Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000812-a 4f4a606ab0334801ba174b4c039e247c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Годун

+380660787754 m.hodun@kr.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34894735
Вебсайт: http://krjust.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7
Контактна особа: Марія Годун
+380660787754
m.hodun@kr.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до абз. 3, 8 п. 2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрованого в Мін’юсті 12 серпня 2016 р. за № 1126/29256 (далі - Положення), держателем автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; адміністратором Системи є Державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Згідно з п. 3 Положення реєстраторами Системи є: посадова особа органу державної виконавчої служби, на яку покладені обов’язки: державні виконавці органів державної виконавчої служби; приватні виконавці; керівники органів державної виконавчої служби та їх заступники. Таким чином, Державне підприємство «Національні інформаційні системи» є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Системи. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 10:45
Оскарження наміру укласти договір: 25 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, відділи ДВС Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

14 березня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 10:45

Документи

14 березня 2019 10:45
Електронний підпис
14 березня 2019 10:45
Повідомлення АСВП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 10:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 10:45
Електронний підпис
14 березня 2019 10:45
Повідомлення АСВП.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:59
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:59
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 16:13
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 12:11
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:54
Додаткова угода № 2 до Договору № 25 від 04.04.2019.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 11:29
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 17:40
20190404-1713.pdf укладений
04 квітня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 291 809,87
UAH (в тому числі ПДВ 215 301,65 UAH)