Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998803 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23 |
Контактна особа: |
Назарова Тетяна Сергіївна +380486230248 KOTOWSKAML@YA.RU |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 2 009 624,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 096,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 10:56 |
ТД.docx | |
14 березня 2019 10:56 |
ПРОТОКОЛ 49 оголошення та ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-08-000006 ● 175f576c6daa40d2983d763a64a978fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2019 14:20 |
НАКАЗ
05.04.2019 Одеса № 110
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 05.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 05.04.2019 № 110
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер
дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-14-000172-b 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-09 16:50:41
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-14-000172-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень від Замовника з наступних питань:
- яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) кваліфікаційних критеріїв, згідно частини 2 статті 16 Закону, та визначення переліку документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами 2 та 8 частини 1 статті 17 Закону, а саме: довідка на бланку учасника у довільній формі завірена підписом керівника або уповноваженої особи і печаткою учасника та інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (на бланку учасника завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою учасника), у той час як відповідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД способу документального підтвердження переможцем відсутності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 статті 17, а саме: довідка на бланку учасника у довільній формі завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою учасника, у той час як частиною 3 статті 17 Закону не передбачено визначення способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 цієї статті?
- яку саме інформацію та документи повинен надати учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником у Додатку 2 до ТД, а саме: наявність ліцензії на виробництво теплової енергії згідно діючого законодавства; забезпечення необхідною кількістю та якістю (температура згідно СНіП) теплоносія на опалення; забезпечення необхідним тиском теплоносія на вводах; підтримання санітарно-гігієнічних норм температурного режиму в лікарні; щомісячно оформляти акти виконаних робіт; наявність технічної спроможності для надання послуг теплопостачання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-12 16:05:35
ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія)
відповіді на питання Державної аудиторської служби України, відповідно наказу Південного офісу Державної аудиторської служби України від 05.04.2019р. №110 «Про початок моніторингу закупівель»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-26 11:18:33
ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія)
Щодо уточнення виконання висновку про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія) ID UA-2019-03-14-000172-b
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (пара та гаряча вода: постачання пари та гарячої води (теплова енергія) ID UA-2019-03-14-000172-b
2019-05-03 14:03:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-05-06 13:56:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укртепло Одеса #38917441 |
Переможець |
2 009 620,25
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 09:39
|
дод.угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:49
|
дод.угода4 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 11:46
|
дод.угода3 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2019 16:00
|
дод.уг.2 (1).pdf | зміни до договору |
18 листопада 2019 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 11:09
|
дод.уг2 (1).pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 14:06
|
дод.уг.1 (1).pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 09:25
|
договір 2271-2019.pdf | укладений |
23 квітня 2019 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2271/2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з зменшенням бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2271/2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 2271/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |