Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту будівлі управління порту (фасади, покрівля, вентиляція та кондиціонування, внутрішні роботи, благоустрій) м.Маріуполь, пр. Луніна, 99 (інв.№15000) (1 черга) ДП «Маріупольський морський торговельний порт»
Очікувана вартість
4 580 000,00 UAH
UA-2019-03-12-002309-a 79867ed26dec4fbd9b2d341fe4bb8f3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 15:44
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 15:44
Початок аукціону: 29 березня 2019 13:19
Очікувана вартість: 4 580 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту будівлі управління порту (фасади, покрівля, вентиляція та кондиціонування, внутрішні роботи, благоустрій) м.Маріуполь, пр. Луніна, 99 (інв.№15000) (1 черга) ДП «Маріупольський морський торговельний порт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 16:33
Перелік змін в тендерну документацію.docx
19 березня 2019 16:33
Тендерна документація зі змінами.docx
14 березня 2019 15:32
дефектний акт.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ОК.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ОВ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ЕТР.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ГП.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-АБ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД_ПОФ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД_ПЗ.pdf
19 березня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 16:33
Перелік змін в тендерну документацію.docx
19 березня 2019 16:33
Тендерна документація зі змінами.docx
12 березня 2019 15:40
Тендерна документація.docx
14 березня 2019 15:32
дефектний акт.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ОК.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ОВ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ЕТР.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-ГП.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД-АБ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД_ПОФ.pdf
12 березня 2019 15:40
18-169_ПКД_ПЗ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяги робіт
Дата подання: 13 березня 2019 19:32
Дата відповіді: 14 березня 2019 15:28
В тендерної документації відсутні розьяснення стосовно видів робіт 1 черги (капітальний ремонт фасадної частини будівлі та капітальний ремонт покрівлі будівлі), які необхідно враховувати в ціні тендерної пропозиції. В проекті 18-169/ПКД відсутня інформація по розподілу видів робіт за чергами капітального ремонту. А саме, не зрозуміло чи входять в 1 чергу роботи по влаштуванню відмостки, пандуса, заміна вікон і дверей, оглядовий майданчик «Маяк». Прошу конкретизувати технічне завдання з чіткою вказівкою видів робіт, або вказати відомості дефектного акту. Технічне завдання є не прозорим та не конкретним
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання до процедури і конкретизуючі технічне завдання додаємо дефектний акт в якому містяться види робіт, передбачені в 1 черзі.
Договір
Дата подання: 14 березня 2019 11:10
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:19
1 питання: Чи можливо внесення змін до договору, а саме п.6.4. Виконавець має право - вимагати виплати авансового платежу на умовах і в розмірі, передбачених у фінансуванні робіт (якого немає в договорі)? 2 питання: Чому в тендерній документації з'явився в розділі 6 (Результати торгів і укладання договору про закупівлю) пункт 6 (Забезпечення виконання в розмірі 5%) якщо в розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в пункті 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) вже вказано чітко: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 22900,00грн…?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По 1 питанню: Внесення змін до проекту договору можливе після більш детального розгляду цього питання, про що буде внесена додаткова інформація до процедури.
По 2 питанню: Згідно зі статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі»:
забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю.

Таким чином, це два різних вида забезпечення, які передбачені умовами тендерної документації згідно зі статтями 24 та 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно дефектного акту і проекту.
Дата подання: 14 березня 2019 18:05
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:36
Дефектний акт не співпадае с проектной документаціей,будьласка підгрузіть повний дефектний акт який співпадае с поектной документаціей, просимо розьяснень кошторис на які обьеми робить?
Відповідь: Дефектний акт, який додатково внесний, містить більш детальну інформацію по об'єму робіт, який необхідно внести в кошторис. Усі зауваження до проектної документації будуть внесені у робочий проект в рамках авторського нагляду.
технічне завдання
Дата подання: 14 березня 2019 21:34
Дата відповіді: 18 березня 2019 14:34
в дефектному акті вказано, що треба застосовувати коефіцієнт 1,2 а в технічному завданні казан коефіцієнт 1,1. Прошу вказати точний коефіцієнт який треба застосовувати.
Відповідь: Коефіцієнт, який треба застосовувати - 1,2. В технічну специфікацію будуть внесені відповідні зміни.
Податок на додану вартість
Дата подання: 14 березня 2019 21:41
Дата відповіді: 18 березня 2019 13:17
в тендерної документації сказана очикувана вартість закупівлі в розмірі 4`580`000.00 грн (без ПДВ). Прошу пояснити як Ваша тендерна комісія буде приймати пропозицію та кошторисні розрахунки від платника ПДВ, тобто платник ПДВ - учасник не повинен вказувати в пропозиції, кошторисі та договорі ПДВ?
Відповідь: Згідно з частиною першою розділу 5 тендерної документації (далі – ТД) - Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (за винятком податку на додану вартість (ПДВ)).
Згідно з додатком №2 до ТД «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - вартість пропозиції учасники повинні вказати без ПДВ.
Згідно з частиною четвертою розділу 6 ТД – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ»
Порушення допущені при складанні договору
Дата подання: 15 березня 2019 16:23
Дата відповіді: 19 березня 2019 14:41
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764 та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. По закінченні тримісячного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовникові. Та нагадуємо, що при прорахунку додаткових кошторисів, треба керуватися рішенням Маріупольської міської ради від 26.12.2018г №7/38-3482 про застосування вартості ремонтно-будівельних робіт , що виконуються підрядними будівельними організаціями, рівень зарплати, що відповідає середньому розряду робіт 3,8, в розмірі 8500 грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р.№ 117 « Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва » п.1 порядок механізму визначає фінансування капітального будівництва за рахунок коштів державного бюджету з метою забезпечення цільового та ефективного використання державних коштів, повідомляємо, що ДП «ММТП» не використовує бюджетні кошти.
Рішення Маріупольської ради від 26.12.2018р. № 7/38-3482 відноситься до бюджетних коштів, а також коштів державних та комунальних підприємств. Згідно наказу № 196 від 27.07.2018р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового комунального господарства України і користуючись п.5,6 цього наказу ми у своїй тендерної документації не обмежували рівень заробітної плати.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС" 4 530 000,00
UAH
4 484 200,00
UAH
Документи
ТОВ "СТРОЙТЕХКОМПЛЕКС-17" 4 530 000,00
UAH
4 505 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 13:54
Техзавдання.pdf
28 березня 2019 13:54
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2019 13:54
Статут МОРБУДСЕРВІС.pdf
28 березня 2019 13:54
Рішення учасника.pdf
28 березня 2019 13:54
Паспорт ХАВАВКА.pdf
28 березня 2019 13:54
Наявність працівників.pdf
28 березня 2019 13:54
Наявність обладнання.pdf
28 березня 2019 13:54
Наказ на директора.pdf
28 березня 2019 13:54
Ліцензія Спецмонтаж-3.pdf
28 березня 2019 13:54
Ліцензія МОРБУДСЕРВІС.pdf
28 березня 2019 13:54
Лист-відгук.pdf
28 березня 2019 13:54
Довідки ст.17.pdf
28 березня 2019 13:54
Гарантия.pdf
28 березня 2019 13:54
Виписка МОРБУДСЕРВІС.pdf
28 березня 2019 13:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 березня 2019 19:27
Електронний підпис
24 березня 2019 19:26
Гарантiя_438-19.docx
24 березня 2019 19:26
9. субпідрядники.pdf
24 березня 2019 19:26
6.1. Досвід.pdf
24 березня 2019 19:26
5. технічна специфікація.pdf
24 березня 2019 19:26
4. паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОРБУДСЕРВІС"

ТОВ "СТРОЙТЕХКОМПЛЕКС-17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС"
#42523658
Переможець 4 484 200,00
UAH
04 квітня 2019 15:15

Документи

04 квітня 2019 15:14
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:12
протокол
29 березня 2019 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС"
#42523658
4 484 200,00
UAH
Документи

Документи

04 квітня 2019 15:14
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:12
протокол
29 березня 2019 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 15:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 15:02
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:19
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 12:40
договір зміни до договору
23 квітня 2019 12:39
договір зміни до договору
23 квітня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/19/152
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-7/19/152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 300 927,92
UAH