Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та горяча вода:постачання пари та гарячої води(теплова енергія) проспект Перемоги, 23
Очікувана вартість
2 009 624,60 UAH
UA-2019-03-14-000172-b 755a6fd71a824b72b90faff7481216bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Тетяна Сергіївна

+380486230248 KOTOWSKAML@YA.RU

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998803
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23
Контактна особа: Назарова Тетяна Сергіївна
+380486230248
KOTOWSKAML@YA.RU
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 14:02
Очікувана вартість: 2 009 624,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 096,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1115 Гкал
ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та горяча вода:постачання пари та гарячої води(теплова енергія) проспект Перемоги, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська обл., Подільськ, проспект Перемоги 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 10:56
ТД.docx
14 березня 2019 10:56
ПРОТОКОЛ 49 оголошення та ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-08-000006 ● 175f576c6daa40d2983d763a64a978fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
05.04.2019 Одеса № 110

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 05.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 05.04.2019 № 110

Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер
дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-14-000172-b 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-09 16:50:41

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-14-000172-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) кваліфікаційних критеріїв, згідно частини 2 статті 16 Закону, та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2 та 8 частини 1 статті 17 Закону, а саме: довідка на бланку учасника у довільній формі завірена підписом керівника або уповноваженої особи і печаткою учасника та інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (на бланку учасника завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою учасника), у той час як відповідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД способу документального підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 статті 17, а саме: довідка на бланку учасника у довільній формі завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою учасника, у той час як частиною 3 статті 17 Закону не передбачено визначення способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 цієї статті?
- яку саме інформацію та документи повинен надати учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником у Додатку 2 до ТД, а саме: наявність ліцензії на виробництво теплової енергії згідно діючого законодавства; забезпечення необхідною кількістю та якістю (температура згідно СНіП) теплоносія на опалення; забезпечення необхідним тиском теплоносія на вводах; підтримання санітарно-гігієнічних норм температурного режиму в лікарні; щомісячно оформляти акти виконаних робіт; наявність технічної спроможності для надання послуг теплопостачання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-12 16:05:35

ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія)

відповіді на питання Державної аудиторської служби України, відповідно наказу Південного офісу Державної аудиторської служби України від 05.04.2019р. №110 «Про початок моніторингу закупівель»

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-26 11:18:33

ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія)

Щодо уточнення виконання висновку про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія) ID UA-2019-03-14-000172-b

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія) ID UA-2019-03-14-000172-b

2019-05-03 14:03:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-05-06 13:56:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртепло Одеса 2 009 620,25
UAH з ПДВ
2 009 620,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІЛОТ ЕНЕРДЖИ" 2 009 620,25
UAH з ПДВ
2 009 620,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 15:47
Довідка про несудимість
22 березня 2019 15:09
Довідка Кривенький В.П..pdf
22 березня 2019 15:09
Свідоцтво ПДВ Оригинал.pdf
22 березня 2019 15:09
Статут Укртепло Одесса.pdf
22 березня 2019 15:09
Проект догору.pdf
22 березня 2019 15:09
Лист - гарантія РНБО.pdf
22 березня 2019 15:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 18:51
Технічні вимоги.pdf
27 березня 2019 18:51
Супровідний лист.pdf
27 березня 2019 18:51
Пропозиція.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія протоколу.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія наказу.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія Договору № 61 - 2019034.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія Договору 5.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія Витягу ПДВ.pdf
27 березня 2019 18:51
Копія Виписки.pdf
27 березня 2019 18:51
Довідка про працівників.pdf
27 березня 2019 18:51
Довідка про обладнання.pdf
27 березня 2019 18:51
Довідка по санкціям.pdf
27 березня 2019 18:51
Довідка по довкіллю.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртепло Одеса

ТОВ "ПІЛОТ ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укртепло Одеса
#38917441
Переможець 2 009 620,25
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укртепло Одеса
#38917441
2 009 620,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 09:39
дод.угода 5 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:49
дод.угода4 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:46
дод.угода3 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 16:00
дод.уг.2 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 11:09
дод.уг2 (1).pdf зміни до договору
10 травня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 14:06
дод.уг.1 (1).pdf зміни до договору
03 травня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 09:25
договір 2271-2019.pdf укладений
23 квітня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2271/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з зменшенням бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2271/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2271/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML