Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки ДГ/Г(Г2) 0-100, Суміш вугілля кам’яного та антрациту ДГ/Г(Г2)/А (20-200)
Очікувана вартість
2 047 300,00 UAH
UA-2019-03-13-000379-b 2f1d16f7e81e42c088059d628d857f2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процюк Алла Вікторівна

+380384332551 lawyerotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 40212984
Вебсайт: http://www.osvita.polonne.km.ua
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, вул. Лесі Українки,114
Контактна особа: Процюк Алла Вікторівна
+380384332551
lawyerotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 15:57
Очікувана вартість: 2 047 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
773 т
Вугілля кам’яне марки ДГ/Г(Г2) 0-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, Полонський район, навчальні заклади освіти Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
30 т
Суміш вугілля кам’яного та антрациту ДГ/Г(Г2)/А (20-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, Полонський район, навчальні заклади освіти Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 14:25
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ДСТУ
Дата подання: 14 березня 2019 15:20
Дата відповіді: 18 березня 2019 11:16
Яким ДСТУ ви керувалися при виборі марок вугілля?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання.Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади повідомляє, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається суміш вугілля ДГ (довгополум`яне газове), А (антрацит) із нижньою та верхньою межею крупності розміру кусків – 20-200 мм. Таким чином, чинним ДСТУ 7146:2010 передбачене вугілля кам’яне ДГ/Г (Г2) (0-100) та суміш вугілля кам’яного ДГ/Г(Г2)/А (20-200) .Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару. Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Щодо марки вугілля
Дата подання: 14 березня 2019 15:24
Дата відповіді: 18 березня 2019 11:17
Згідно діючого ДСТУ 7146:2015 не передбачено до закупівлі марки вугілля ДГ/Г(Г2) з розміром курсів 0-100 та марки вугілля, що складається із суміші кам'яного вугілля та антарициту з розміром кусків 20-200. Внесіть зміни до тендерної документації, та приведіть її в порядок у відповідності до ДСТУ 7146:2015, щоб уникнути оскарження нашим підприємством даної закупівлі в Антимонольному комітеті
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади повідомляє, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається суміш вугілля ДГ (довгополум`яне газове), А (антрацит) із нижньою та верхньою межею крупності розміру кусків – 20-200 мм. Таким чином, чинним ДСТУ 7146:2010 передбачене вугілля кам’яне ДГ/Г (Г2) (0-100) та суміш вугілля кам’яного ДГ/Г(Г2)/А (20-200) .Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару. Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Щодо порушення законодавства у даній закупівлі
Дата подання: 14 березня 2019 15:37
Дата відповіді: 18 березня 2019 11:17
04.06.2018 року Ви оголосили тендер по закупівлі вугілля кам'яного, предметом якого були дві марки вугілля, які відповідали і за маркою і за розміром кусків діючому ДСТУ 7146:2015, а саме: Вугілля кам’яне ГР (0-200) Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242: 0-200 мм, зольність на сухий стан палива – до 40%, загальна волога на робочий стан палива – до 10% Вугілля кам’яне марки ГСШ (0-13) Розмір кусків в мм згідно з ГОСТ 19242: 0-13 мм, зольність на сухий стан палива – до 25%, загальна волога на робочий стан палива – до 12%. Цього року по даній закупівлі Ви змінюєте дві марки вугілля на інші. Вугілля, яке ви плануєте закупити по даному тендеру по-перше: не відповідає ДСТУ 7146:2015, по-друге: одна із марок вугілля є сумішшю, що містить антрацит, який видобувається на окупованих територіях, по-третє: таке вугілля мають лише приватні збагачувальні фабрики, а державні виробники, найближчі до ВАС - ДП "Львіввугілля" таких марок не має. З вище вказаного чітко випливає, що ви замінили вугілля, яким успішно опальвали заклади у попередніх роках на інше лише для того, щоб дискримінувати Учасників, зменшити конкурентність. Ви порушили законодавство так як предметом закупівлі не є товар, що відповідає чинному ДСТУ!!!! Обгрунуйте, будь ласка, для чого була змінена марка вугілля та розмір курсів цього року у порівнянні з минулим!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади повідомляє, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається суміш вугілля ДГ (довгополум`яне газове), А (антрацит) із нижньою та верхньою межею крупності розміру кусків – 20-200 мм. Таким чином, чинним ДСТУ 7146:2010 передбачене вугілля кам’яне ДГ/Г (Г2) (0-100) та суміш вугілля кам’яного ДГ/Г(Г2)/А (20-200) .Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних тендерних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок, тощо), та за умови що такі пропозиції відрізняються за якісними та іншими показниками запропонованого товару. Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Щодо марки вугілля
Дата подання: 18 березня 2019 11:31
Дата відповіді: 19 березня 2019 12:02
Ви не дали відповіді на запитання!!! Ставимо його ще раз!!!! 4.06.2018 року Ви оголосили тендер по закупівлі вугілля кам'яного, предметом якого були дві марки вугілля, які відповідали і за маркою і за розміром кусків діючому ДСТУ 7146:2015, а саме: Вугілля кам’яне ГР (0-200) Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242: 0-200 мм, зольність на сухий стан палива – до 40%, загальна волога на робочий стан палива – до 10% Вугілля кам’яне марки ГСШ (0-13) Розмір кусків в мм згідно з ГОСТ 19242: 0-13 мм, зольність на сухий стан палива – до 25%, загальна волога на робочий стан палива – до 12%. Цього року по даній закупівлі Ви змінюєте дві марки вугілля на інші. Обгрунуйте, будь ласка, для чого була змінена марка вугілля та розмір курсів цього року у порівнянні з минулим!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 18 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається ЗАМОВНИКОМ у порядку, встановленому Уповноваженим органом
Абзацом 1 ч. 3 ст.11 Закону передбачено, що Тендерний комітет (замовник) планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, в тому числі обирає предмет закупівлі.
Порядок визначення предмету закупівлі регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 2 035 310,00
UAH з ПДВ
2 035 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 2 047 010,00
UAH з ПДВ
2 047 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:02
Полоннепри перемозі.rar
05 квітня 2019 14:02
Полоннепри перемозі.rar
27 березня 2019 16:43
Технічні хар-ки.rar
27 березня 2019 16:43
Проект договору.rar
27 березня 2019 16:43
Повноваж посад особи.rar
27 березня 2019 16:43
Кваліфікац кр.rar
27 березня 2019 16:43
Інші.rar
27 березня 2019 16:43
Докум з банку.rar
27 березня 2019 16:43
2019-03-20 ст 17.rar

Публічні документи

28 березня 2019 14:45
Електронний підпис
28 березня 2019 14:41
квал2 Полонне.pdf
28 березня 2019 14:41
ISO 9001.pdf
28 березня 2019 14:41
аналог договори.PDF
28 березня 2019 14:41
квал1 Полонне.pdf
28 березня 2019 14:41
довідки1.pdf
28 березня 2019 14:41
пропозиція 1.pdf
28 березня 2019 14:41
ДоговірВагаПовірка.pdf
28 березня 2019 14:41
договір склад транспорт.pdf
28 березня 2019 14:41
паспорт1.pdf
28 березня 2019 14:41
копія статут.pdf
28 березня 2019 14:41
документи представник.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
Переможець 2 035 310,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 12:39

Документи

05 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 12:36
Продовження розгляду
29 березня 2019 16:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
2 035 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 12:36
Продовження розгляду
29 березня 2019 16:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:14
ДУ 1 вугілля.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 10:01
Договір укладений
18 квітня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 440 390,00
UAH