Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
Юрій +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 3 922 426,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 16:53 |
ТД_ЗЧ_колійної_техніки_торги 12.03.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякую за порозуміння.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000029 ● 2a20f00f936d48eaa75abc21e97a4edf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 17:26 |
НАКАЗ
28.12.2020 №284
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного
офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 28.12.2020 №284
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2019-03-12-002819-a, ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин", ДК 021:2015 - 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-29 10:29:47
Звернення
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-03-12-002819-a.
Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги станом на 01.12.2020 року. Також повідомляємо, що Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного звітування про виконання договорів про закупівлю та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-03-12-002819-a. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги станом на 01.12.2020 року. Також повідомляємо, що Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного звітування про виконання договорів про закупівлю та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
2021-01-29 10:34:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техноекотрейдінг #39215196 |
Переможець |
3 915 042,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 18:20
|
ДУ 19063.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 09:49
|
19063.pdf | укладений |
23 квітня 2019 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ЦРЕКМ/В-19063 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |