Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
20 045,16 UAH
UA-2019-03-15-001085-a 127568b3978548fda7a1d8e7f164ad01
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Генадійович

+380977020711 school26@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Генадійович
+380977020711
school26@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
262.44 метр кубічний
90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Чорноморська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

21 березня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 20 045,16
UAH з ПДВ
21 березня 2019 10:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп угода комунальник.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 10:14
протокол №9.PDF зміни до договору
22 березня 2019 12:27
договор вывоз мусора.PDF укладений
21 березня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технична помилка в звіті про укладений договір у пункті кількість
Номер договору про закупівлю: 812
Договір:
Номер додаткової угоди: 812
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку зі змінами тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 21.09.2019 № 246, погодилися змінити і доповнити Договір № 812 від 12.03.2019 у бік збільшення суми договору на 2262,18 (дві тисячі двісті шістдесят дві гривні вісімнадцять копійок)
Номер договору про закупівлю: 812
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML