Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
14 368 738,57 UAH
UA-2019-03-13-000659-b 14c43822b04e46e99cd0c1ef5734ed75
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт замовника: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 травня 2019 13:35
Очікувана вартість: 14 368 738,57 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 431 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 843,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 березня 2019 17:03
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 14 368 739 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 844 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 431 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
17 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
17 шт
Ящик низьковольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик низьковольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 березня 2019 17:00
Електронний цифровий підпис
13 березня 2019 17:00
2510 ТД зч до пас.вагонів.docx
13 березня 2019 17:00
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.c1
Статус:
Скасована
Дата подання: 29 березня 2019 13:38
Вимоги до тендеру UA-2019-03-13-000659-b
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.

2.У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”

3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 квітня 2019 09:44
Причина: Розділення вимог за питаннями
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 01 квітня 2019 09:52
Вимога 1 від 01.04.2019 року
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-000659-b:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 01 квітня 2019 10:04
Вимога 2 від 01.04.2019 року
2.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме:
У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 01 квітня 2019 10:06
Вимога 3 від 01.04.2019 року
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000659-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 03 квітня 2019 11:27
UA-2019-03-13-000659-b
До даного тендеру поставлене запитання наступного змісту:
«1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-000659-b: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.»
Наше підприємство є виробником шаф управління і контролю електрообладнання пасажирських вагонів та має багаторічний досвід виготовлення продукції. На наш погляд, запитання щодо можливості реалізації діагностування системи кондиціювання та управління пультами пасажирів і пультом провідника на шафі управління є неможливим - при існуючий системі закупівель, тобто коли окремі комплектуючі вироби електрообладнання (кондиціонер, пульт пасажирський, шафа управління купе провідника тощо), які працюють у взаємозв’язку між собою, закуповують окремо від різних виробників (постачальників). Тому кожен з цих виробів має виконувати свої функції автономно. Зокрема, на даний час існує декілька виробників дахових кондиціонерів з різними схемами та вимогами щодо їх підключення.
Пульт (шафа) управління забезпечує подачу живлення, автоматичне і ручне управління системою кондиціювання. Функція дагностики кондиціонера має бути реалізована у самому кондиціонері, оскільки параметри діагностувати визначає виробник кондиціонера (можна вимірювати температуру повітря на вході-виході, тиск фреону, напругу, струм і багато чого ще в залежності від того, що потрібно для забезпечення алгоритму роботи кондиціонеру). Тобто у вимогах до пульта управління прописувати діагностику УКВ не потрібно.
Що стосується пультів пасажирів: Шафа управління забезпечує надання напруги на ланцюги живлення до кожного пульта у кожному купе. Але самі пульти також виготовляються різними виробниками, мають індивідуальну конструкцію та алгоритм роботи, і, окрім регулювання температури повітря в купе, можуть мати різні додаткові функції та елементи: вмикання освітлення, розетки, індикацію зайнятості туалету, кнопку виклика провідника, регулятор гучності радіо та інше. Тому вважаємо, що функція регулювання температури повітря в купе має бути реалізована у самому пульті пасажира, а не у шафі управління.
Також варто зазначити, що постачальники комплектуючих виробів (кондиціонера, шафи управління, пультів пасажира) постійно ведуть роботи з удосконалення своїх виробів, що значно ускладнює, а іноді і унеможливлює їх взаємозв’язок на етапі пуско-налагодження вагону, особливо у разі, коли функції одного виробу перекладаються на інші вироби.
Прийняття додаткових умов зараз значно звужує коло постачальників та наводить на думку про лобіювання інтересів конкретного постачальника (виробника) шафи управління.
Звертаємося до Вас з вимогою не вносити дискримінаційні зміни до тендерної документації, які обмежують участь у торгах потенційних виробників даної продукції, шляхом доповнення додаткових вимог до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку