Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровський міський пологовий будинок № 1" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984524 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Мосійчук +380679043405 roddom_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2019 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 14:42 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі). За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
За додатком № 1 тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою з наступних підстав.
Дискримінація - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000022 ● 611a2e3cb2424602af142d4f21f03694
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:29 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-03-11-001444-а 11.03.2019 Комунальний заклад «Дніпровський міський пологовий будинок» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-05 11:29:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-03-11-001444-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН", яка не відповідає умовам тендерної документації в частині відсутності таких документів, як:
- Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо): офісне приміщення (м. Дніпро), транспортні засоби – легкові автомобілі (договір оренди нотаріально завірений) ;
- Довідка учасника про наявність в штаті працівників, які працюють на повну ставку, відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: фахівець учасника з організації заходів охорони та штат персоналу охорони повинні відповідати кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених наказом МВС України № 365 від 15.04.2013р. (документальне підтвердження довідками, сертифікатами, свідоцтвом) ;
- Наявність довідок у вже працюючих керівників підприємства та охоронників про несудимість та медичні довідки;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2. Чому пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації п. 1.10 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме не містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-10 16:57:36
Тендерний комітет комунального закладу «Дніпровський міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради надає пояснення у межах проведення моніторингу:
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-03-11-001444-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, тендерний комітет комунального закладу «Дніпровський міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради надає наступні пояснення:
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН", яка не відповідає умовам тендерної документації в частині відсутності таких документів, як:
- Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо): офісне приміщення (м. Дніпро), транспортні засоби – легкові автомобілі (договір оренди нотаріально завірений) ;
В тендерної пропозиції ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору, щодо предмету закупівлі, та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо): офісне приміщення (м. Дніпро), транспортні засоби – легкові автомобілі.
Договір оренди нежитлових приміщень № 1 від 11.01.2019 року (офісного приміщення м. Дніпро) та Договір фінансового лізингу № АВООА-214494129 від 22.04.2016 року (транспортного засобу – легкові автомобілі), було надано протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, разом з документами, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, скановані копії додаються.
- Довідка учасника про наявність в штаті працівників, які працюють на повну ставку, відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: фахівець учасника з організації заходів охорони та штат персоналу охорони повинні відповідати кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених наказом МВС України № 365 від 15.04.2013р. (документальне підтвердження довідками, сертифікатами, свідоцтвом) ;
Відповідно до п. 30 частини першої ст. 7, частини другої ст. 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. Названими ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Згідно з п. 6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії, крім іншого, додаються документи на фахівця та персонал, а саме: копії документів, які підтверджують проходження особами обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
В подальшому, під час під час прийняття на роботу, ліцензіат обов’язково отримує від зазначених осіб наведені вище документи (пункт 17 Ліцензійних умов).
Учасник у складі тендерної пропозиції надав ліцензію № 526926 серія АЕ, видану МВС України на право провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності. На підтвердження наявності в штаті кваліфікованих працівників, які відповідають вимогам ліцензійних умов, Учасник надав довідку № 006 від 06.03.2019 р., а також гарантійний лист № 007 від 06.03.2019 р. про надання під час підписання договору відповідних документів.
Під час підписання договору ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надала Замовнику копії названих документів.
Тому ми вважаємо, що учасник підтвердив відповідність штату персоналу охорони кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і, як наслідок, кваліфікаційним вимогам до учасників, встановленим тендерною документацією.
- Наявність довідок у вже працюючих керівників підприємства та охоронників про несудимість та медичні довідки;
В тендерної пропозиції ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав гарантійний лист про те що при укладанні договору гарантує надання Замовнику копії названих документів.
Під час підписання договору ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав Замовнику копії названих документів та скановані копії додаються.
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В додатку 4 до тендерної документації наведені технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання». Пунктом 1 технічних вимог встановлено, що охорона повинна здійснюватися з матеріальною відповідальністю охоронного підрозділу за взяті під охорону об’єкти в об’ємі та в порядку, передбачених договором з надання охоронних послуг.
Проект договору про надання охоронних послуг наведений в додатку 3.
Комплекс послуг з охорони об’єктів і майна та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на об’єктах і території Замовника за адресою: м. Дніпро вул. Воскресенська, 2 (5-и поверхова будівля), порядок надання послуги з охорони об’єктів лікарні та інші істотні умови, що фактично відтворюють технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, наведені в окремих розділах проекту договору, а саме: «2. Режим охорони», «3.Порядок прийому і здачі об’єкта під охорону», «4. Права та обов’язки сторін», «7. Відповідальність сторін».
Згідно з текстом тендерної пропозиції Учасника-переможця, останній підтверджує, що у разі визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, він приймає на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
Тендерна документація не вимагає від Учасника надати документ встановленої форми на підтвердження його пропозиції технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Тому, погоджуючись з умовами договору та надаючи письмову гарантію його виконання на встановлених Замовником умовах, Учасник фактично підтвердив відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Інформацію згідно додатку 4 було надано протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, разом з документами, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, скановані копії додаються.
2. Чому пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації п. 1.10 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме не містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922)передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону).
В силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Водночас відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15).
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
В Законі «Про публічні закупівлі» законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922.
З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Оскільки вимога тендерної документації про накладення ЕЦП на тендерну пропозицію може дискримінувати учасників, відсутність електронного цифрового підпису на тендерних пропозиціях учасників, не розглядалась тендерним комітетом як підстава для відхилення пропозиції.
Всі документи, які було надано Переможцем додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-10 16:50:10
Тендерний комітет комунального закладу «Дніпровський міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради надає пояснення у межах проведення моніторингу:
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-03-11-001444-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, тендерний комітет комунального закладу «Дніпровський міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради надає наступні пояснення:
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН", яка не відповідає умовам тендерної документації в частині відсутності таких документів, як:
- Довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо): офісне приміщення (м. Дніпро), транспортні засоби – легкові автомобілі (договір оренди нотаріально завірений) ;
В тендерної пропозиції ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору, щодо предмету закупівлі, та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна (договори, акти тощо): офісне приміщення (м. Дніпро), транспортні засоби – легкові автомобілі.
Договір оренди нежитлових приміщень № 1 від 11.01.2019 року (офісного приміщення м. Дніпро) та Договір фінансового лізингу № АВООА-214494129 від 22.04.2016 року (транспортного засобу – легкові автомобілі), було надано протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, разом з документами, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, скановані копії додаються.
- Довідка учасника про наявність в штаті працівників, які працюють на повну ставку, відповідної фахової підготовки та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: фахівець учасника з організації заходів охорони та штат персоналу охорони повинні відповідати кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених наказом МВС України № 365 від 15.04.2013р. (документальне підтвердження довідками, сертифікатами, свідоцтвом) ;
Відповідно до п. 30 частини першої ст. 7, частини другої ст. 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності затверджені постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. Названими ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Згідно з п. 6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії, крім іншого, додаються документи на фахівця та персонал, а саме: копії документів, які підтверджують проходження особами обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
В подальшому, під час під час прийняття на роботу, ліцензіат обов’язково отримує від зазначених осіб наведені вище документи (пункт 17 Ліцензійних умов).
Учасник у складі тендерної пропозиції надав ліцензію № 526926 серія АЕ, видану МВС України на право провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності. На підтвердження наявності в штаті кваліфікованих працівників, які відповідають вимогам ліцензійних умов, Учасник надав довідку № 006 від 06.03.2019 р., а також гарантійний лист № 007 від 06.03.2019 р. про надання під час підписання договору відповідних документів.
Під час підписання договору ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надала Замовнику копії названих документів.
Тому ми вважаємо, що учасник підтвердив відповідність штату персоналу охорони кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і, як наслідок, кваліфікаційним вимогам до учасників, встановленим тендерною документацією.
- Наявність довідок у вже працюючих керівників підприємства та охоронників про несудимість та медичні довідки;
В тендерної пропозиції ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав гарантійний лист про те що при укладанні договору гарантує надання Замовнику копії названих документів.
Під час підписання договору ТОВ «Охоронно-консалтингова компанія «Борисфен» надав Замовнику копії названих документів та скановані копії додаються.
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В додатку 4 до тендерної документації наведені технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з охорони об’єктів, спостереження та патрулювання». Пунктом 1 технічних вимог встановлено, що охорона повинна здійснюватися з матеріальною відповідальністю охоронного підрозділу за взяті під охорону об’єкти в об’ємі та в порядку, передбачених договором з надання охоронних послуг.
Проект договору про надання охоронних послуг наведений в додатку 3.
Комплекс послуг з охорони об’єктів і майна та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на об’єктах і території Замовника за адресою: м. Дніпро вул. Воскресенська, 2 (5-и поверхова будівля), порядок надання послуги з охорони об’єктів лікарні та інші істотні умови, що фактично відтворюють технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, наведені в окремих розділах проекту договору, а саме: «2. Режим охорони», «3.Порядок прийому і здачі об’єкта під охорону», «4. Права та обов’язки сторін», «7. Відповідальність сторін».
Згідно з текстом тендерної пропозиції Учасника-переможця, останній підтверджує, що у разі визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, він приймає на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
Тендерна документація не вимагає від Учасника надати документ встановленої форми на підтвердження його пропозиції технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі. Тому, погоджуючись з умовами договору та надаючи письмову гарантію його виконання на встановлених Замовником умовах, Учасник фактично підтвердив відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Інформацію згідно додатку 4 було надано протягом п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, разом з документами, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, скановані копії додаються.
2. Чому пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації п. 1.10 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме не містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922)передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При цьому тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону).
В силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Водночас відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15).
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
В Законі «Про публічні закупівлі» законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922.
З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Оскільки вимога тендерної документації про накладення ЕЦП на тендерну пропозицію може дискримінувати учасників, відсутність електронного цифрового підпису на тендерних пропозиціях учасників, не розглядалась тендерним комітетом як підстава для відхилення пропозиції.
Всі документи, які було надано Переможцем додаються.
- Лист.PDF
- Швидун.pdf
- Масленніков.pdf
- додаток 4.PDF
- Каминський.pdf
- стаття 17.PDF
- Заболотний.pdf
- Лізинг.PDF
- Скрипник.pdf
- Договір оренди.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення: Розірвати договір з ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" у звязку з визначеними порушеннями. Згідно з п. 9.3 Договору № 0205/2019 «сторона-ініціатор зобов’язана повідомити іншій Стороні в письмовій формі не пізніше, ніж за 10-ть (десять) календарних днів до дати розірвання цього Договору». 30.07.2019 р. направлено листа ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" на дострокове розірвання договору з 09.08.2019 р., підготовлено проект додаткової угоди на розірвання договору, яка буде укладена 08.08.2019 р. та оприлюднена на електронному майданчику згідно вимог чинного законодавства 08.08.2019 р.
2019-08-01 13:09:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УЧБОВИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
239 514,00
UAH з ПДВ
|
227 511,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕТО |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" |
399 960,00
UAH з ПДВ
|
336 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" |
399 960,00
UAH з ПДВ
|
399 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УЧБОВИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37275845 |
Відхилено |
227 511,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 15:59
|
ТОВ ВЕТО #32653295 |
Відхилено |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 09:43
|
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" #35498094 |
Відхилено |
336 600,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 10:09
|
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН" #39380974 |
Переможець |
399 960,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 11:09
|
249247,80_Борисфен.pdf | укладений |
09 серпня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 14:06
|
399960_договор_Борисфен.pdf | укладений |
03 травня 2019 13:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
150 712,20
UAH (в тому числі ПДВ 25 118,70 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на підставі висновку по моніторингу державної аудиторської служби |