Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги спеціальних санітарних автомобілів)
Очікувана вартість
460 932,00 UAH
UA-2019-03-14-001956-a c3e6e1e8bc10422cb726b61bd1f5697c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буколова Наталя Вікторівна

380573450322 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Буколова Наталя Вікторівна
380573450322
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі було оголошено відкриті торги в електронній системі закупівель з метою придбання послуг спеціальних санітарних автомобілів протягом 2019 року - ідентифікатори закупівель UA-2018-12-04-002389-c та UA-2018-12-20-000450-b. Проте двічі процедуру відкритих торгів було відмінено на підставі абз. 5 частини першої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції на обидві тендерні процедури надійшли лише від одного учасника - Комунальне підприємство «Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова». Враховуючи зазначене, тендерним комітетом ухвалено рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 4 частини другої ст. 35 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіти про результати проведення процедури закупівлі: UA-2018-12-04-002389-c від 20.12.2018 року та UA-2018-12-20-000450-b від 08.01.2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 13:43
Оскарження наміру укласти договір: 25 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги спеціальних санітарних автомобілів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Послуги спеціальних санітарних автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

14 березня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова»
#03394838
Переможець 454 284,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 13:43

Документи

14 березня 2019 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автобаза спеціалізованого санітарного автотранспорту міста Харкова»
#03394838
454 284,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:17
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 11:19
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:18
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 13:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 березня 2019 13:19
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 10:34
Договір.pdf укладений
25 березня 2019 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 364 159,80 грн. (триста шістдесят чотири тисячі сто п’ятдесят дев’ять гривень 80 коп.), в т.ч. ПДВ 7% - 60 693,30 грн. (шістдесят тисяч шістсот дев’яносто три гривні 30 коп.).». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 25.03.2019 р. змінено та викладено Додаток 1 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу XIII Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" у зв'язку зі зміною рахунків Виконавця за стандартами IBAN. 14. Сума договору після внесення змін - 364159,80 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 353557,08 грн. (триста п'ятдесят три тисячі п’ятсот п’ятдесят сім гривень 08 коп.), в т.ч. ПДВ 7% - 58926,18 грн. (п'ятдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять шість гривень 18 коп.).». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 28.03.2019 р. змінено та викладено Додаток 1 в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 353557,08 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 одиниця.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 353 557,07
UAH (в тому числі ПДВ 58 926,17 UAH)