Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обобки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
86 500,00 UAH
UA-2019-03-15-001279-c da172e46e21b49c2b5ef0b08d0c5e52d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пучка Олена Юріївна

380536173165 lubnypmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Лубенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38459524
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, Л. Толстого 18-А
Контактна особа: Пучка Олена Юріївна
380536173165
lubnypmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 86 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональні комп'ютери в комплекті - 2 шт., ноутбуки - 4 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, Л.Толстого, 18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 14:47
Тендерна документація.doc
15 березня 2019 14:47
Додаток 4-Проект договору.docx
15 березня 2019 14:47
Додаток 3 -Технічне завдання ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 07:49
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» до компетенції Замовника не віднесено питання «допускати чи не допускати товари, торгові марки, моделі або того чи іншого Учасника». Замовником лише визначено у його Тендерній документації та Додатках до неї вимоги, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», а також визначено кваліфікаційні критерії, технічні характеристики, що безпосередньо відносяться до предмета публічної закупівлі. Технічні характеристики предмету публічної закупівлі, визначені Замовником у Додатку № 3 до Тендерної документації, не містять посилань на конкретні торгові марки, але визначають конкретні технічні параметри до складових даної публічної закупівлі. І будь-який учасник, що планує брати участь у відкритих торгах (аукціоні), повинен надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету публічної закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)) України, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Інформація щодо таких вимог визначена у Додатку 3 до цієї Тендерної документації» (п. 6 розділ ІІІ Тендерної документації). Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації Замовника учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Також роз’яснюємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі" Замовником здійснено оголошення про публічну закупівлю» в комп’ютерній електронній системі публічних закупівель PROZORRO. Дане оголошення опубліковано. В подальшому всі дії до визначення переможця публічних торгів (аукціону) здійснюються вказаною системою автоматично. Тільки після проведення публічних торгів (аукціону) Замовник отримує результати. Комп’ютерною електронною системою публічних закупівель PROZORRO фіксується в процесі торгів «Початкова пропозиція» та «Остаточна пропозиція» учасників. Переможцем буде визначено тендерну пропозицію учасника, що є найбільш економічно вигідною для Замовника, тобто найнижчою. Після визначення учасника-переможця КЕСПЗ PROZORRO з остаточною пропозицією ніхто нічого не додає або не віднімає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 85 100,00
UAH з ПДВ
85 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 10:39
Cертифікати
28 березня 2019 10:39
СЕС Philips
28 березня 2019 10:39
Декларація Philips
28 березня 2019 10:39
Лист-повідомлення
28 березня 2019 10:39
Аналогічні_дог
28 березня 2019 10:39
Установчі
28 березня 2019 10:39
Лист-згода
28 березня 2019 10:39
Довідки
28 березня 2019 10:39
Гарантійниий_лист
28 березня 2019 10:39
Проект_договору
28 березня 2019 10:39
Технічні_вимоги
28 березня 2019 10:39
Тендерна_пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій