Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту портального крана “Альбатрос” №3 інв. №2800)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001541-a ● 08c0fe54291e4e67b9c1fc78444eb27c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Бердянський морський торговельний порт |
Код ЄДРПОУ: | 01125761 |
Вебсайт: | http://bmtport.com.ua |
Місцезнаходження: | 71112, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7 |
Контактна особа: |
Олена Касьян +380615362581 engineer@bmtport.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Інформація про предмет закупівлі
Місце надання послуг: територія Замовника - 71112, Запорізька обл., м.Бердянськ, вул.м.Горького, 6 та території Виконавця.
Строк пнадання послуг: 2019 рік, не більш ніж 25 календарних днів від дня підписання акту передачі крана в ремонт.
Строк пнадання послуг: 2019 рік, не більш ніж 25 календарних днів від дня підписання акту передачі крана в ремонт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту портального крана “Альбатрос” №3 інв. №2800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 15:37 |
Додаток №1 зі змінами від 19.03.2019р. - ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА — копия.doc | |
19 березня 2019 15:37 |
Перелік змін - Протокол №105 від 19.03.2019р..PDF | |
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №2- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc | |
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №4 -Проект договору.doc | |
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №3- Для переможця торгів.doc | |
11 березня 2019 14:55 |
Тендерна документація.doc |
19 березня 2019 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2019 15:37 |
Додаток №1 зі змінами від 19.03.2019р. - ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА — копия.doc
|
|||
19 березня 2019 15:37 |
Перелік змін - Протокол №105 від 19.03.2019р..PDF
|
|||
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №2- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.doc
|
|||
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №4 -Проект договору.doc
|
|||
11 березня 2019 14:55 |
Додаток №3- Для переможця торгів.doc
|
|||
11 березня 2019 14:55 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна частина
Дата подання: 13 березня 2019 13:37
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:25
Просимо надати більш детальну інформацію стосовно позиції 1 (болт спеціальний) додатку №3 до проекту договору, а саме: типорозмір, клас міцності, призначення.
А також просимо вказати номер креслення або геометричні характеристики Косинки, відповідно до пункту 2 додатку №3 до проекту договору
Відповідь: ДП „БМТП” не має в своєму розпорядженні повного альбому креслень всіх ЗЗЧ до ПК „Альбатрос”, тому інформацію, крім кількості необхідних для ремонту ЗЗЧ, надати не можемо.
Технічна частина
Дата подання: 15 березня 2019 11:33
Дата відповіді: 19 березня 2019 15:46
У пунктах 6.1.5 та 6.1.7 Проекту Договору (додаток №4 Тендерної документації) зазначено що забезпечення Виконавця пропусками для входу і проїзду на територію порту і забезпечення побутовими приміщеннями та душовими надається за рахунок Виконавця, але відповідно до пункту 3.12 Додатки №1 Тендерної документації перераховані вище послуги Замовника надаються за рахунок Замовника.
Просимо роз'яснити дані протилежні умови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону до п.3.12 Додатку №1 тендерної документації внесені зміни. Додаток №1 тендерної документації зі змінами від 19.03.2019р. оприлюднено. З пункту 3.12 Додатку №1 тендерної документації виключено слова “побутові приміщення”. Пункт 3.12 викладено в наступній редакції -
3.12.Кожен учасник зобов’язаний до аукціону провести попередній огляд вузлів та механізмів об'єкту, що підлягає ремонту, на предмет визначення об’єму ремонтних робіт, необхідної кількості енергоресурсів, необхідності використання допоміжного перевантажувального обладнання, тощо.
За результатами огляду учасник надає завірену підписом та печаткою учасника, або підписом представника учасника довідку про необхідність забезпечення ремонту енергоресурсами, технікою (з вказівкою кількості мото-годин), побутовими умовами, а також протокол ознайомлення з об’єктом ремонту, підписаний представниками учасника та замовника.
Для проведення огляду, учасник повинен за три дні до огляду погодити заявку для проходження на територію порту з відділом механізації - тел.(06153) 62-5-89, 62-4-86, 62-3-82, 62-6-69.
Енергоресурси, перевантажувальну техніку, яка обліковується на балансі Замовника та перебуває у справному стані, Замовник надає за свій рахунок.
3.12.Кожен учасник зобов’язаний до аукціону провести попередній огляд вузлів та механізмів об'єкту, що підлягає ремонту, на предмет визначення об’єму ремонтних робіт, необхідної кількості енергоресурсів, необхідності використання допоміжного перевантажувального обладнання, тощо.
За результатами огляду учасник надає завірену підписом та печаткою учасника, або підписом представника учасника довідку про необхідність забезпечення ремонту енергоресурсами, технікою (з вказівкою кількості мото-годин), побутовими умовами, а також протокол ознайомлення з об’єктом ремонту, підписаний представниками учасника та замовника.
Для проведення огляду, учасник повинен за три дні до огляду погодити заявку для проходження на територію порту з відділом механізації - тел.(06153) 62-5-89, 62-4-86, 62-3-82, 62-6-69.
Енергоресурси, перевантажувальну техніку, яка обліковується на балансі Замовника та перебуває у справному стані, Замовник надає за свій рахунок.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Южмормонтаж" |
516 350,00
UAH
|
491 000,00
UAH
|
Документи |
Приватне підприємство «УТС-АЗОВ» |
522 000,00
UAH
|
515 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "РЕМТЕХМОРПОРТ" |
535 000,00
UAH
|
520 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Южмормонтаж" #14122468 |
Переможець |
491 000,00
UAH
|
08 квітня 2019 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 14:59
|
Звіт про виконання договору.PDF | укладений |
28 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2019 11:07
|
Договір №67 19 від 24.04.2019.PDF | укладений |
24 квітня 2019 11:05
|