Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Степана Бандери 2 (комунальний ринок) в м. Долина Івано-Франківській обл.
Очікувана вартість
761 701,00 UAH
UA-2019-03-14-000832-b 4e33e7a0398b45c1930e1852db24d4d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеляк Уляна Левківна

+380347728746 Ylis2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунгосп ДМР
Код ЄДРПОУ: 34535962
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Заводська 1а
Контактна особа: Пеляк Уляна Левківна
+380347728746
Ylis2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 18:14
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2019 18:14
Початок аукціону: 01 квітня 2019 12:26
Очікувана вартість: 761 701,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 617,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22851 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Степана Бандери 2 (комунальний ринок) в м. Долина Івано-Франківській обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, вул. Степана Бандери 2 (комунальний ринок)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 18:09
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-000832-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 09 квітня 2019 12:30
Вимога
ТОВ «БМБУД» звертається до вас як учасник відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту дорожнього покриття вул. Степана Бандери, 2 (комунальний ринок) в м. Долина Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер тендеру у ЦБД UA-2019-03-14-000832-b.

Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 08.04.2019, (протокол № 31), оприлюдненого в системі електронних закупівель, тендерна пропозиція ТОВ «БМБУД» відхилена відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме (згідно з протоколом): учасник не надав у повному обсязі інформацію про наявність обладнання та підтвердження наявності машин та механізмів, інформація щодо посади працівника Даниліва М.В. в таблиці не відповідає наказу по підприємству, не всі сторінки завірені підписом та печаткою уповноваженої особи учасника.

Відповідно до вимог тендерної документації учасником ТОВ «БМБУД» у складі тендерної пропозиції надано табличну форму щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 35 осіб, призначення на посади яких підтверджено відповідними копіями наказів по підприємству. Невідповідність зазначеної посади працівника Даниліва М.В. у таблиці та наказу є технічною помилкою. Разом з цим, за виключенням даного працівника, решта 34 особи, зазначені в таблиці, підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності персоналу. Вимога тендерної документації учасником виконано.
Також, підписи уповноваженої особи ТОВ «БМБУД» (директора
Колодки Н.М.) із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, відсутні виключно на оригіналах документів та листах, які видані іншими (сторонніми) організаціями. Просимо врахувати.

Зі змісту протоколу тендерного комітету замовника від 08.04.2019 № 31 не зрозуміло яку саме інформацію щодо наявності обладнання учасник ТОВ «БМБУД» не надав у повному обсязі. Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям.

На підставі частини третьої статті 30 Закону ТОВ «БМБУД» вимагає від замовника скасувати прийняте рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та забезпечити розгляд пропозиції згідно з основними вимогами та принципами Закону.

На підставі статті 18 Закону Учасник залишає за собою право оскаржити прийняте рішення замовника в органах Антимонопольного комітету України у встановлені Законом строки та порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 14:33
В документації Вашої тендерної пропозиції містяться неточності та непідтверджена інформація. Зокрема не надано договору оренди чи надання послуг по позиціях 18,19 інформаційної довідки про перелік машин та механізмів , а надано договір найму від Мар’яш В.Р. до Сорочан В.Б., що не підтверджує наявність техніки в БМБУД, та немає технічних паспортів по позиціях 7,16,24. Ці а також інші зазначені невідповідності та помилки приводять нас до висновку, що Вашу пропозицію слід відхилити. Такі ж підходи ми застосовуємо до всіх учасників торгів.

Документи подані скаржником

09 квітня 2019 12:30
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-16-000019 ● 6c777e75644144b38e08197981c5a698
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.05.2019
№ 25

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



В.о. начальника Б.ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.05.2019 №25

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-03-14-000832-b 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження враховані, додатки до договору завантажені.

2019-05-24 14:41:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БМБУД" 650 735,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 746 623,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-ДОРСЕРВІС" 648 436,00
UAH з ПДВ
564 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" 723 107,00
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІАКОМ" 705 700,00
UAH з ПДВ
596 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" 719 860,00
UAH з ПДВ
597 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" 697 786,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 18:44
Електронний підпис
29 березня 2019 18:43
Гарантия.zip
29 березня 2019 18:43
Технічне завдання.pdf
29 березня 2019 18:43
Проект договору.pdf
29 березня 2019 18:43
Ліцензія сканована.pdf
29 березня 2019 18:43
Лист-відгук_22_46.pdf
29 березня 2019 18:43
Лист-відгук 2.PDF
29 березня 2019 18:43
Копія ПДВ.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія Лист-відгук_2.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія договору_2.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія договору та акти 22.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія лист-відгук 22_46.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія Витягу з ЄДР.pdf
29 березня 2019 18:43
Копія Виписки з ЄДР.pdf
29 березня 2019 18:42
Копія 1 ПВ на 01.03.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД ст 17.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД санкції.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД працівники.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД обладнання.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД щодо лабораторії.pdf
29 березня 2019 18:42
ІД досвід.pdf
29 березня 2019 18:42
Довідка субпідряд.pdf
29 березня 2019 18:42
Довідка зах. довкілля.pdf
29 березня 2019 18:42
Гарантійний лист.pdf
29 березня 2019 18:42
Гарантійний лист РФ.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 11:22
Витяг ПДВ (ПІгруп) copy.pdf
29 березня 2019 11:22
Документ-Бабець Р.Ф.pdf
29 березня 2019 11:22
Документ-Проців Б.М..pdf
29 березня 2019 11:22
Документ-Васільєв В.П..pdf
29 березня 2019 11:22
Документ-Проців П.М..pdf

Публічні документи

30 березня 2019 15:22
Техніка.PDF
30 березня 2019 15:22
ст 17.PDF
30 березня 2019 15:22
Свідоцтво Лабораторія.PDF
30 березня 2019 15:22
санкції.PDF
30 березня 2019 15:22
Працівника.PDF
30 березня 2019 15:22
Наказ Буркиця.7z
30 березня 2019 15:22
Лист про техніку Алов.jpeg
30 березня 2019 15:22
Довіреність.7z
30 березня 2019 15:22
довідки.PDF
30 березня 2019 15:22
Витяг НР.7z
30 березня 2019 15:22
Банківська Ліцензія.7z
30 березня 2019 15:22
Договірна ціна Шевченка.PDF
30 березня 2019 15:22
Договір Шевченка.rar
30 березня 2019 15:22
Договір Бандери.rar
30 березня 2019 15:22
Дог.ціна Бандери.rar
30 березня 2019 15:22
акт Бандери.zip
30 березня 2019 15:22
АВР Шевченка.PDF
30 березня 2019 15:22
Досвід.PDF
30 березня 2019 15:22
Тз Бандери.PDF
30 березня 2019 15:22
дод 4 Бандери.PDF
30 березня 2019 15:21
дод 1 Бандери.PDF
30 березня 2019 15:21
Гарантія 10698-19.7z

Публічні документи

30 березня 2019 11:06
Техпаспорти.pdf
30 березня 2019 11:06
тех зав.pdf
30 березня 2019 11:06
Субпідрядники.pdf
30 березня 2019 11:06
Тендер працівники 2019.pdf
30 березня 2019 11:06
повноваження лист.pdf
30 березня 2019 11:06
облавтодор0006.PDF
30 березня 2019 11:06
Паспорт Гладій Р.Ф.колір.PDF
30 березня 2019 11:06
облавтодор0005.PDF
30 березня 2019 11:06
облавтодор0004.PDF
30 березня 2019 11:06
облавтодор0003.PDF
30 березня 2019 11:06
облавтодор Баня Лисов..pdf
30 березня 2019 11:06
накази на працівників2019.pdf
30 березня 2019 11:06
наявність досвіду.pdf
30 березня 2019 11:06
Копії дипломів 2019.pdf
30 березня 2019 11:06
звіт по праці IV кварт 2018.pdf
30 березня 2019 11:06
довідка про підприєм.pdf
30 березня 2019 11:06
ГЛ потуж.pdf
30 березня 2019 11:06
ГЛ згода на лабораторію.pdf
30 березня 2019 11:06
ГЛ поставк.pdf
30 березня 2019 11:06
Відгук САД.pdf
30 березня 2019 11:06
ГЛ Довкілля.pdf
30 березня 2019 11:06
ГЛ виконання вимог.pdf
30 березня 2019 11:06
Document_USR_1002549520.rtf
30 березня 2019 11:06
гарант лист ст17..pdf
30 березня 2019 11:06
image001.png
30 березня 2019 11:06
Відгук Облавтодор.pdf
30 березня 2019 11:06
витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

29 березня 2019 20:59
протокол.PDF
29 березня 2019 20:59
Опис.PDF
29 березня 2019 20:59
Відомості.PDF
29 березня 2019 20:59
виписка.PDF
29 березня 2019 20:59
Витяг єдиного.jpg
29 березня 2019 20:59
Відомості про учасника.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка про ст 17.PDF
29 березня 2019 20:59
Відгук Павлів.PDF
29 березня 2019 20:59
АВР Павлів.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка 1ПВ.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка про досвід.PDF
29 березня 2019 20:59
Наказ про призначення.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка про працівників.PDF
29 березня 2019 20:59
Лабораторія договір.PDF
29 березня 2019 20:59
Свідоцтво Лабораторія.PDF
29 березня 2019 20:59
довідка про лабораторію.PDF
29 березня 2019 20:59
Договори оренди техніки.PDF
29 березня 2019 20:59
Технічні паспорта.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка про техніку.PDF
29 березня 2019 20:59
Довідка Санкції.PDF
29 березня 2019 20:59
Проект договору Бандери.PDF
29 березня 2019 20:59
Захист довкілля Бандери.PDF
29 березня 2019 20:59
ДЦ Бандери.PDF
29 березня 2019 20:59
Статут Віаком.PDF

Публічні документи

29 березня 2019 15:21
Технічне завдання.pdf
29 березня 2019 15:21
Проект договору.pdf
29 березня 2019 15:21
Про субпідряд.pdf
29 березня 2019 15:21
Про санкції.pdf
29 березня 2019 15:20
Платник єдиного податку.pdf
29 березня 2019 15:20
Не пропонує товари.pdf
29 березня 2019 15:20
Наказ на підписання ТД.pdf
29 березня 2019 15:20
Ліцензія, витяг.pdf
29 березня 2019 15:20
Копії техпаспорту.pdf
29 березня 2019 15:20
Копії техпаспорту 2.pdf
29 березня 2019 15:20
Інформація про МТБ.pdf
29 березня 2019 15:20
Звіт 1-ПВ.pdf
29 березня 2019 15:20
Захист довкілля.pdf
29 березня 2019 15:20
Док_Банк.zip
29 березня 2019 15:20
Договір оренди ТЗ.pdf
29 березня 2019 15:20
Довідки Додаток 3.pdf
29 березня 2019 15:20
Гарантійний лист.pdf
29 березня 2019 15:20
Відомість про учасника.pdf
29 березня 2019 15:20
БК Євротрансбуд 1451.zip

Публічні документи

29 березня 2019 15:33
кошторис бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
техзавдання бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
субпідрядники бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
Витяг з реестру пдв.pdf
29 березня 2019 15:33
Працівники.pdf
29 березня 2019 15:33
Техпаспорта_накладні.pdf
29 березня 2019 15:33
Статут.pdf
29 березня 2019 15:33
екологія бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
Лист відгук.pdf
29 березня 2019 15:33
Виписка з ЄДР.pdf
29 березня 2019 15:33
Накази_дипломи.pdf
29 березня 2019 15:33
Механізми.pdf
29 березня 2019 15:33
Відомості про учасника.pdf
29 березня 2019 15:33
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
29 березня 2019 15:33
довідка податкова.pdf
29 березня 2019 15:33
Підписаний_G0319-0427-GL_tender.pdf
29 березня 2019 15:33
довідка санкції.pdf
29 березня 2019 15:33
договір бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
ліцензія.pdf
29 березня 2019 15:33
лист погодження бандери.pdf
29 березня 2019 15:33
лабораторія.pdf
29 березня 2019 15:33
відсутність підстав.pdf
29 березня 2019 15:33
Довідка статистика.pdf
29 березня 2019 15:33
договір оренди.pdf
29 березня 2019 15:33
відсутність 1-ПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ-ДОРСЕРВІС"

ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІАКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"

ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БМБУД"
#41037833
Відхилено 525 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 16:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Переможець 530 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2019 16:56
Електронний підпис
08 квітня 2019 16:54
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

15 квітня 2019 16:54
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:54
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 14:41
Додатки до договору 79.pdf зміни до договору
24 травня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 14:01
Договір укладений
03 травня 2019 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 530 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 333,33 UAH)