Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 03352024 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Вікторія Хачиян +380680968384 komunservis@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 3 009 604,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15048.02 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 13:53 |
dodatok3_Стаття17_ _Документи_переможця.docx | |
22 березня 2019 13:52 |
перелік змін Безпечне місто.docx | |
22 березня 2019 13:52 |
протокол внесення змін Безпечне місто.docx | |
22 березня 2019 13:52 |
Тендерна документація Безпечне місто Костопіль22.doc | |
13 березня 2019 09:58 |
перелік змін Безпечне місто.docx | |
13 березня 2019 09:58 |
Технічне завдання Безпечне місто Костопіль - копия (2).docx | |
11 березня 2019 14:34 |
Технічне завдання Безпечне місто Костопіль - копия.docx | |
11 березня 2019 14:34 |
Тендерна документація Безпечне місто Костопіль22.doc | |
11 березня 2019 14:34 |
Будівництво, проект договру.doc | |
11 березня 2019 14:34 |
r_48_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
11 березня 2019 14:34 |
dodatok3_Стаття17_ _Документи_переможця.docx | |
11 березня 2019 14:34 |
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 березня 2019 14:34 |
dodatok1_Форма_пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стрижнів. Бетон для фундаменту, виготовлення фундаменту бетонного для конструкцій.
Вимоги про усунення порушення
1. Замовником в Тендерній документації (надалі - ТД) заявлені вимоги щодо документів, що надаються учасниками.
7 Інформація про тендерних пропозицій - Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Учасником надано документ Сертифікат FF GROUP LIMITED стосовно програмного забезпечення (файл - Cертифікат.pdf) не українською мовою, тобто даний документ не може вважатися таким що відповідає вимогам ТД і прийнятий як належний Замовником.
Окрім того, Замовником в тендерній документації (Розділ “ІНШІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ” п. 8 вимагалось “Лист в довільній формі на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, про те, що до учасника застосовуються або не застосовуються санкції відповідно до листа Мінекономрозвитку від 16.10.2015 № 3302-05/34390-06 згідно з Законом України "Про санкції" та Указом Президента України від 16.09.2015 № 549/2015.”
Але учасником було не виконано дану вимогу та надано лист (файл - Лист про не застосування санкцій до учасника.pdf) без завірення печаткою.
2. Звертаємо Вашу увагу, що наданий учасником ТОВ “ТТЦ Технологія” витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичну особу, що не відповідають фактичним даним, а отже є недостовірними.
У наданих учасником документах, зокрема в аналогічних договорах (файл Аналогічний договір.pdf) вказується адреса відмінна від зазначеної в установчих та реєстраційних документах.
В ст. 93 ЦК України зазначено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Так, відповідно до пункту 45.2 статті 45 розділу II Податкового кодексу, податковою адресою юридичної особи є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що знаходяться в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України.
Ст.1 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” вказує, що виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу.
Ч.2 ст. 9 Закону вказує, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу: 10) місцезнаходження юридичної особи.
У витягу, статуті та інших документах вказано місцезнаходження юридичної особи - м. Костопіль, вул. Кутузова, 8, кв. 2, але учасником в інших вказано відмінну (фактичну) адресу - м. Костопіль, вул. Коперника, 3(4). Також адреса м. Костопіль, Коперника, 34 зазначена в свідоцтві платника єдиного податку як адреса провадження господарської діяльності та на фірмових бланках учасника.
А отже, документи надані учасником ТОВ “ТТЦ Технологія”, де зазначене місцезнаходження юридичної особи :
витяг з ЄДРПОУ;
свідоцтво платника єдиного податку
містять недостовірні дані, є недійсними та не можуть розглядатися як належним чином надані учасником.
3.. Наданий учасником документ - Свідоцтво платника єдиного податку датований 12.04.2013 року є нечинним з наступних причин:
- з 1 січня 2014 року реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Таким чином, замість свідоцтва платника єдиного податку фізична особа – підприємець, на свій запит, може безоплатно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку. Також, звертаємо увагу, що видані свідоцтва платника єдиного податку підтверджують перебування
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-18-000022 ● 8a43356fe6b24d028aaa311e7bb98f75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2019 № 6
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-03-11-001387-a 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Редагування закупівлі робіт за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль») у зв’язку із виявленим порушенням вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, а саме від учасника-переможця вимагається документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2019-03-22 13:55:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ" |
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" |
2 840 000,00
UAH з ПДВ
|
2 779 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТТЦ Технологія |
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ" #41922411 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 13:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" #41319322 |
Відхилено |
2 779 998,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 11:20
|
|
ТОВ ТТЦ Технологія #38674326 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 09:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 15:59
|
ДУ 5 ТТЦ Технологія 27.01.2021.tif | зміни до договору |
27 січня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 14:13
|
ДУ Безпечне місто 03.02.2020.tif | зміни до договору |
03 лютого 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 16:48
|
скан договір Безпечне місто.docx | укладений |
18 квітня 2019 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 181a |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 181a |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |