Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунгосп ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 34535962 |
Місцезнаходження: | 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а |
Контактна особа: |
Пеляк Уляна Левківна +380347728746 Ylis2006@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 18:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2019 18:14 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 12:26 |
Очікувана вартість: | 761 701,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 617,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22851 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 18:09 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 08.04.2019, (протокол № 31), оприлюдненого в системі електронних закупівель, тендерна пропозиція ТОВ «БМБУД» відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме (згідно з протоколом): учасник не надав у повному обсязі інформацію про наявність обладнання та підтвердження наявності машин та механізмів, інформація щодо посади працівника Даниліва М.В. в таблиці не відповідає наказу по підприємству, не всі сторінки завірені підписом та печаткою уповноваженої особи учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації учасником ТОВ «БМБУД» у складі тендерної пропозиції надано табличну форму щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 35 осіб, призначення на посади яких підтверджено відповідними копіями наказів по підприємству. Невідповідність зазначеної посади працівника Даниліва М.В. у таблиці та наказу є технічною помилкою. Разом з цим, за виключенням даного працівника, решта 34 особи, зазначені в таблиці, підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності персоналу. Вимога тендерної документації учасником виконано.
Також, підписи уповноваженої особи ТОВ «БМБУД» (директора
Колодки Н.М.) із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, відсутні виключно на оригіналах документів та листах, які видані іншими (сторонніми) організаціями. Просимо врахувати.
Зі змісту протоколу тендерного комітету замовника від 08.04.2019 № 31 не зрозуміло яку саме інформацію щодо наявності обладнання учасник ТОВ «БМБУД» не надав у повному обсязі. Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям.
На підставі частини третьої статті 30 Закону ТОВ «БМБУД» вимагає від замовника скасувати прийняте рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та забезпечити розгляд пропозиції згідно з основними вимогами та принципами Закону.
На підставі статті 18 Закону Учасник залишає за собою право оскаржити прийняте рішення замовника в органах Антимонопольного комітету України у встановлені Законом строки та порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-16-000019 ● 6c777e75644144b38e08197981c5a698
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2019
№ 25
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Б.ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.05.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-03-14-000832-b 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження враховані, додатки до договору завантажені.
2019-05-24 14:41:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БМБУД" |
650 735,00
UAH з ПДВ
|
525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
746 623,00
UAH з ПДВ
|
530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-ДОРСЕРВІС" |
648 436,00
UAH з ПДВ
|
564 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" |
723 107,00
UAH з ПДВ
|
565 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІАКОМ" |
705 700,00
UAH з ПДВ
|
596 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" |
719 860,00
UAH з ПДВ
|
597 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" |
697 786,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
525 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 16:56
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346 |
Переможець |
530 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 16:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 14:41
|
Додатки до договору 79.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 14:01
|
Договір | укладений |
03 травня 2019 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 79 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |