Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери Canon i-SENSYS MF421dw
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-03-15-001624-a 35704a6469374c65ae4e2bf066b821be
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 14:08
Початок аукціону: 22 березня 2019 15:27
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Принтери Canon i-SENSYS MF421dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04072, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 14:04
квал принтер к.docx
15 березня 2019 14:04
Договір принтер к.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:53
Дата відповіді: 18 березня 2019 09:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Інформація щодо предмету закупівлі, у тому числі торгової марки або моделі, а також критерії оцінкі тенерних пропозицій учасників, які не є платниками ПДВ, зазначена у Кваліфікаційних критеріях даної закупівлі.
Приймайте учясть!

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 березня 2019 16:52
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю погодження з Департаментом інформаційно—комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Документи:
21 березня 2019 16:52
протокол