДА повідомляє про неможливість усунення виявлених порушень по закупівлі UA-2019-03-15-002638-a від 15.03.2019 « Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для установ освіти Радехівського району», у зв’язку з тим, що товар оплачений і поставлений в установи освіти. Також повідомляємо, що договір підписаний з найбільш економічно-вигідною пропозицією учасника, а товар підходить по всім вимогам для використання установами освіти. Особам, що відповідають за проведення тендерної процедури будуть висунуті зауваження. Тендерний комітет прийняв до уваги всі зауваження і в подальшому зобов’язується дотримуватись всіх принципів здійснення закупівель: -добросовісна конкуренція серед учасників -максимальна економіята ефективність -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій -запобігання корупційним діям і зловживанням.
2019-06-27 17:38:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
217 488,00
UAH з ПДВ
|
217 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лапа І.І. |
240 256,00
UAH з ПДВ
|
240 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ |
245 041,00
UAH з ПДВ
|
245 041,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Переможець |
217 488,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 11:15
|
Додаткова угода Інтер Системс.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 09:38
|
Договір Інтер системс.pdf | укладений |
19 квітня 2019 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна моделі телевізора |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |