Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (внесення змін до схеми санітарної очистки міста Суми)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-12-000394-b e6ef23f41a704f23b0ba1295b074daaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Григорій Іванович

380542700657 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Яременко Григорій Іванович
380542700657
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 13:12
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Детально викладено в Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Внесення змін до схеми санітарної очистки міста Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Суми.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 11:08
Додаток 6.docx
12 березня 2019 11:08
Додаток 5.docx
12 березня 2019 11:08
Додаток 4 Проект договору.docx
12 березня 2019 11:08
Додаток 3.docx
12 березня 2019 11:08
Додаток 2.docx
12 березня 2019 11:08
Додаток 1.docx
12 березня 2019 11:07
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ" 349 545,71
UAH з ПДВ
349 545,71
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 14:17
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2019 13:51
Лист про субпідрядника.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія статуту.pdf
28 березня 2019 13:51
Проект договору.pdf
28 березня 2019 13:51
Довідка про судимість.pdf
28 березня 2019 13:51
Лист-відгук_Коломия.pdf
28 березня 2019 13:51
Договір_ССО_Овідіополь.pdf
28 березня 2019 13:51
Договір_ССО_Лиман.pdf
28 березня 2019 13:51
Договір_ССО_Коломия.pdf
28 березня 2019 13:51
Договір_ССО_Глобино.pdf
28 березня 2019 13:51
Договір_ССО_Бердичів.pdf
28 березня 2019 13:51
Акти_ССО_Коломия.pdf
28 березня 2019 13:51
Акти_ССО_Глобино.pdf
28 березня 2019 13:51
Акт_ССО_Овідіополь_13.pdf
28 березня 2019 13:51
Акт_ССО_Овідіополь_8.pdf
28 березня 2019 13:51
Акт_ССО_Лиман.pdf
28 березня 2019 13:51
Акт_ССО_Бердичів.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія трудової_Шевченко.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія трудової_Сатін.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія трудової_Панченко.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія трудової_Заїка.pdf
28 березня 2019 13:51
Копія трудової_Голюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"

ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТОН ІНЖИНІРИНГ"
#32307788
Відхилено 349 545,71
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 09:38
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 10:07

Документи

02 квітня 2019 09:37
Електронний підпис
29 березня 2019 13:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 квітня 2019 10:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства"
#03363588
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 10:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 10:19
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 13:21
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 13:20
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 10:18
Додаток 4 до договору №301-б.pdf укладений
22 квітня 2019 10:17
Додаток 3 до договору №301-б.pdf укладений
22 квітня 2019 10:17
Додаток 2 до договору №301-б.pdf укладений
22 квітня 2019 10:16
Додаток 1 до договору №301-б.pdf укладений
22 квітня 2019 10:16
договір №301-б.pdf укладений
22 квітня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 301-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до етапу №1, наданих послуг, проведено аналіз стану санітарного очищення та розроблено першочергові заходи в управління побутовими відходами міста Суми, а також розпочато проведення процедури стратегічної екологічної оцінки, шляхом публікації заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та приймались зауваження і пропозиції до 06.08.2019. Акт виконаних робіт за етапом №1 договору №301-б підписаний 06.08.2019. Етапом №2 виконання послуг за договором №301-б передбачено розробка науково-технічного звіту «Послуги з внесення змін до схеми санітарної очистки міста Суми. Статтею 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» закріплено оприлюднення проекту документу державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадкості. Строк громадського обговорення не може становити менше 30 днів з дня оприлюднення. Таким чином, в термін, вказаний в договорі, а саме - до 31.10.2019 року, надати послуги не можливо, оскільки відсутня можливість вчасно та якісно опрацювати пропозиції та зауваження, які будуть надіслані від зацікавлених підприємств та організацій. На підставі вищевикладеного, задля якісного виконання науково – технічної розробки з інженерного проектування в повному обсязі, з метою дотримання процедури, встановленої Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», стосовно обговорення проекту державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку, виникла необхідність перенесення етапу №2 з терміном виконання - 16.12.2019 року, що потребує внесення відповідних змін до укладеного договору. Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Враховуючи вимоги ч.1 ст.631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки, відповідно до договору, продовження дії договору від 22.04.2019 року №301-б про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку (строк дії договору від 22.04.2019 №301-б до 31.12.2019 року, а по фінансовим розрахункам – до повного його виконання). Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань, щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору, тому замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин (в даному випадку лист від виконавця послуг Державного підприємства «Науково-дослідний та конструкторське - технологічний інститут міського господарства» та стаття 12 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).
Номер договору про закупівлю: 301-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)