Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ратнівського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 11 040 м2
Services for the current minor repair of public highways of the local value of Ratnivsky district of the Volyn region. Repair of road clothing and covering 11 040 m2
Очікувана вартість
6 273 687,20 UAH
UA-2019-03-13-000460-c 6d88f92e47af4fef880356ef51961296
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 ivati71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська область обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, 9
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
ivati71@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ципко Оксана
0332778259
voladm_doroga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTMENT OF REGIONAL DEVELOPMENT, HOUSING AND COMMUNAL ENTERPRISE OF THE VOLIN REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 42304390
Contact point: Zimnyk Tetyana
0332729077
ivati71@ukr.net
Additional contacts: Tsypko Oksana
0332778259
voladm_doroga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 08:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 15:31
Очікувана вартість: 6 273 687,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 736,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 13 березня 2019 11:24
Enquiries until: 05 квітня 2019 08:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 6 273 687 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 737 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ратнівського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 11 040 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, РАТНІВСЬКИЙ РАЙОН/СМТ РАТНЕ, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services for the current minor repair of public highways of the local value of Ratnivsky district of the Volyn region. Repair of road clothing and covering 11 040 m2
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 11:22
Додаток 5.doc
13 березня 2019 11:22
Додаток 8.docx
13 березня 2019 11:22
ТД_дрібний.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000013 ● 4cece03b21734b7e8b7df1f1cbddb168
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.08.2019 № 30-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 22.08.2019 № 30-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-13-000460-c від 13.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

13 березня 2019 року департаментом регонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської облдержадміністрації (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю на послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ратнівського району Волинської області. Ремонт дорожнього одягу та покриття 11 040 м2 за № UA-2019-03-13-000460-c. Так, як сума закупівлі на дату оголошення перевищувала межі, встановлені частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовником прийнято рішення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.04.2019 року. Замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначив відповідність учасників кваліфікаційним критеріям у строк, що не перевищив 20 робочих днів, відповідно до вимог частини 5 статті 28 Закону. У результаті розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» на відповідність умовам тендерної документації Замовника, установлено, що в учасника ПрАТ «Ковельське ШБУ-63» відсутня інформація про відстань перевезення основних дорожніх матеріалів (суміші асфальтобетонні гарячі, типу А), що вимагалося пунктом 4 «Джерела поставки основних дорожніх матеріалів» додатку 3 до Тендерної документації Замовника. Однак, учасник зазначив, що постачальником матеріалу «Суміші асфальтобетонні гарячі, тип А» являється саме товариство, тому відстань перевезення не вказав. Дану невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації Замовник відніс до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником складено протокол розгляду за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону – 3 травня 2019 року. Протягом періоду оскарження прийнятого Замовником рішення скарг не надходило. 10 травня 2019 року система визначила дату аукціону, за результатом якого було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію (протокол №84 від 10.05.2019) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір 11.05.2019 року. Укладено договір 29.05.2019 року. На даний час відповідно до укладеного договору з ПАТ «Ковельське шляхо-будівельне управління №63» від 29.05.2019 року № 7/19 з ПАТ «Ковельське шляхо-будівельне управління № 63» виконано ремонт дороги О 031276 КПП Гута-Заболоття-Здомишель та оплачено за виконані роботи 1756,2516 тис.грн., а також виконані, але не здані роботи по об’єкту О 031273 КПП «Самари-Язавні-Теребовичі-Підлужне-Гірники-(М-19)-Жиричі-Тур –КПП «Тур» (окремими ділянками)

2019-09-11 12:29:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 травня 2019
UA-2019-03-13-000460-c6d88f92e47af4fef880356ef51961296
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна, Волинська область обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІДЕЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 травня 2019 15:14
Протокол_76.pdf
03 травня 2019 15:15
Електронний підпис

Публічні документи

11 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:20
18 Відомості ЄДРПОУ.PDF
11 квітня 2019 14:20
14 Статут.pdf
11 квітня 2019 14:20
10 Ліцензія.PDF
11 квітня 2019 14:20
1 Гарантійний лтст.PDF

Документи

03 травня 2019 15:11
Протокол_76.pdf
03 травня 2019 15:12
Електронний підпис

Публічні документи

16 травня 2019 16:07
Електронний підпис
16 травня 2019 16:04
Відповідність ст17.pdf
15 травня 2019 10:44
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:25
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:25
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:21
13.rar
12 квітня 2019 13:21
Додаток 9.PDF
12 квітня 2019 13:21
Додаток 8.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 7.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 6.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 5.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 4.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 3.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 2.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕЯ"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 6 142 726,00
UAH з ПДВ
6 142 726,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 6 265 788,00
UAH з ПДВ
6 265 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 16:07
Електронний підпис
16 травня 2019 16:04
Відповідність ст17.pdf
15 травня 2019 10:44
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:25
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:25
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:21
13.rar
12 квітня 2019 13:21
Додаток 9.PDF
12 квітня 2019 13:21
Додаток 8.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 7.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 6.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 5.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 4.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 3.pdf
12 квітня 2019 13:20
Додаток 2.PDF
12 квітня 2019 13:20
Додаток 1.PDF

Публічні документи

11 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:20
18 Відомості ЄДРПОУ.PDF
11 квітня 2019 14:20
14 Статут.pdf
11 квітня 2019 14:20
10 Ліцензія.PDF
11 квітня 2019 14:20
1 Гарантійний лтст.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
Переможець 6 142 726,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 08:50

Документи

11 травня 2019 08:50
Електронний підпис
11 травня 2019 08:49
Протокол_84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
6 142 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 08:50
Електронний підпис
11 травня 2019 08:49
Протокол_84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 12:16
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 12:07
ду 3_7_19.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 12:06
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 12:32
ду 2_7_19.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 12:32
ду 1_7_19.pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 15:55
№7_19 29_05.pdf укладений
30 травня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 16:32
№7_19 29_05.pdf укладений
29 травня 2019 16:28
№7_19 29_05.pdf укладений
29 травня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток 2 "Орієнтовний план фінансування" , додаток 3 "Календарний графік надання послуг" та продовження строку дії договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Сторін. Внесення змін у Додаток 2 "Орієнтовний план фінансування" Сума договоу після внесення змін - 6 142 726.00 грн. Кількість надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 "Календарний графік надання послуг" Вартість фактично наданих послуг 3 966 061,60 грн. Зміна дії договору. Кількість надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 7/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 14 листопада 2019
Сума оплати за договором: 3 966 061,60
UAH (в тому числі ПДВ 661 010,27 UAH)