Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відеореєстратор
Очікувана вартість
3 950,00 UAH
UA-2019-03-14-002474-a b194903aab9b4666963e7a5306873fde
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Мілованова

+380322972156 milovanova_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 19326017
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Любінська 217 а/с 3983
Контактна особа: Надія Мілованова
+380322972156
milovanova_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальні умови закупівлі викладено у Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Відеореєстратор гібридний Longse XVR2116 D (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Любінська ,217
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  06 травня 2019
ДК 021:2015: 31640000-4 — Машини та апарати спеціального призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:54
Дата відповіді: 15 березня 2019 11:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналог допускається.
2) Усі учасники "платники ПДВ "та "не платники ПДВ" мають право приймати участь у закупівлях на рівних умовах. Жодні нормативні документи, які регулюють проведення допорогових (публічних) закупівель, у тому числі: Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII і Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом № 35 від 13.04.2016 р ДП "Зовнішторгвидав України ", не деференціюють порядок проведення оцінки платників та не платників ПДВ. Найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією вважається - найнижча пропозиція, що зазначена у електронному цифровому полі після проведення аукціону. Ця вартість уже включає всі витрати, в тому числі і ПДВ

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій