Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
13 295 310,66 UAH
UA-2019-03-13-000659-b ● 14c43822b04e46e99cd0c1ef5734ed75
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 13 295 310,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 476,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 398500 UAH |
Publication date: | 13 березня 2019 17:03 |
Enquiries until: | 11 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 295 311 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 66 477 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
15 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
15 шт
Ящик низьковольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Ящик низьковольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2019 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2019 18:49 |
2510 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.08.2019.docx | |
13 серпня 2019 18:49 |
Зміни до тендеру_2510_13.08.2019.doc | |
06 серпня 2019 17:44 |
Додаток №9_нова редакція_06.08.2019.docx | |
06 серпня 2019 17:44 |
Зміни до тендеру_2510_06.08.2019.doc |
13 серпня 2019 18:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 серпня 2019 18:49 |
2510 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.08.2019.docx
|
||||||
13 серпня 2019 18:49 |
Зміни до тендеру_2510_13.08.2019.doc
|
||||||
06 серпня 2019 17:44 |
Додаток №9_нова редакція_06.08.2019.docx
|
||||||
06 серпня 2019 17:44 |
Зміни до тендеру_2510_06.08.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 29 березня 2019 13:38
Вимоги до тендеру UA-2019-03-13-000659-b
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
2.У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути
Згорнути
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
2.У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Скасована
Дата: 01 квітня 2019 09:44
Причина: Розділення вимог за питаннями
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 09:52
Вимога 1 від 01.04.2019 року
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-000659-b:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
Розгорнути
Згорнути
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 17:48
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 10:04
Вимога 2 від 01.04.2019 року
2.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме:
У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
Розгорнути
Згорнути
У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 17:46
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 10:06
Вимога 3 від 01.04.2019 року
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути
Згорнути
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 17:45
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ", Код ЄДРПОУ:42499898
Дата подання: 03 квітня 2019 11:27
UA-2019-03-13-000659-b
До даного тендеру поставлене запитання наступного змісту:
«1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-000659-b: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.»
Наше підприємство є виробником шаф управління і контролю електрообладнання пасажирських вагонів та має багаторічний досвід виготовлення продукції. На наш погляд, запитання щодо можливості реалізації діагностування системи кондиціювання та управління пультами пасажирів і пультом провідника на шафі управління є неможливим - при існуючий системі закупівель, тобто коли окремі комплектуючі вироби електрообладнання (кондиціонер, пульт пасажирський, шафа управління купе провідника тощо), які працюють у взаємозв’язку між собою, закуповують окремо від різних виробників (постачальників). Тому кожен з цих виробів має виконувати свої функції автономно. Зокрема, на даний час існує декілька виробників дахових кондиціонерів з різними схемами та вимогами щодо їх підключення.
Пульт (шафа) управління забезпечує подачу живлення, автоматичне і ручне управління системою кондиціювання. Функція дагностики кондиціонера має бути реалізована у самому кондиціонері, оскільки параметри діагностувати визначає виробник кондиціонера (можна вимірювати температуру повітря на вході-виході, тиск фреону, напругу, струм і багато чого ще в залежності від того, що потрібно для забезпечення алгоритму роботи кондиціонеру). Тобто у вимогах до пульта управління прописувати діагностику УКВ не потрібно.
Що стосується пультів пасажирів: Шафа управління забезпечує надання напруги на ланцюги живлення до кожного пульта у кожному купе. Але самі пульти також виготовляються різними виробниками, мають індивідуальну конструкцію та алгоритм роботи, і, окрім регулювання температури повітря в купе, можуть мати різні додаткові функції та елементи: вмикання освітлення, розетки, індикацію зайнятості туалету, кнопку виклика провідника, регулятор гучності радіо та інше. Тому вважаємо, що функція регулювання температури повітря в купе має бути реалізована у самому пульті пасажира, а не у шафі управління.
Також варто зазначити, що постачальники комплектуючих виробів (кондиціонера, шафи управління, пультів пасажира) постійно ведуть роботи з удосконалення своїх виробів, що значно ускладнює, а іноді і унеможливлює їх взаємозв’язок на етапі пуско-налагодження вагону, особливо у разі, коли функції одного виробу перекладаються на інші вироби.
Прийняття додаткових умов зараз значно звужує коло постачальників та наводить на думку про лобіювання інтересів конкретного постачальника (виробника) шафи управління.
Звертаємося до Вас з вимогою не вносити дискримінаційні зміни до тендерної документації, які обмежують участь у торгах потенційних виробників даної продукції, шляхом доповнення додаткових вимог до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону.
Розгорнути
Згорнути
«1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-000659-b: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.»
Наше підприємство є виробником шаф управління і контролю електрообладнання пасажирських вагонів та має багаторічний досвід виготовлення продукції. На наш погляд, запитання щодо можливості реалізації діагностування системи кондиціювання та управління пультами пасажирів і пультом провідника на шафі управління є неможливим - при існуючий системі закупівель, тобто коли окремі комплектуючі вироби електрообладнання (кондиціонер, пульт пасажирський, шафа управління купе провідника тощо), які працюють у взаємозв’язку між собою, закуповують окремо від різних виробників (постачальників). Тому кожен з цих виробів має виконувати свої функції автономно. Зокрема, на даний час існує декілька виробників дахових кондиціонерів з різними схемами та вимогами щодо їх підключення.
Пульт (шафа) управління забезпечує подачу живлення, автоматичне і ручне управління системою кондиціювання. Функція дагностики кондиціонера має бути реалізована у самому кондиціонері, оскільки параметри діагностувати визначає виробник кондиціонера (можна вимірювати температуру повітря на вході-виході, тиск фреону, напругу, струм і багато чого ще в залежності від того, що потрібно для забезпечення алгоритму роботи кондиціонеру). Тобто у вимогах до пульта управління прописувати діагностику УКВ не потрібно.
Що стосується пультів пасажирів: Шафа управління забезпечує надання напруги на ланцюги живлення до кожного пульта у кожному купе. Але самі пульти також виготовляються різними виробниками, мають індивідуальну конструкцію та алгоритм роботи, і, окрім регулювання температури повітря в купе, можуть мати різні додаткові функції та елементи: вмикання освітлення, розетки, індикацію зайнятості туалету, кнопку виклика провідника, регулятор гучності радіо та інше. Тому вважаємо, що функція регулювання температури повітря в купе має бути реалізована у самому пульті пасажира, а не у шафі управління.
Також варто зазначити, що постачальники комплектуючих виробів (кондиціонера, шафи управління, пультів пасажира) постійно ведуть роботи з удосконалення своїх виробів, що значно ускладнює, а іноді і унеможливлює їх взаємозв’язок на етапі пуско-налагодження вагону, особливо у разі, коли функції одного виробу перекладаються на інші вироби.
Прийняття додаткових умов зараз значно звужує коло постачальників та наводить на думку про лобіювання інтересів конкретного постачальника (виробника) шафи управління.
Звертаємося до Вас з вимогою не вносити дискримінаційні зміни до тендерної документації, які обмежують участь у торгах потенційних виробників даної продукції, шляхом доповнення додаткових вимог до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 17:48
Замовником внесені зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-13-000659-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 14 вересня 2019 12:45
Дата подання: 14 вересня 2019 12:45
не відповідність учасника
пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної пропозиції. детально у скаргі до Антимонопольного комітету України
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 17:25
рішення від 18.09.2019 № 13168+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 17:24
Про перенесення розгляду Скарги від 14.09.2019 №UA-2019-03-13-000659-b.c6.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2019 №14270 .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 17:40
рішення від 04.10.2019 №14270 .pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 21:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 вересня 2019
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) | Документи |
Відхилено
Документи
|
TIDA TECHNIC LTD | Документи |
Відхилено
|
ТОВ «ВМЗ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." |
12 540 600,00
UAH з ПДВ
|
12 540 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ВМЗ» |
13 295 304,00
UAH з ПДВ
|
13 295 304,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." #38381956 |
Переможець |
12 540 600,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 13:07
|
ЦЗВ-03-11519-01.pdf | укладений |
16 квітня 2020 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:19
|
ЦЗВ-03-11519-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 18:12
|
Договір ЦЗВ-03-11519-01 від 05.11.2019.pdf | укладений |
05 листопада 2019 18:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-11519-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |