Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-03-14-001585-a ● 95f886a661054520abcf2a4692769045
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03598771 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б |
Контактна особа: |
Стецюк Наталія Борисівна 380663825894 sh238@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Парта фінська одномісна для створення освітнього простору Нової української школи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Парта фінська одномісна для створення освітнього простору Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Закревського 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
10 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 10:49 |
ОГОЛОШЕННЯ парти НУШ вер.2 зміни.docx |
18 березня 2019 10:49 |
ОГОЛОШЕННЯ парти НУШ вер.2 зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 березня 2019 08:36
Дата відповіді: 18 березня 2019 10:45
У ТД замовника вказано: "З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації учасник до закінчення строку для подання пропозицій конкурсних торгів, за власний рахунок, повинен забезпечити надання замовнику торгів зразки товару за адресою: 02217, м. Київ, вул. Миколи Закревського,35-Б (приймальня директора) з підписанням сторонами відповідного акту демонстрації зразків товару на умовах обов’язкового повернення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про акцепт пропозиції або відміни торгів або визнання торгів такими що не відбулися. В разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів."
В чинному законодавстві про публічні закупівлі відсутня умова про зразки, тим паче надання їх до кінцевого терміну подання тендерних пропозиції. Замовник вимагає надати товар до проведення самої закупівлі та укладення договору закупівлі, що суперечить ч. 7 ст. 2 ЗУ. Замовником не встановлена мета та порядок дослідження зразків товару. У тендерній документації не визначено порядку контролю з боку інших потенційних учасників (чи дійсно всі учасники закупівлі надавали зразки). Дана вимога замовника створює умови для зловживань і суперечить принципу прозорості та ч. 1 ст. 3 ЗУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни внесені до ТД замовника та викладені в такій редакції: "З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації учасник після проведення аукціону / перед визначенням переможця, повинен забезпечити надання замовнику торгів протягом двох робочих днів зразки товару за адресою: 02217, м. Київ, вул. Миколи Закревського,35-Б (приймальня директора) для прийняття рішення про акцепт пропозиції або відміни торгів або визнання торгів такими що не відбулися. В разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА |
178 200,00
UAH з ПДВ
|
178 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВА СВІТЛАНА ЯКІВНА #1836710262 |
Очікує рішення |
178 200,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 13:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 квітня 2019 16:39 |
Коментар щодо відміни: | Через уточнення та внесення змін до Технічних вимог закупівлі. |
Документи:
04 квітня 2019 16:39
|
Протокол 04.04.2019.pdf |