Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста Харкова (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services for the current repair of main water supply networks of the city of Kharkiv (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
10 475 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001948-a 08261624c6f54c0085996af37b9ff708
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Олена Шевчун Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
National ID: 34861610
Contact point: Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Additional contacts: Олена Шевчун Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:31
Очікувана вартість: 10 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 12 березня 2019 14:48
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 10 475 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 375 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста Харкова (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, місто Харків
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services for the current repair of main water supply networks of the city of Kharkiv (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 14:39
Додаток 5 Проект договору про закупівлю НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
12 березня 2019 14:48
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx
21 березня 2019 14:39
Перелік змін.docx
21 березня 2019 14:39
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
12 березня 2019 14:48
Тендерна документація.doc
12 березня 2019 14:48
Додатки до тендерної документації.docx
12 березня 2019 14:48
Додаток 4 Технічна специфікація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000023 ● 7d42ce3bf66d4656be3bd663ab0e62fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
06.11.2019 №270
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.11.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.11.2019 № 270

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2019-03-12-001948-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2019-11-06-000023 Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) заперечує щодо питань порушених у Висновку про результати моніторингу закупівлі: 1) для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому абзацом другим частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), (далі - Закон), щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, за умовами п.п. 1)1.1 п. 1, п.п. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 1) Додатку 1 до тендерної документації: «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям», учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, тип (марка) або модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. В переліку машин (спецтехніки) Замовником у п. 1) Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік наявності обов’язкової спеціальної техніки. Учасником - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" у складі тендерної пропозиції надано: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 11 квітня 2019 р. № 02-1104/2019 (завантажено у файлі: «1 Квалиф критерии.pdf») (далі - Довідка). В наданій Довідці цим учасником зазначено перелік обов’язкової спеціальної техніки: машини та механізми, які вимагалися Замовником відповідно до умов п. 1) Додатку 1 до тендерної документації. У технічній специфікації на надання послуг: послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста Харкова (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Додатку 4 до тендерної документації зазначено, серед інших позицій: «Засипка траншей та котлованів піском бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2» та «Засипка траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2». Бульдозер — трактор або тягач (гусеничний або колісний), обладнаний навісним неповоротним чи поворотним робочим органом, який називають відвалом. Бульдозером, серед інших операцій, зрізають та переміщують ґрунт, засипають котловани і траншеї. У Довідці учасником - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ", зокрема, зазначено: «Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB-3CX SM». З цього приводу зауважуємо, що екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB-3CX SM має потужність 68,60 кВт та дана машина обладнана відвалом-навантажувачем (щелепний ківш), котрий дозволяє виконувати роботи по зрізанню та переміщенню ґрунту, засипанню котлованів і траншей, плануванню поверхні. Оскільки в технічній специфікації тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації) визначено про те, що вважати зазначені у таблицях цієї технічної специфікації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент», то екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу JCB-3CX SM, вказаний учасником у Довідці, є еквівалентом бульдозера потужністю 59 кВт. При цьому тендерна документація не містить окремих вимог, щодо порядку заповнення або заміщення у переліку та обсягах послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток 4), що поданий учасником за умовами п.п. 6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, механізмів на еквівалентні. Тобто учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" має обладнання, машини (спецтехніку) і механізми для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Водночас необхідно зауважити, що лист: «Перелік та обсяги послуг відповідно до технічної специфікації» від 11 квітня 2019 р. № 15-1104/2019, наданий учасником - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" у складі тендерної пропозиції (завантажено у файлі: «Технична спеціфікація. Лист зобов'язання.pdf») для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у відповідності до умов п.п. 2)6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації. Вимоги п.п. 2)6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації не містять жодного посилання на умови п. 1) Додатку 1 до тендерної документації. Слід також підкреслити, що п. 1) Додатку 1 до тендерної документації не містить жодних окремих вимог про зазначення учасником торгів у тендерній пропозиції обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів за всім переліком Додатку 4 до тендерної документації, або саме: за переліком та обсягами послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток 4). Таким чином учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає кваліфікаційному критерію, установленому абзацом другим статті 16 Закону, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до вимог п.п. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 1) Додатку 1 до тендерної документації; 2) для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, за умовами п.п. 1) 1.1 п. 1, п.п. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 3) Додатку 1 до тендерної документації: «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва або виносу або санації або послуг з поточного ремонту водопровідних або каналізаційних або інших інженерних мереж. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи: 1. скановану(ні) кольорову(ві) копію(ї) оригіналу(лів) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів); 2. скановані кольорові копії оригіналів документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, або актів звірок взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, що свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами; 3. скановану копію позитивного (них) відгуку (ків) за наданим (и) договором(рами). У разі наявності досвіду виконання аналогічного договору, де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради учасник надає інформацію про номер договору(рів), предмет договору(рів) та дату договору(рів), документальне підтвердження виконання договору(рів) не вимагається. Учасником – ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» у складі тендерної пропозиції надано: «Довідка про виконання аналогічних договорів» від 11 квітня 2019 р. № 05-1104/2019 (завантажено у файлі: «1 Квалиф критерии.pdf») (далі – Довідка про договори), в якій надана інформація про Замовника (назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника), у тому числі інформація про номер договорів, предмет договорів та дату договорів. Довідка про договори містить необхідну інформацію про виконання учасником аналогічних договорів, Замовником за якими є саме: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради. Тобто, документальне підтвердження виконання договорів, зокрема, надання сканованої копії позитивних відгуків за наданими договорами, у даному випадку, саме згідно з вищенаведеними вимогами п. 3) Додатку 1 до тендерної документації не вимагається, оскільки Замовником за аналогічними договорами інформація, про які зазначена учасником у Довідці про договори, виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради. Учасником – ТОВ «ВСС-СІСТЕМ» у тендерній пропозиції надана вся необхідна інформація для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому абзацом четвертим статті 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно з умовами п.п. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 3) Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає кваліфікаційному критерію, установленому абзацом четвертим статті 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог п.п. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 3) Додатку 1 до тендерної документації. Необхідно зазначити, що учасник - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації. Виходячи з цього у Замовника були відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВСС-СІСТЕМ". Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради не було допущено порушень законодавства з питань публічних закупівель в частині виконання вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.

2019-12-03 16:52:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-03-12-001948-a08261624c6f54c0085996af37b9ff708
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 квітня 2019 12:37
Електронний підпис

Документи

18 квітня 2019 12:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 10 400 000,00
UAH з ПДВ
10 123 234,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" 10 357 244,00
UAH з ПДВ
10 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
Переможець 10 123 234,80
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:15

Документи

25 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:15
Протокол № 84-19.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
10 123 234,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:15
Протокол № 84-19.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:49
Додаткова угода №2 до договору №273.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:44
Договірна ціна до ДУ № 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:44
локальний кошторис до ДУ №2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 11:11
Додаток до ДУ №1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:07
Додаткова угода № 1 до договору № 273.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 12:00
Договір № 273.PDF укладений
08 травня 2019 11:57
Договірна ціна до договору № 273.PDF укладений
08 травня 2019 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 796 141,60
UAH (в тому числі ПДВ 966 023,60 UAH)