Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області
current repair of roads general usage of local importance of the Gadyach district of the Poltava region
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-03-11-001451-b 43ff149943f34f7aab1a87f269fb1bb4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирченков Володимир Петрович

+380506474130 Olgark@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "Сервіс" Гадяцької районної ради"
Код ЄДРПОУ: 41219870
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська область обл., Гадяч, вул.Шевченка 5
Контактна особа: Кирченков Володимир Петрович
+380506474130
Olgark@bigmir.net
Додаткові контактні особи: Lihno Irina
+380663344240
OLgark@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal enterprise "Service" of Gadyach district council"
National ID: 41219870
Contact point: Lihno Irina
+380506474130
Olgark@bigmir.net
Additional contacts: Lihno Irina
+380663344240
OLgark@bigmir.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 березня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 18:30
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:07
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 11 березня 2019 18:23
Enquiries until: 13 квітня 2019 18:30
Complaints submission until: до 19 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2019 18:30

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current repair of roads general usage of local importance of the Gadyach district of the Poltava region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 18:05
Змiни до тендерної документацiї.docx
15 квітня 2019 18:05
Проект договору.docx
15 квітня 2019 18:05
Тендерна документація (зі змінами).docx
12 квітня 2019 19:10
Змiни до тендерної документацiї.docx
15 квітня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 20:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 18:05
Змiни до тендерної документацiї.docx
15 квітня 2019 18:05
Проект договору.docx
11 березня 2019 18:23
Проект договору.docx
15 квітня 2019 18:05
Тендерна документація (зі змінами).docx
12 квітня 2019 19:10
Тендерна документація (зі змінами).docx
11 березня 2019 18:23
Тендерна документація.docx
12 квітня 2019 19:10
Змiни до тендерної документацiї.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000045 ● c5d8acaa37c143078bcdef86ab342817
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2019 № 17
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.03.2019 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-11-001451-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 10:29:25

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «45233142-6 — Ремонт доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-11-001451-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з питання, а саме – за рахунок яких коштів буде здійснюватись фінансування послуг з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-28 17:01:28

Пояснення з питання фінансування послуг з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області

Ознайомившись із інформацією про моніторинг закупівлі за № UA-M-2019-03-20-000045, відносно процедури закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» шляхом застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2019-03-11-001451-b, яка розпочата КП "Сервіс" Гадяцької районної ради", повідомляємо наступне:
КП "Сервіс" Гадяцької районної ради" (далі – Замовник) 11 березня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-03-11-001451-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-11-001451-b) щодо закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45233142-6 – Ремонт доріг)(згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922).
Процедура закупівлі розпочиналась за рішенням тендерного комітету №47 від 11.03.2019 р. для забезпечення потреби у здійсненні поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області та виконання Програми розвитку дорожнього господарства Гадяцького району на умовах співфінансування заходів з районного бюджету на 2018-2020 роки, яка затверджена Рішенням Гадяцької районної ради від 11 травня 2018 року.
Згідно до Рішення Гадяцької районної ради 22 березня 2019 року внесено зміни до Програми розвитку дорожнього господарства Гадяцького району на умовах співфінансування заходів з районного бюджету на 2018-2020 роки. Згідно до розділу VI Програми, - фінансове забезпечення реалізації цілей і пріоритетів Програми буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету, коштів обласного бюджету, коштів місцевих бюджетів (районного, сільських), власних коштів підприємств, установ, організацій району, інвестиційних та залучених ресурсів, інших коштів незаборонених чинним законодавством.
Додатки:
Копія рішення Гадяцької районної ради від 11.05.2018 р.
Копія рішення Гадяцької районної ради від 22.03.2019 р.
Копія програми розвитку дорожнього господарства Гадяцького району на умовах співфінансування заходів з районного бюджету на 2018-2020 роки.
Копія програми розвитку дорожнього господарства Гадяцького району на умовах співфінансування заходів з районного бюджету на 2018-2020 роки із змінами в новій редакції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-04 11:20:15

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «45233142-6 — Ремонт доріг» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-11-001451-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з питання, а саме – замовником в тендерній документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації зазначений рахунок замовника, про що свідчать вказані платіжні реквізити бенефіціара. На яких підставах замовник зазначає в тендерній документації власний рахунок?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з цим, повідомляємо про можливість надання додаткових пояснень та документів, які замовник вважає за необхідне надати.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-09 17:32:19

Відповідь замовника на пояснення

Ознайомившись із інформацією про моніторинг закупівлі за № UA-M-2019-03-20-000045, відносно процедури закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» шляхом застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2019-03-11-001451-b, яка розпочата КП "Сервіс" Гадяцької районної ради", повідомляємо наступне:
КП "Сервіс" Гадяцької районної ради" (далі – Замовник) 11 березня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-03-11-001451-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-11-001451-b) щодо закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45233142-6 – Ремонт доріг)(згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922).
За рішенням тендерного комітету №47 від 11.03.2019 р. для забезпечення потреби у здійсненні поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області та виконання Програми розвитку дорожнього господарства Гадяцького району було затверджено тендерну документацію.
Тендерна документація була сформована із дотриманням умов та вимог Закону №922 та інших чинних законодавчих актів України.
Згідно до вимог статті 24 Закону №922 умови надання забезпечення пропозиції не передбачають обмежень щодо виду та способу надання такої гарантії. При цьому Законом №922 не встановлено опису чи умов надання замовником інформації про платіжні реквізити бенефіціара майбутнього платежу.
Згідно до п’ятої частини статті 24 Закону №922 визначено, що кошти, які надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Згідно до розділу VI Програми затвердженої Рішенням Гадяцької районної ради 22 березня 2019 року, - фінансове забезпечення реалізації цілей і пріоритетів Програми буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету, коштів обласного бюджету, коштів місцевих бюджетів (районного, сільських), власних коштів підприємств, установ, організацій району, інвестиційних та залучених ресурсів, інших коштів незаборонених чинним законодавством.
Так як на момент затвердження тендерної документації та в ході проведення даної процедури (станом на 09.04.2019 року) не відомо, за рахунок яких коштів буде здійснюватись дана закупівля, замовник не може достовірно передбачити умови призначення бенефіціара платежу забезпечення пропозиції(й) учасника(ів).
У зв’язку з цим, замовником, при затвердженні умов тендерної документації зазначено інформацію про рахунок відкритий у банківській установі, яка, в свою чергу має відповідну ліцензію.
У разі, якщо в подальшому дана закупівля буде здійснюватись за бюджетні кошти, замовником, сума яка буде отримана як забезпечення тендерної пропозиції, буде перерахована до відповідного бюджету, в інакшому випадку - перераховуються на рахунок юридичної особи, яка є замовником за даною закупівлею.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком моніторингу закупівлі за № UA-M-2019-03-20-000045, відносно процедури закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» шляхом застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2019-03-11-001451-b, яка розпочата КП "Сервіс" Гадяцької районної ради", повідомляємо наступне: КП "Сервіс" Гадяцької районної ради" (далі – Замовник) 11 березня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-03-11-001451-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-11-001451-b) щодо закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45233142-6 – Ремонт доріг)(згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). За рішенням тендерного комітету №83 від 15.04.2019 р. з метою виконання рекомендацій викладених у висновку за результатом моніторингу закупівлі за № UA-M-2019-03-20-000045 замовником було внесено ряд змін до умов тендерної документації на закупівлю поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області. Вважаємо необхідним зауважити, що абзацом 11 частини 1 статті 19 Закону №922 передбачено, що у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаються, у разі закупівлі робіт або послуг, - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Дана умова Закону №922 свідчить про те що при закупівлі послуг або робіт замовником повинна вноситись до звіту про результати проведення процедури закупівлі інформація про субпідряну(і) організацію(ї), у разі залучення виконання робіт або надання послуг. Частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом №922 не встановлено обмежень або умов щодо вимог, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, які можуть підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник та/або його субпідрядна(і) організація(ї). Оскільки до виконання послуг можуть залучатись інші юридичні суб’єкти господарювання, яких учасник, з яким в подальшому може бути укладено договір про закупівлю, залучати до надання послуг (виконання робіт) в якості субпідрядників, замовник має необхідність, при проведенні кваліфікації учасників, пересвідчитись у наявності достатньої кваліфікації усіх працівників, яких учасник планує залучати до надання послуг, у тому числі працівників субпідрядної(их) організації(й). Дана умова замовником передбачена з урахуванням дотримання принципу добросовісного та відповідального надання якісних послуг, із дотриманням основних принципів здійснення закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Частиною 3 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У зв’язку з цим, чинним законодавством замовнику не заборонено вимагати документальне підтвердження кваліфікації працівників, усіх, яких учасником планується залучити до виконання умов договору, який може бути укладений за результатом закупівлі. Керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Частиною 1 статті 26 Закону №922 встановлено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема згідно з умовами, зазначеними в договорі. Частиною 1 статті 651 ЦКУ передбачено умови щодо наявності підстав для зміни або розірвання договору. Запропонований замовником проект договору (згідно до Додатку 4 тендерної документації) на виконання частини 1 статті 651 передбачають умови щодо розірвання договору сторонами, що свідчить про те, що ці умови проекту договору матимуть місце при укладенні договору і будуть встановлені умовами договору. У зв’язку з вищевикладеним, умови договору містять умови щодо розірвання договору і умови щодо повернення суми забезпечення виконання договору, а тому це відповідає вимозі встановленій частиною 1 статті 26 Закону №922. При цьому, керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Згідно до вимог статті 24 Закону №922 умови надання забезпечення пропозиції не передбачають обмежень щодо виду та способу надання такої гарантії. В тому числі Законом №922 не встановлено опису чи умов надання замовником інформації про платіжні реквізити бенефіціара майбутнього платежу. Попередні пояснення замовника не містять підтвердження, що закупівля буде здійснюватись не за бюджетні кошти, оскільки станом на 17 квітня 2019 року замовник, не має затверджених у встановленому законодавством порядку кошторисних призначень на здійснення закупівлі. Але з метою упередження обставин, які можуть, на вашу думку, вплинути на порушення законодавства, замовником уточнюється (доповнюється) інформація щодо платіжних реквізитів отримувача забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору. Додатково, на виконання вимог частини 5 статті 24 Закону №922 звертаємо вашу увагу на тому, що у разі отримання коштів, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягатимуть перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок юридичної особи. А тому, у разі, якщо в подальшому дана закупівля буде здійснюватись за бюджетні кошти (зокрема - місцевих бюджетів), замовником, сума яка буде отримана як забезпечення тендерної пропозиції, буде перерахована до відповідного бюджету, в інакшому випадку - перераховуються на рахунок юридичної особи, яка є замовником за даною закупівлею. При цьому, керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації, щодо усіх зауважень, що викладені у висновку за результатом моніторингу закупівлі. Зміни до тендерної документації замовником оприлюдненні у відповідності до вимог частини 2 статті 23 Закону №922. Додаток до листа – документ із переліком змін, що вносяться до тендерної документації.

2019-04-18 19:18:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-04-24 14:32:35

  • UA-M-2019-05-17-000011 ● 9abbabbb893344b5846b9d28d4bd663d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2019 18:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.05.2019 № 24
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.05.2019 № 24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-11-001451-b 11.03.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-05-17-000011, відносно процедури закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» шляхом застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що опублікована у системі публічних закупівельProzorro за № UA-2019-03-11-001451-b, яка розпочата КП "Сервіс" Гадяцької районної ради", повідомляємо наступне: КП "Сервіс" Гадяцької районної ради" (далі – Замовник) 11 березня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівельProzorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-03-11-001451-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-11-001451-b) щодо закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45233142-6 – Ремонт доріг)(згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Згідно до умов визначених у п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, з метою підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*, про наявність в учасника відповідноїматеріально-технічної бази із зазначенням права користування та технічного стану кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. На виконання даної умови ТОВ «Будівельна компанія «СТАРТ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі «Про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що потрібні для виконання договору» від 15.04.2019 № 15/04-13. Умовами тендерної документації замовником не встановлювалось, яким чином учасником надається інформація про право користування, технічний стан кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази та не обмежувалось права учасника щодо способу ідентифікування того чи іншого показника, відносно кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази. В наданій учасником довідці від 15.04.2019 №15/04-13 зазначено дані у вигляді таблиці із графами за наступними назвами, № п/п, найменування обладнання та матеріально-технічної бази; характеристика (марка, тип тощо); кількість; власне, орендоване чи лізинг або залучається (в тому числі надаються послуги). У комірках із назвою графи "характеристика (марка, тип тощо)", учасником зазначено інформацію про характеристики по кожному об’єкту матеріально-технічної бази, що тим чим іншим виглядом характеризує кожне зазначене найменування. У зв’язку з цим та керуючись умовами визначеними у тендерній документації, замовник не мав підстав, які б слугували причиною відхилення такої пропозиції учасника, у зв’язку з тим що умовами тендерної документації не встановлювалось умов та/або способу підтвердження надання інформації про технічний стан кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконаннізобов’язань за результатом вкладеного договору. Згідно до умов визначених у пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі пропозиції повинен надати, довідкуподаєтьсяУчасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації;копіюаналогічного договору щодонаданняпослугианалогічного предмету закупівліне менше одного та копіями документів що підтверджують факт виконання договору; копію відгуку від Замовника із позитивним характером. Згідно до умов частини 3 розділу V тендерної документації визначено що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Такожзамовникомможеперевірятисьінформація у загальнодоступнихджерелах (в тому числі на офіційних сайтах в мережіІнтернет, на якихоприлюднюєтьсяінформація про проведеннязакупівель, використаннякоштів, статистичнихданих, т.ін. (наприклад - https://prozorro.gov.ua, https://spending.gov.ua, http://www.amc.gov.ua, https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch,https://dozorro.org, http://risk.dozorro.org, https://corruptinfo.nazk.gov.ua, https://bi.prozorro.org, https://clarity-project.info т.ін.). У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника або його пропозиції вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій та частині другій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. При розгляді пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «СТАРТ-ІНВЕСТ», з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, згідно до наданої інформації про договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-80 від 20.08.2018 року, замовником перевірялась інформація на веб-порталі публічних закупівель в електронній системі Prozoro, за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-20-000605-a. Згідно до процедури відкритих торгів за ідентифікатором № UA-2018-07-20-000605-a, було встановлено, що ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" за результатом проведеної процедури відкритих торгів було укладено договір №03-24/18-80 від 20.08.2018 року із ТОВ «Будівельна компанія «СТАРТ-ІНВЕСТ» на загальну суму 1985000,00 грн. За результатом укладеної додаткової угоди до договору №03-24/18-80 від 20.08.2018 року між ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" та ТОВ «Будівельна компанія «СТАРТ-ІНВЕСТ» 23 листопада 2018 року ціна договору зменшена та встановлена сторонами в сумі 1962432,23 грн. (з ПДВ). В розділі «укладений договір» за вище зазначеною процедурою закупівлі за посиланням в мережі Інтернет - https://public.docs.openprocurement.org/get/bed9b2cff5734a57817248996e1f8b03?KeyID=52462340&Signature=EOUfp5yMScKS8Q3AlqhwjT9DV4yn3O%252BwZ%252BCbkvGikhnzob61N9oFHyxQxEWZE05p1BLsGhAGvATV0KU86kHNAg%253D%253D ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" завантажено копію договору №03-24/18-80 від 20.08.2018 року між ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" та ТОВ «Будівельна компанія «СТАРТ-ІНВЕСТ», до якого долучено додатки (додаток 1 – договірна ціна, додаток 2 – календарний графік надання послуг). Додаткова угода, щодо внесення змін до істотних умов договору (ціни договору) завантажена ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" 23 листопада 2018 року за посиланням в мережі Інтернет - https://public.docs.openprocurement.org/get/27940e83a91d4eb29d657f0e538d3724?KeyID=52462340&Signature=6uX3BTA4XcUwLgRkRON3LquAQMwwxMDG2VUorrOkCIOEgdsLLC7o4RyNX586EmHZ%252BqWeHHuArhroxEB1eO7KAw%253D%253D. Дані документи є загальнодоступними для широкого кола осіб, а тому можуть бути достовірним підтвердженням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відносно наданої у складі пропозиції інформація від учасника стосовно договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №03-24/18-80 від 20.08.2018 року. Згідно до наданої інформації учасником у складі пропозиції, зокрема у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та з’ясованої інформації замовником в ході уточнення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору отримано достовірну інформацію про відповідність учасника або його пропозиції вимогам кваліфікаційного критерію в цій частині, за результатом перевірки зазначеного у висновку факту, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника. Замовником, при розгляді пропозицій учасників, які виявили бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі, було перевірено відповідність пропозицій встановленим умовам тендерної документації та вимогам Закону №922, та не виявлено зауважень, які могли б бути підставою для відхилення пропозицій таких учасників, як в період предкваліфікації так і за результатом проведеного аукціону, в тому числі при укладенні договору із учасником-переможцем. Частиною 1 статті 651 ЦКУ передбачено умови щодо наявності підстав для зміниаборозірвання договору. Запропонований замовником проект договору (згідно до Додатку 4 тендерної документації) на виконання частини 1 статті 651 передбачають умови щодо розірвання договору сторонами, що свідчить про те, що ці умови проекту договору матимуть місце при укладенні договору і викладатимуться його положеннями. Згідно до умов визначених у частині 3 розділу VI тендерної документації - іншіумови договору, крімістотних, можуть бути змінені, в тому разіякщо у УчасникаабоЗамовникабудутьвмотивовані причини для внесення таких змін. Зміни до договору вносяться шляхом взаємнихписьмових (усних) переговорів до йогопідписання, або шляхом укладеннядодатковихугод до вкладеного договору. При підписанні договору №50/05/2019-ПЗ від 23 травня 2019 року, за згодою сторін було внесено ряд змін до умов договору, зокрема: п.4.2.3., з урахуванням загальної вартості пропозиції учасника, за результатом проведеної закупівлі. Загальна вартість пропозиції 9970000,00 грн. Вартість послуг згідно до п.4.2.1., 4.2.2. та 4.2.3 складає 9970000,00 грн. (з ПДВ). Згідно до вимог частини 4 статті 36 Закону №922умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотніумови договору про закупівлю не можутьзмінюватисяпісляйогопідписання до виконаннязобов’язань сторонами в повномуобсязі, крімвипадків визначених 1-8 частини 4 та частини 5 статті 36 Закону. Умови пунктів 5.3.10., 8.8.1., 8.8.2. не підпадають під визначення істотних умов договору (згідно до положень ст. 180 Господарського кодексу України), а тому, з урахуванням умов визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, можуть узгоджуватись сторонами з урахуванням особливостей проведення даної процедури закупівлі до підписання договору, або шляхом укладеннядодатковихугод до укладеного договору. У зв’язку з вищевикладеним, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону №922, замовник при розгляді пропозицій учасників та в ході проведення даної закупівлі керувався максимальною економією та ефективністю при закупівлі послуг поточного ремонту автомобільних доріг, недискримінацією учасників при визначенні умов участі потенційних надавачів послуг, об’єктивною та неупередженою оцінкою тендерних пропозицій, та в свою чергу забезпечував відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

2019-06-12 17:32:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено норми частини другої статті 32 Закону в частині укладання договору відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 квітня 2019
UA-2019-03-11-001451-b43ff149943f34f7aab1a87f269fb1bb4
Найменування: КП "Сервіс" Гадяцької районної ради"
Код ЄДРПОУ: 41219870
Місцезнаходження: 37300, Україна, Полтавська область обл., Гадяч, вул.Шевченка 5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС" #41339726

№ рішення у справі

70/61-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 квітня 2019 12:08
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" #41922954

№ рішення у справі

70/61-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 квітня 2019 12:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС"

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС" 9 970 000,00
UAH з ПДВ
9 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" 9 980 000,00
UAH з ПДВ
9 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС"

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС"
#41339726
Переможець 9 970 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 15:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС" #41339726

№ рішення у справі

70/61-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-СЕРВІС"
#41339726
9 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 16:42
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 16:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 травня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 15:55
Договір.pdf укладений
23 травня 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Предмет додаткової угоди: зменшити суму договору на 4 676 000,00 грн. (чотири мільйони шістсот сімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 2. Внести зміни в п 3.1 розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ до Договору № 50/05/2019-ПЗ від «23» травня 2019 року та викласти в наступній редакції: « 3.1. Ціна Договору є динамічною, визначена на підставі зведеного кошторису згідно нормативів згідно ДБН А.2.2-3:2014 та ГБН Г.1-218-182:2011 із урахуванням змін та доповнень і становить суму 5294000,00 (п’ять мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі грн.00 коп) грн., в тому числі ПДВ* - 882333,33 грн. 3. Внести зміни в Додаток № 1 до № 50/05/2019-ПЗ від «23» травня 2019 року «Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області» та викласти в новій редакції. 4. Внести зміни в Додаток № 2 до Договору № 50/05/2019-ПЗ від «23» травня 2019 року «Договірна ціна на будівництво Послуги з поточного ремонту автомобільнихдоріг загального користування місцевого значення Гадяцького району Полтавської області, що здійснюється в 2019 роцi» та викласти в новій редакції. 5. Внести зміни в Додаток № 4 до Договору № 50/05/2019-ПЗ від «23» травня 2019 року «План фінансування робіт (послуг)» та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 50/05/2019-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/05/2019-ПЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 294 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 882 333,33 UAH)