Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі
Очікувана вартість
3 187 420,80 UAH
UA-2019-03-12-000380-c 78edee02d9554514a8a3acd331bd8279
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябініна Інна Володимирівна

+380966523230 mirne_shkola@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 13979876
Місцезнаходження: 35030, Україна , Рівненська обл., Мирне, Костопільський р-н, вул. Радянська ,53
Контактна особа: Рябініна Інна Володимирівна
+380966523230
mirne_shkola@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 15:26
Очікувана вартість: 3 187 420,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 937,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Мирненського ліцею Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області за адресою вул. Радянська, 53 с. Мирне Костопільського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35030, Україна, Рівненська область, Мирне, Радянська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:08
ТД_Мирне.doc
12 березня 2019 13:08
Додаток_2 .doc
12 березня 2019 13:08
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть будь ласка
Дата подання: 15 березня 2019 12:08
Дата відповіді: 18 березня 2019 13:15
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка стосовно розділу ІІІ тендерної документації ч. 5, п. 2 (ст. 7). Чи наказ про прийняття на роботу працівника та штатний розпис являються документами, що підтверджують трудові відносини ( з прихованими особистими даними працівників та їх укладом згідно ЗУ " Про захист персональних даних"). Дякую!.
Відповідь: Доброго дня!
Згідно п.5 розділу III Тендерної документації замовника на підтвердження
відповідності критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід, вимагаються, зокрема, «документи про підтвердження
трудових відносин (трудових книжок або інших документів згідно із чинним
законодавством)».
Згідно ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає
свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Згідно  листа Мінпраці України № 162/06/187-07 вiд 27.06.2007 , штатний розпис –
це дoкумент, що встановлює для дaного підприємства, установи, організації стpуктуру,
штати та посадові оклади працівників.
Ст. 24 Кодексу законів про працю України визначено, що працівник не може бути
допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи
розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального
органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної
політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом
Міністрів України.
Тобто наявність штатного розпису свідчить про  назви посад, чисельність
пeрсоналу і оклади пo кожній посаді, але не підтверджує наявність оформлених трудових
відносин з працівниками. Водночас, наказ про прийняття на роботу є документом про
оформлення трудового договору і допущення працівника до роботи, тобто підтверджує
трудові відносини.
Підтверджуючі документи надаються «згідно із чинним законодавством», зокрема,
із дотриманням Закону України «Про захист персональних даних».
Водночас, згідно п.1 Розділу III. Тендерної документації, Учасник торгів відповідає
за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним
пропозиції.
Згідно ч. 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право
звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади,
підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" 2 775 000,00
UAH з ПДВ
2 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 3 035 662,80
UAH з ПДВ
3 003 787,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 3 162 156,00
UAH з ПДВ
3 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 17:11
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:53
довід про заборг.pdf
05 квітня 2019 16:53
довідка про несудим.pdf
05 квітня 2019 16:53
Довідка п.2ч1.pdf
27 березня 2019 16:31
опис.pdf
27 березня 2019 16:31
кошторис.pdf
27 березня 2019 16:31
відгук Чорновола.pdf
27 березня 2019 16:31
відгук фабрична.pdf
27 березня 2019 16:31
договір чорновола.pdf
27 березня 2019 16:31
договір фабрична.pdf
27 березня 2019 16:31
договір камяна гора.pdf
27 березня 2019 16:31
відгук Мала Любаша.pdf
27 березня 2019 16:31
договора транспорт.pdf
27 березня 2019 16:31
довідка_обладнення.pdf
27 березня 2019 16:31
реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 09:47
Електронний підпис
28 березня 2019 09:41
Оренда 2.pdf
28 березня 2019 09:32
Кадри.pdf
28 березня 2019 09:32
Установчі.pdf
28 березня 2019 09:32
власність.pdf
28 березня 2019 09:32
Кошторис.pdf
28 березня 2019 09:32
Кадри 2 .pdf
28 березня 2019 09:32
Оренда 2.pdf
28 березня 2019 09:32
Договір 3.pdf
28 березня 2019 09:32
Договір 2.pdf
28 березня 2019 09:32
Оренда.pdf
28 березня 2019 09:32
Довідки.pdf
28 березня 2019 09:32
Дозвільні.pdf
28 березня 2019 09:32
Витяг з протоколу.pdf
28 березня 2019 09:32
Договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"
#37796796
Переможець 2 775 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 12:37

Документи

02 квітня 2019 12:37
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:33
Протокол
29 березня 2019 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"
#37796796
2 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 12:37
Електронний підпис
02 квітня 2019 12:33
Протокол
29 березня 2019 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 22:47
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 13:31
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
18 липня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 13:39
Додаткова угода №1 зміни до договору
16 квітня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в календарному графіку виконання робіт та плані фінансування
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в календарному графіку виконання робіт та графіку фінансування
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 775 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 462 500,00 UAH)