Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні компютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-03-15-000235-c 6a67be6e0a6140b18d91cb70364f8eb9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 10:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 10:03
Початок аукціону: 25 березня 2019 15:02
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Портативні компютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 09:59
Оголошення ноутбуки .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 08:17
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Аналоги і еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть.
2) Якщо учасник не є платником ПДВ, він для участі в on-line аукціоні надає ціну пропозиції, приведену до рівних умов з іншими учасниками аукціону, які є платниками ПДВ; тобто цінова пропозиція учасника-неплатника ПДВ повинна бути з урахуванням ПДВ (20 %) - для однакового формату цін всіх учасників з метою їх порівняння на рівних умовах;
таким чином, цінова пропозиція таких учасників повинна включати в себе як базову ціну (без урахування ПДВ), так і «приведену», з ПДВ (20%);
при реєстрації на електронному майданчику такий учасник відповідно вказує ціну пропозиції з додаванням ПДВ і саме від неї робити ставки в процесі аукціону;
у разі, якщо пропозиція учасника-неплатника ПДВ (відповідно у форматі «приведеної») буде найнижчою із запропонованих, такий Учасник повинен до оприлюднення рішення Замовника про результати процедури додати на майданчик кінцеву цінову пропозицію, де зазначити знижену ціну за результатами аукціону з ПДВ та знижену ціну без ПДВ; ціною договору (якщо учасник - неплатник ПДВ стане переможцем процедури) вважається знижена ціна учасника без ПДВ, відповідно до його статусу платника ПДВ.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з врахуванням ПДВ 20 %.
Пропозиції учасників, в яких не буде ураховано ПДВ 20 %, буде дискваліфіковано як такі, що не відповідають вимогам цієї документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 59 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваль Олексій Леонідович 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 15:24
propozitsiya nova 59000.pdf
21 березня 2019 16:47
Сертификаты GTL (1).rar
21 березня 2019 16:47
сертификатWindows-10-Pro.jpg
21 березня 2019 16:47
Сертификаты леново.rar
21 березня 2019 16:47
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 10:36
пропозиція.odt
21 березня 2019 10:36
Document_USR_1004657857.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Коваль Олексій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 59 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 15:52
ФОП Коваль Олексій Леонідович
#2576212994
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:20

Документи

27 березня 2019 15:52
Електронний підпис
27 березня 2019 15:49
Протокол №20

Документи

29 березня 2019 16:20
Електронний підпис
29 березня 2019 16:15
Протокол №20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваль Олексій Леонідович
#2576212994
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:20
Електронний підпис
29 березня 2019 16:15
Протокол №20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 15:59
Договір №1-0319 укладений
04 квітня 2019 15:55