Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль»
Очікувана вартість
3 009 604,80 UAH
UA-2019-03-11-001387-a d68b0983199e47e3b5289de37e590d93
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Хачиян

+380680968384 komunservis@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 03352024
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Сарненська, буд. 30
Контактна особа: Вікторія Хачиян
+380680968384
komunservis@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 15:30
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:41
Очікувана вартість: 3 009 604,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15048.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, Костопіль, вул. Сарненська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 13:53
dodatok3_Стаття17_ _Документи_переможця.docx
22 березня 2019 13:52
перелік змін Безпечне місто.docx
22 березня 2019 13:52
протокол внесення змін Безпечне місто.docx
22 березня 2019 13:52
Тендерна документація Безпечне місто Костопіль22.doc
13 березня 2019 09:58
перелік змін Безпечне місто.docx
13 березня 2019 09:58
Технічне завдання Безпечне місто Костопіль - копия (2).docx
11 березня 2019 14:34
Технічне завдання Безпечне місто Костопіль - копия.docx
11 березня 2019 14:34
Тендерна документація Безпечне місто Костопіль22.doc
11 березня 2019 14:34
Будівництво, проект договру.doc
11 березня 2019 14:34
r_48_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
11 березня 2019 14:34
dodatok3_Стаття17_ _Документи_переможця.docx
11 березня 2019 14:34
dodatok2 Кваліфікаційні критерії.docx
11 березня 2019 14:34
dodatok1_Форма_пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 березня 2019 10:09
Дата відповіді: 12 березня 2019 10:34
Чи є експретний звіт?
Відповідь: Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: "Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м. Костопіль, згідно програми "Безпечне місто"
уточнення 2
Дата подання: 12 березня 2019 10:10
Дата відповіді: 12 березня 2019 10:34
Який клас наслідків будівництва?
Відповідь: Відповідно до Експертного звіту клас наслідків (відповідальності) - СС2
Штат працівників
Дата подання: 13 березня 2019 11:03
Дата відповіді: 14 березня 2019 11:19
Добрий день. Обовязково мати в штаті працівників ? Потрібнен якийсь дозвіл на виконання робіт ?
Відповідь: Доброго дня! 1. Вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що вказано в Додатку 2 до Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії й перелік документів на їх підтвердження". 2. В Технічному завданні на виконання робіт (із внесеними змінами 13.03.2019) вказано клас наслідків (відповідальності) - СС2.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 10:43
Дата відповіді: 14 березня 2019 11:19
Скажіть будь ласка, для чого застосовується бетон, металопрокат, арматура?
Відповідь: Металокат для виготовлення конструкцій. Металеві вироби (арматура) для залізобетонних конструкцій, заземлення,

стрижнів. Бетон для фундаменту, виготовлення фундаменту бетонного для конструкцій.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 11:30
Дата відповіді: 14 березня 2019 13:20
Чи можна розраховувати на аванс 30%?
Відповідь: Оплата виконанних робіт здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання акту виконаних робіт та за умови дотримання умов, визначених у п. 4.1 -4.3 Проекту Договору.
Аналогічні договори
Дата подання: 14 березня 2019 16:20
Дата відповіді: 14 березня 2019 16:39
"копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги у 2016-2018роках" Конкретизуйте, скільки копій договорів треба надати?
Відповідь: В Додатку 2 до тендерної документації, де зазначено вимогу до учасника надати: «копії аналогічних договорів, за яким учасником виконувалися роботи/послуги у 2016-2018 роках» окремо не визначено мінімально необхідну кількість договорів, наприклад «не менше двох», а множинне значення поняття «копії аналогічних договорів…» застосовано для того, щоб потенційний учасник, який неодноразово виконував аналогічні роботи мав можливість надати ту кількість копій договорів, які вважатиме за потрібне, а не обмежувався лише одним договором.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-11-001387-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС", Код ЄДРПОУ:41319322
Дата подання: 15 квітня 2019 15:56
порушення з боку учасника, визначеного переможцем
Уважно дослідивши документи надані учасником ТОВ “ТТЦ ТЕХНОЛОГІЯ” ми звертаємо до Замовника з даною вимогою та звертаємо увагу на численні порушення з боку учасника, визначеного переможцем:

1. Замовником в Тендерній документації (надалі - ТД) заявлені вимоги щодо документів, що надаються учасниками.
7 Інформація про тендерних пропозицій - Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Учасником надано документ Сертифікат FF GROUP LIMITED стосовно програмного забезпечення (файл - Cертифікат.pdf) не українською мовою, тобто даний документ не може вважатися таким що відповідає вимогам ТД і прийнятий як належний Замовником.
Окрім того, Замовником в тендерній документації (Розділ “ІНШІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ” п. 8 вимагалось “Лист в довільній формі на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, про те, що до учасника застосовуються або не застосовуються санкції відповідно до листа Мінекономрозвитку від 16.10.2015 № 3302-05/34390-06 згідно з Законом України "Про санкції" та Указом Президента України від 16.09.2015 № 549/2015.”
Але учасником було не виконано дану вимогу та надано лист (файл - Лист про не застосування санкцій до учасника.pdf) без завірення печаткою.

2. Звертаємо Вашу увагу, що наданий учасником ТОВ “ТТЦ Технологія” витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичну особу, що не відповідають фактичним даним, а отже є недостовірними.
У наданих учасником документах, зокрема в аналогічних договорах (файл Аналогічний договір.pdf) вказується адреса відмінна від зазначеної в установчих та реєстраційних документах.

В ст. 93 ЦК України зазначено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Так, відповідно до пункту 45.2 статті 45 розділу II Податкового кодексу, податковою адресою юридичної особи є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що знаходяться в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України.
Ст.1 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” вказує, що виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу.
Ч.2 ст. 9 Закону вказує, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу: 10) місцезнаходження юридичної особи.
У витягу, статуті та інших документах вказано місцезнаходження юридичної особи - м. Костопіль, вул. Кутузова, 8, кв. 2, але учасником в інших вказано відмінну (фактичну) адресу - м. Костопіль, вул. Коперника, 3(4). Також адреса м. Костопіль, Коперника, 34 зазначена в свідоцтві платника єдиного податку як адреса провадження господарської діяльності та на фірмових бланках учасника.
А отже, документи надані учасником ТОВ “ТТЦ Технологія”, де зазначене місцезнаходження юридичної особи :
витяг з ЄДРПОУ;
свідоцтво платника єдиного податку
містять недостовірні дані, є недійсними та не можуть розглядатися як належним чином надані учасником.
3.. Наданий учасником документ - Свідоцтво платника єдиного податку датований 12.04.2013 року є нечинним з наступних причин:
- з 1 січня 2014 року реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Таким чином, замість свідоцтва платника єдиного податку фізична особа – підприємець, на свій запит, може безоплатно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку. Також, звертаємо увагу, що видані свідоцтва платника єдиного податку підтверджують перебування
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000022 ● 8a43356fe6b24d028aaa311e7bb98f75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.03.2019 № 6

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-03-11-001387-a 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Редагування закупівлі робіт за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль») у зв’язку із виявленим порушенням вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, а саме від учасника-переможця вимагається документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини 1 статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

2019-03-22 13:55:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ" 2 999 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 2 840 000,00
UAH з ПДВ
2 779 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТТЦ Технологія 2 960 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 12:32
Електронний підпис
13 березня 2019 15:42
Електронний підпис
13 березня 2019 14:09
Витяг ДПІ.pdf
13 березня 2019 14:09
Виписка.pdf
13 березня 2019 14:09
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2019 14:09
Ліцензія 2.pdf
13 березня 2019 14:09
Ліцензія 1.pdf
13 березня 2019 14:09
Довідка Банк.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 12:20
Електронний підпис
29 березня 2019 12:19
29 кошторис 2.pdf
29 березня 2019 12:19
28 кошторис 1.pdf
29 березня 2019 12:19
27 договірна ціна.pdf
29 березня 2019 11:24
Електронний підпис
29 березня 2019 11:22
27 локальний кошторис.pdf
29 березня 2019 11:22
26 про виїзд спеціаліста.pdf
29 березня 2019 11:22
25 графік надання послуг.pdf
29 березня 2019 11:22
23 безпека руху.pdf
29 березня 2019 11:22
21 про субпідрядників.pdf
29 березня 2019 11:22
20 згода на обробку даних.pdf
29 березня 2019 11:22
18 згода з договором.pdf
29 березня 2019 11:22
17 захист довкілля.pdf
29 березня 2019 11:22
16 стаття № 17.pdf
29 березня 2019 11:22
15 протокол № 1.pdf
29 березня 2019 11:22
14 наказ про директора.pdf
29 березня 2019 11:21
11 витяг платника.pdf
29 березня 2019 11:21
10 виписка.pdf
29 березня 2019 11:21
09 опис документів.pdf
29 березня 2019 11:21
05 аналогічні договора.pdf
29 березня 2019 11:21
01 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 11:15
Електронний підпис
05 квітня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 10:57
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
05 квітня 2019 10:57
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
05 квітня 2019 10:57
Зведений кошторис.pdf
05 квітня 2019 10:57
Договірна ціна.pdf
22 березня 2019 15:23
Електронний підпис
22 березня 2019 15:21
Авторизаційний лист.pdf
22 березня 2019 14:04
Електронний підпис
15 березня 2019 16:26
Електронний підпис
15 березня 2019 16:25
Авторизаційний лист.pdf
15 березня 2019 12:45
Електронний підпис
15 березня 2019 12:43
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
15 березня 2019 12:43
Підписаний_Лицензия _.pdf
15 березня 2019 12:43
Підписаний_G0319-9915-GL_tender.pdf
14 березня 2019 17:15
Електронний підпис
13 березня 2019 17:09
Електронний підпис
13 березня 2019 17:07
Відомості про учасника.pdf
13 березня 2019 17:07
Статут (1).pdf
13 березня 2019 16:54
Електронний підпис
13 березня 2019 16:36
Довідка про несудимість.pdf
13 березня 2019 16:36
Графік надання послуг.pdf
13 березня 2019 16:36
Локальний кошторис 2 -1-2.pdf
13 березня 2019 16:36
Локальний кошторис 2 -1-1.pdf
13 березня 2019 16:36
Договірна ціна.pdf
13 березня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2019 16:36
Сертифікат Кові.pdf
13 березня 2019 16:36
Аналогічний договір .pdf
13 березня 2019 16:36
Cертифікат.pdf
13 березня 2019 16:36
Витяг з ЄДР.pdf
13 березня 2019 16:36
Рішення засновника.pdf
13 березня 2019 16:36
Наказ на директора.pdf
13 березня 2019 16:36
Локальний кошторис 1.pdf
13 березня 2019 16:36
Ліцензія.pdf
13 березня 2019 16:36
Трудовий контракт.pdf
13 березня 2019 16:36
Статут.pdf
11 березня 2019 16:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВ ТТЦ Технологія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ"
#41922411
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 13:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"
#41319322
Відхилено 2 779 998,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 11:20
ТОВ ТТЦ Технологія
#38674326
Переможець 2 800 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 09:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕНЕРГО ТЕЛЕКОМ" #41922411

№ рішення у справі

63/49-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ТТЦ Технологія #38674326

№ рішення у справі

63/49-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТТЦ Технологія
#38674326
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:59
ДУ 5 ТТЦ Технологія 27.01.2021.tif зміни до договору
27 січня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 14:13
ДУ Безпечне місто 03.02.2020.tif зміни до договору
03 лютого 2020 14:04
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 16:48
скан договір Безпечне місто.docx укладений
18 квітня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 181a
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 181a
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 798 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 466 470,00 UAH)