Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ДЗЮДО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41800293 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Педосенко +380673667243 dnepr.judo2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 589 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 947,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції спорт інвентар.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 7 Довіреність спорт інвентар.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору спорт інвентар.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 5 Згода щодо використання персональних даних спорт інвентар.docx | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови спорт інвентар.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 3 Проект договору спорт інвентар.doc | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 2 Технічні (якісні) кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
15 березня 2019 10:47 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв спорт інвентар.docx | |
15 березня 2019 10:47 |
3 Тендерна документація спорт інвентар.docx | |
15 березня 2019 10:47 |
2 ОГОЛОШЕННЯ відкриті торги спорт інвентар.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000007 ● 545d6f2688dd41089b86a1b9b47e1304
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:35 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-03-15-000619-а 15.03.2019 Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа з дзюдо» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 41800293) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-22 14:48:27
Про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-000619-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому тендерна пропозиція переможця ФОП Середа Ольга Олексіївна не була відхилена згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 3.5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, встановленим в статті 16 Закону (документальне підтвердження відповідності яким зазначено в Додатку №1). Відповідно до пункту 1 Додатку №1 необхідно надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням предмету, номеру та дати договору, копію такого договору, лист-відгук. Переможцем ФОП Середа Ольга Олексіївна у складі пропозиції надано копію аналогічного договору з предметом закупівлі, який визначається за кодом ДК 021:2015 – 37450000-7 – Спортивний інвентар для полів та кортів (м’ячі футбольні, баскетбольні, волейбольні, гандбольні, тренувальні фішки) який відрізняється від предмету оголошеної UA-2019-03-15-000619-а закупівлі ДК 021:2015 – 37440000-4 – Інвентар для фітнесу (манекени для кидків, координаційна дробина, бар`єри, конуси, резина борцовська, лава універсальна, гантелі розбірні, болгарські мішки, м`ячі фітболи, масажні ролики тощо).
Крім того, відповідно до пункту 3.2 Додатку №1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, необхідно було надати копії трудових книжок або копія трудових договорів та копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копія наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника. Згідно примітки до Додатку №1 зазначено, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі. Проте, переможцем ФОП Середа Ольга Олексіївна не було надано жодного вище вказаного документу та не надано відповідного листа-роз’яснення.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-25 15:03:08
Відповідь на Запит про надання пояснень
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа з дзюдо» Дніпропетровської обласної ради» на Запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 37440000-4- «Інвентар для фітнесу» повідомляє.
1. Щодо надання аналогічного договору
Визначення «аналогічних договорів» у законодавстві, на теперішній час, немає. Виходячи з доктрини права, аналогічним договором є договір (двосторонній або декількасторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Діючим Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено точного переліку істотних умов договору про закупівлю, а частиною 2 статті 16 зазначено саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Також слід звернути увагу, що АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015.
Спортивний інвентар - термін, що узагальнює використання різних спортивних снарядів, пристосувань, пристроїв, механічних та електронних засобів, використання яких передбачено правилами змагань з окремих видів спорту.
Учасником ФОП Середа Ольга Олексіївна надано аналогічний договір з предметом закупівлі ДК 021:2015-37450000-7- «Спортивний інвентар для полів та кортів».
Перші три цифри предмету оголошеної закупівлі та наданого аналогічного договору однакові та відносять до розділу ДК 021:2015-37400000-2 –«Спортивні товари та інвентар».
Таким чином, наданий учасником договір є аналогічним за своїм змістом та суттю, а тому Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ФОП Середа О. О. на підставі наданого аналогічного договору.
2. Щодо наявності працівників
Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником ФОП Середа О. О. у складі пропозиції, відповідно пункту 3.1 Додатку 1, надано довідка (лист) згідно зазначеної Замовником форми про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, в якої зазначено лише один працівник – безпосередньо фізична особа-підприємець Середа О. О., що свідчить про відсутність найманих штатних працівників.
Щодо пункту 3.2 Додатку 1 стосовно надання копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копія наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника пояснюємо. Згідно примітки до Додатку №1 зазначено що Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Також частиною 4 статті 16 Законом України «Про публічні закупівлі» зазначено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ФОП Середа О. О. на підставі не наданої копії трудової книжки чи штатного розпису.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись принципами здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема принципами максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ФОП Середа Ольга Олексіївна.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-04 13:41:23
Заперечення до Висновку
Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа з дзюдо» Дніпропетровської обласної ради» на Висновок за результатом проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 37440000-4- «Інвентар для фітнесу» надає заперечення до висновку.
Згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту населення України N 58 від 29.07.93 р. (далі – Інструкція N 58), ФОП не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також ФОПи - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори. Підтвердження даних слів можна знайти також в листі Міністерства праці та соціальної політики України N 06-К54813/26 від 30.11.2005 р. :
«Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, здійснювана суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів і отримання прибутку. При виконанні цієї діяльності громадянин-підприємець ні з ким не знаходиться у трудових відносинах, і це означає, що трудова книжка на нього не ведеться, оскільки ведення трудових книжок передбачене на працівників, працюючих на підприємствах, в установах, організаціях або у фізичної особи (стаття 48 Кодексу законів про працю України)….».
Згідно примітки до Додатку №1 зазначено що Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Учасником ФОП Середа О. О. у складі пропозиції, відповідно пункту 3.1 Додатку 1, надано довідка (лист) згідно зазначеної Замовником форми про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, в якої зазначено лише один працівник – безпосередньо фізична особа-підприємець Середа О. О., що свідчить про відсутність найманих штатних працівників.
Відповідно до тендерної документації, а саме примітки до Додатку №1, ФОП Середа О. О. скористалася своїм правом в складі своєї тендерної пропозиції не надавати документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб.
Частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, керуючись принципами здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема принципами максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ФОП Середа Ольга Олексіївна.
Також повідомляємо, що за результатами закупівлі товару ДК 021:2015: 37440000-4- «Інвентар для фітнесу» укладено договір поставки від 22.04.2019 №08/22-04, за яким ФОП Середа О. О. поставила спортивний товар та інвентар в асортименті, згідно специфікації, у повному обсягу та в зазначений Замовником термін ( видаткова накладна від 02.05.2019 № 24,
видаткова накладна від 10.05.2019 № 28). Претензій до якості товару не має. З 11 червня 2019 року зазначений інвентар було введено в експлуатацію та використовується у навчально-тренувальному процесі вже 6 місяців.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Середа Ольга Олексіївна |
447 300,00
UAH з ПДВ
|
447 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНИЩЕНКО ВАЛЕРІЙ ГРИГОРОВИЧ" |
456 900,00
UAH з ПДВ
|
456 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАПУНІК ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА" |
510 615,00
UAH з ПДВ
|
496 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ" |
503 163,90
UAH з ПДВ
|
496 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кожара Сергій Іванович |
520 110,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРАГУН ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" |
533 325,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Монастирський Богдан Степанович |
545 130,00
UAH з ПДВ
|
533 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Середа Ольга Олексіївна #3313612382 |
Переможець |
447 300,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2019 09:52
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 12:16
|
укладений договір.pdf | укладений |
22 квітня 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кінцевого терміну поставки Товару |
Номер договору про закупівлю: | 08/22-04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08/22-04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |