Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – «55510000-8 Послуги їдалень» (Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції ДФС, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення антитерористичної операції, Головного управління ДФС у Донецькій області).«Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції ДФС, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення антитерористичної операції, Головного управління ДФС у Донецькій області у м. Курахове».
Очікувана вартість
765 504,25 UAH
UA-2019-03-13-001556-a 26f865663ba64127ab8bfa89624c5b13
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Інна

+380677880667 77957795@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Пономаренко Інна
+380677880667
77957795@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 13:29
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7455 послуга
ДК 021:2015 – «55510000-8 Послуги їдалень» (Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції ДФС, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення антитерористичної операції, Головного управління ДФС у Донецькій області).«Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції ДФС, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення антитерористичної операції, Головного управління ДФС у Донецькій області у м. Курахове».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м Курахове, по місту Курахове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

13 березня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Недільський Орест Іванович
#2869704096
Переможець 760 410,00
UAH
13 березня 2019 13:29

Документи

13 березня 2019 13:29
Електронний підпис
13 березня 2019 13:27
протокол 196.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 13:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Недільський Орест Іванович
#2869704096
760 410,00
UAH
Документи

Документи

13 березня 2019 13:29
Електронний підпис
13 березня 2019 13:27
протокол 196.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:47
додаткова угода №1 Недільський.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 17:42
договор 31.pdf укладений
11 квітня 2019 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML