Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту будівлі управління порту (фасади, покрівля, вентиляція та кондиціонування, внутрішні роботи, благоустрій) м.Маріуполь, пр. Луніна, 99 (інв.№15000) (1 черга) ДП «Маріупольський морський торговельний порт»
Очікувана вартість
4 580 000,00 UAH
UA-2019-03-12-002309-a ● 79867ed26dec4fbd9b2d341fe4bb8f3c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | http://marport.net |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Вязовик Наталія Миколаївна +380629408878 n.vyazovik@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 15:44 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 4 580 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту будівлі управління порту (фасади, покрівля, вентиляція та кондиціонування, внутрішні роботи, благоустрій) м.Маріуполь, пр. Луніна, 99 (інв.№15000) (1 черга) ДП «Маріупольський морський торговельний порт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 16:33 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx | |
19 березня 2019 16:33 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
14 березня 2019 15:32 |
дефектний акт.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ОК.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ОВ.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ЕТР.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ГП.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-АБ.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД_ПОФ.pdf | |
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД_ПЗ.pdf |
19 березня 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2019 16:33 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx
|
||||||
19 березня 2019 16:33 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
14 березня 2019 15:32 |
дефектний акт.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ОК.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ОВ.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ЕТР.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-ГП.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД-АБ.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД_ПОФ.pdf
|
||||||
12 березня 2019 15:40 |
18-169_ПКД_ПЗ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обсяги робіт
Дата подання: 13 березня 2019 19:32
Дата відповіді: 14 березня 2019 15:28
В тендерної документації відсутні розьяснення стосовно видів робіт 1 черги (капітальний ремонт фасадної частини будівлі та капітальний ремонт покрівлі будівлі), які необхідно враховувати в ціні тендерної пропозиції. В проекті 18-169/ПКД відсутня інформація по розподілу видів робіт за чергами капітального ремонту. А саме, не зрозуміло чи входять в 1 чергу роботи по влаштуванню відмостки, пандуса, заміна вікон і дверей, оглядовий майданчик «Маяк». Прошу конкретизувати технічне завдання з чіткою вказівкою видів робіт, або вказати відомості дефектного акту. Технічне завдання є не прозорим та не конкретним
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання до процедури і конкретизуючі технічне завдання додаємо дефектний акт в якому містяться види робіт, передбачені в 1 черзі.
Договір
Дата подання: 14 березня 2019 11:10
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:19
1 питання: Чи можливо внесення змін до договору, а саме п.6.4. Виконавець має право - вимагати виплати авансового платежу на умовах і в розмірі, передбачених у фінансуванні робіт (якого немає в договорі)?
2 питання: Чому в тендерній документації з'явився в розділі 6 (Результати торгів і укладання договору про закупівлю) пункт 6 (Забезпечення виконання в розмірі 5%) якщо в розділі 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в пункті 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) вже вказано чітко: Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 22900,00грн…?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По 1 питанню: Внесення змін до проекту договору можливе після більш детального розгляду цього питання, про що буде внесена додаткова інформація до процедури.
По 2 питанню: Згідно зі статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі»:
забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю.
Таким чином, це два різних вида забезпечення, які передбачені умовами тендерної документації згідно зі статтями 24 та 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
По 2 питанню: Згідно зі статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі»:
забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія;
забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю.
Таким чином, це два різних вида забезпечення, які передбачені умовами тендерної документації згідно зі статтями 24 та 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно дефектного акту і проекту.
Дата подання: 14 березня 2019 18:05
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:36
Дефектний акт не співпадае с проектной документаціей,будьласка підгрузіть повний дефектний акт який співпадае с поектной документаціей, просимо розьяснень кошторис на які обьеми робить?
Відповідь: Дефектний акт, який додатково внесний, містить більш детальну інформацію по об'єму робіт, який необхідно внести в кошторис. Усі зауваження до проектної документації будуть внесені у робочий проект в рамках авторського нагляду.
технічне завдання
Дата подання: 14 березня 2019 21:34
Дата відповіді: 18 березня 2019 14:34
в дефектному акті вказано, що треба застосовувати коефіцієнт 1,2 а в технічному завданні казан коефіцієнт 1,1. Прошу вказати точний коефіцієнт який треба застосовувати.
Відповідь: Коефіцієнт, який треба застосовувати - 1,2. В технічну специфікацію будуть внесені відповідні зміни.
Податок на додану вартість
Дата подання: 14 березня 2019 21:41
Дата відповіді: 18 березня 2019 13:17
в тендерної документації сказана очикувана вартість закупівлі в розмірі 4`580`000.00 грн (без ПДВ). Прошу пояснити як Ваша тендерна комісія буде приймати пропозицію та кошторисні розрахунки від платника ПДВ, тобто платник ПДВ - учасник не повинен вказувати в пропозиції, кошторисі та договорі ПДВ?
Відповідь: Згідно з частиною першою розділу 5 тендерної документації (далі – ТД) - Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (за винятком податку на додану вартість (ПДВ)).
Згідно з додатком №2 до ТД «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - вартість пропозиції учасники повинні вказати без ПДВ.
Згідно з частиною четвертою розділу 6 ТД – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ»
Згідно з додатком №2 до ТД «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - вартість пропозиції учасники повинні вказати без ПДВ.
Згідно з частиною четвертою розділу 6 ТД – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ»
Порушення допущені при складанні договору
Дата подання: 15 березня 2019 16:23
Дата відповіді: 19 березня 2019 14:41
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року № 1764 та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. По закінченні тримісячного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовникові.
Та нагадуємо, що при прорахунку додаткових кошторисів, треба керуватися рішенням Маріупольської міської ради від 26.12.2018г №7/38-3482 про застосування вартості ремонтно-будівельних робіт , що виконуються підрядними будівельними організаціями, рівень зарплати, що відповідає середньому розряду робіт 3,8, в розмірі 8500 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р.№ 117 « Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва » п.1 порядок механізму визначає фінансування капітального будівництва за рахунок коштів державного бюджету з метою забезпечення цільового та ефективного використання державних коштів, повідомляємо, що ДП «ММТП» не використовує бюджетні кошти.
Рішення Маріупольської ради від 26.12.2018р. № 7/38-3482 відноситься до бюджетних коштів, а також коштів державних та комунальних підприємств. Згідно наказу № 196 від 27.07.2018р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового комунального господарства України і користуючись п.5,6 цього наказу ми у своїй тендерної документації не обмежували рівень заробітної плати.
Рішення Маріупольської ради від 26.12.2018р. № 7/38-3482 відноситься до бюджетних коштів, а також коштів державних та комунальних підприємств. Згідно наказу № 196 від 27.07.2018р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового комунального господарства України і користуючись п.5,6 цього наказу ми у своїй тендерної документації не обмежували рівень заробітної плати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОРБУДСЕРВІС" #42523658 |
Переможець |
4 484 200,00
UAH
|
04 квітня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 15:09
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 15:19
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 12:40
|
договір | зміни до договору |
23 квітня 2019 12:39
|
договір | зміни до договору |
23 квітня 2019 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/19/152 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/19/152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |