Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», (Папір для плоттерів Canon Standart Paper 80 г/м2(0,914х50м) або еквівалент)
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2019-03-12-001063-a ● 54c11a35319344d9a7dc5c1adf83f0d7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” |
Код ЄДРПОУ: | 02066769 |
Місцезнаходження: | 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070 |
Контактна особа: |
Нор Віта Віталіївна +38057884048 tender@khai.edu |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 08:30 |
Очікувана вартість: | 4 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Папір для плоттерів Canon Standart Paper 80 г/м2(0,914х50м) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 11:54 |
ТД - папір рулонний 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товара
Дата подання: 12 березня 2019 13:18
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:47
Добрый день!
Согласно тендерной документации: "Поставка Товару здійснюється Учасником відповідно до потреби Замовника і виконується на протязі узгодженого терміну (до 5 робочих днів) з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка на отримання Товару надсилається Замовником з електронної пошти vmtp@khai.edu на електронну адресу Учасника та може дублюватися за телефоном." На сколько частей будет разбита поставка товара указанного в спецификации?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідь на Ваше запитання міститься в п 2.4. Проекті договору на закупівлю ( Додаток №3), а саме:
- Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31.12.2019 року протягом терміну дії цього Договору - поетапно відповідно до потреби Покупця та виконується протягом узгодженого терміну (до 5-х робочих днів) з моменту отримання заявки від Покупця.
Дякуємо за запитання.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: ЧІТАЙТЕ УВАЖНО УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПОВНОЦІННОГО РОЗУМІННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь на Ваше запитання міститься в п 2.4. Проекті договору на закупівлю ( Додаток №3), а саме:
- Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31.12.2019 року протягом терміну дії цього Договору - поетапно відповідно до потреби Покупця та виконується протягом узгодженого терміну (до 5-х робочих днів) з моменту отримання заявки від Покупця.
Дякуємо за запитання.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: ЧІТАЙТЕ УВАЖНО УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПОВНОЦІННОГО РОЗУМІННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Інформація про відміну
Дата відміни
28 березня 2019 08:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій