Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки»
Очікувана вартість
3 922 426,56 UAH
UA-2019-03-12-002819-a f74199460a6641898e598ca502378e96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 15:08
Очікувана вартість: 3 922 426,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
«Запасні частини до колійної техніки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 16:53
ТД_ЗЧ_колійної_техніки_торги 12.03.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Креслення
Дата подання: 13 березня 2019 15:31
Дата відповіді: 18 березня 2019 14:05
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі «Запасні частини до колійної техніки» Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного рух. ЛОТ 1 «Запасні частини до колійної техніки».Для точного розрахунку і можливості пониження вартості продукції просимо Вас надати робочі креслення на товар зазначений у ЛОТ 1 «Запасні частини до колійної техніки»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Філія «ЦРЕКМ», як підрозділ АТ «Укрзалізниця», не є виробником (власником) цієї продукції, тому робочих креслень у Філії не має. Стосовно робочих креслень – звертайтесь до виробника колійних машин RM – 80 «Plasser&Theurer» м. Вена (Австрія), або до уповноважених представників компанії.
Дякую за порозуміння.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000029 ● 2a20f00f936d48eaa75abc21e97a4edf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.12.2020 №284

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного
офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 28.12.2020 №284

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2019-03-12-002819-a, ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин", ДК 021:2015 - 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-29 10:29:47

Звернення

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-03-12-002819-a.
Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги станом на 01.12.2020 року. Також повідомляємо, що Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного звітування про виконання договорів про закупівлю та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-03-12-002819-a. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги станом на 01.12.2020 року. Також повідомляємо, що Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного звітування про виконання договорів про закупівлю та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2021-01-29 10:34:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 915 042,00
UAH з ПДВ
3 915 042,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРІ-АННА 3 921 360,00
UAH з ПДВ
3 921 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 09:56
Підтвердження цін
26 березня 2019 15:35
Техн част 12 (декларація).pdf
26 березня 2019 15:35
Кв част 13 дані на товар.pdf
26 березня 2019 15:35
Кв част 10 довідка ст 17.pdf
26 березня 2019 15:35
Кв част 9 витяг.pdf
26 березня 2019 15:35
Кв част 2 Статут.pdf
26 березня 2019 15:35
Кв част 1 наказ протокол.pdf
26 березня 2019 15:35
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 12:11
Основні умови дог .pdf
27 березня 2019 12:11
Лист про ст17 .pdf
27 березня 2019 12:11
Лист про представництво.pdf
27 березня 2019 12:11
Лист про лаболаторію .pdf
27 березня 2019 12:11
Лист про довкілля.pdf
27 березня 2019 12:11
Статут підприємства.pdf
27 березня 2019 12:11
Сертифікат.pdf
27 березня 2019 12:11
Пропозиц.pdf
27 березня 2019 12:11
Лист cn 9 .pdf
27 березня 2019 12:11
Копія витягу.pdf
27 березня 2019 12:11
Копія виписки.pdf
27 березня 2019 12:11
bank.pdf
27 березня 2019 12:11
Дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техноекотрейдінг

ТОВ МАРІ-АННА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 915 042,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 14:30

Документи

03 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:29
Протокол 64-19-ТК.pdf
28 березня 2019 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 915 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
03 квітня 2019 14:29
Протокол 64-19-ТК.pdf
28 березня 2019 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:20
ДУ 19063.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:19
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 09:49
19063.pdf укладений
23 квітня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19063
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 915 042,00
UAH (в тому числі ПДВ 652 507,00 UAH)