Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кало приймачі
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2019-03-14-001461-a b8a67c68a2024ea898e506fcc92d99b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорохова Світлана Геннадіївна

+380626742703 cgb-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37937247
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., місто Дружківка, вулиця Короленка,12
Контактна особа: Дорохова Світлана Геннадіївна
+380626742703
cgb-buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:39
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 уп
кало приймачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 12:03
оголошення калопр.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-001461-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 29 березня 2019 09:26
Оскарження дискваліфікації
Шановний тендерний комітет!
Так дійсно, ПВКП "Валлентна" не нада гарантійного листа, який вимагався замовником.
Але хочемо довести до Вашого відома, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.

Також хочемо повідомити, що пропозиція ПВКП "Валлента" є більш економічно вигідною (52 250,24 грн), ніж учасника ФОП Курносенко О.П. (76 440,00 грн.), тим самим наша пропозиція буде економнішою на 24 189,76 грн. для Вашого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 15:39
Шановні!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Щодо « Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів ». повідомляємо вам наступне:
У листі Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 на який ви посилаєтеся, вказані рекомендації щодо закупівлі лікарських засобів, а не виробів медичного призначення. Так само наводимо витяг з даного листа «ч. 8. Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу у визначені строки, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі».
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що наше підприємство не може керуватися цим листом при складанні технічної документації.
2. Щодо «Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).» повідомляємо вам наступне:
Ми як Замовник, під час здійснення закупівлі товарів, робот і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень) керуємось Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Порядок здійснення допорогових закупівель», тому що закупівля була оголошена 14.03.2019 року. Тобто ваші посилання до Закону Україну Про Публічні Закупівлі не є дійними.
3. Щодо «Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.» повідомляємо вам наступне:
Ми, як Замовник керуючись ч.6 (6.3.) «Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Порядок здійснення допорогових закупівель», під час проведення допорогової закупівлі маємо право розмістити інформацію, яка на нашу думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідальна особа
Головний лікар КНП «ЦПМСД» С.Г. Чубенко

Документи

02 квітня 2019 15:39
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 52 250,24
UAH з ПДВ
52 250,24
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Курносенко О.П. 76 440,00
UAH з ПДВ
76 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 16:54
Електронний підпис
20 березня 2019 15:13
довідки.pdf
20 березня 2019 15:13
тендерна документація.pdf
20 березня 2019 15:13
Статут.pdf
20 березня 2019 15:13
довідка ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2019 15:13
ВИТЯГ 05.03.2019р..pdf
20 березня 2019 15:13
16977405.jpg
20 березня 2019 15:13
16977404.jpg
20 березня 2019 15:13
16977403.jpg
20 березня 2019 15:13
16977402.jpg
20 березня 2019 15:13
16977401.jpg
20 березня 2019 15:13
16977400.jpg
20 березня 2019 15:13
16977399.jpg
20 березня 2019 15:13
1540172.jpg
20 березня 2019 15:13
1540171.jpg
20 березня 2019 15:13
1540170.jpg
20 березня 2019 15:13
1540169.jpg
20 березня 2019 15:13
1540168.jpg
20 березня 2019 15:13
1540167.jpg
20 березня 2019 15:13
1540166.jpg
20 березня 2019 15:13
1540165.jpg
20 березня 2019 15:13
1540164.jpg
20 березня 2019 15:13
1540163.jpg
20 березня 2019 15:13
1540162.jpg
20 березня 2019 15:13
1540161.jpg
20 березня 2019 15:13
55742.jpg
20 березня 2019 15:13
55741.jpg
20 березня 2019 15:13
55740.jpg
20 березня 2019 15:13
55739.jpg
20 березня 2019 15:13
55738.jpg
20 березня 2019 15:13
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 14:14
Електронний підпис
20 березня 2019 14:09
ПАСПОРТ 2018.pdf
20 березня 2019 14:09
ИНН 2018.pdf
20 березня 2019 14:09
Витяг.pdf
20 березня 2019 14:09
Виписка.pdf
20 березня 2019 14:09
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП Курносенко О.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 52 250,24
UAH з ПДВ
29 березня 2019 08:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Курносенко О.П.
#1963108489
Переможець 76 440,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 15:06

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

29 березня 2019 08:49
Електронний підпис

Документи

03 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:47
рішення про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Курносенко О.П.
#1963108489
76 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:47
рішення про переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 08:54
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 11:03
договір укладений
09 квітня 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 76 440,00
UAH