Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчання з питань міжнародних стандартів фінансової звітності
Очікувана вартість
37 221,00 UAH
UA-2019-03-11-001191-a b715f6473d394e15a77478b4ced0ae3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Краснова

+380442540108 nataliia.krasnova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Краснова
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 11:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 14:22
Очікувана вартість: 37 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Обсяг надання послуг: навчання за очною формою (у вихідні дні) з питань міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме за програмою АССА DipIFR (Rus) з видачею сертифікатів/свідоцтв виконавця послуг про проходження навчання (1 курс (для 3 слухачів)).
Місце надання послуг: на території Виконавця – навчальний центр/клас виконавця у м. Київ.
Строк надання послуг: з дати укладення договору до 20 грудня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Навчання з питань міжнародних стандартів фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 13:55
Додаток 4_Проект_договору.docx
11 березня 2019 13:55
Тендерна документація_Education in international financial reporting standards.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розглянути можливість долучити до розгляду пропозицію ТОВ "Центр навчання "Актив"
Дата подання: 12 березня 2019 12:11
Дата відповіді: 12 березня 2019 15:18
Доброго дня! Прошу розглянути можливість долучити до розгляду пропозицію нашої компанії щодо Закупівлі №3728998. 1. ТОВ "Центр навчання "Актив" є офіційним провайдером від АССА на підготовку до іспиту ACCA DipIFR(rus) у дистанційному форматі. Підтвердження за посиланням (треба вказати країну) https://www.accaglobal.com/russia/en/learning-provider/registered-learning-partner/registered-learning-partner-directory.html. 2. Маємо більш ніж 10 років досвіду підготовки спеціалістів за сертифікаційними программами. Наш модульний формат дозволяє розробити індивідуальний графік навчання, ефективно та зручно провести підготовку до іспиту. 3. У кожному модулі: - проміжне тестування між модулями для контролю засвоєння матеріалу (перевіряється автоматично) і практичне завдання (перевіряється викладачем) індивідуальний супровід, підтримка, контроль відвідування та успішності - онлайн зв'язок з викладачем 24/7 - архіви вебінарів та проведення відео уроків за розкладом (на курсі закладено більш ніж 90 годин). - електронний конспект лекцій - робочий зошит - завдання з наведеними рішеннями 4. Проводимо тренувальний іспит. 5. Маємо кваліфікаційних лекторів (власників дипломів за программами АССА). 6. Відсоток успішної здачі нашими студентами сертивфікаційних іспитів більший ніж за офіційною статистикою АССА (більше 80%). Детальніше за посиланням https://finacademy.net/certified-programs/kursy-msfo/msfo-praktikum-acca-dipifr-rus. Будемо раді співпраці!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Дякуємо за звернення та пропозицію!
Необхідність проходження працівниками НБУ навчання з питань міжнародних стандартів фінансової звітності за очною формою навчання підтверджена внутрішнім замовником.
Враховуючи викладене, повідомляємо, що зміни у тендерну документацію щодо можливості навчання у дистанційному форматі вноситися не будуть.
Проект договору
Дата подання: 18 березня 2019 10:05
Дата відповіді: 20 березня 2019 18:27
Доброго дня! Просимо розглянути можливість внести зміни до проекту договору, а саме: Доповнити пункт 4.3. У випадку якщо Виконавець протягом зазначених 5 (п’яти) робочих днів не одержить від Замовника підписаний Акт або мотивовану відмову від його підписання, Сторони визнають, що Акт вважається підписаним, а послуги наданими Виконавцем і прийнятими Замовником в обсязі й на умовах, зазначених у такому Акті. Додати пункт 4.5. та 4.6. 4.5. За результатами надання послуг за цим Договором Виконавець підготує „Результати надання послуг” або „Результати”. Результати призначені виключно для цілей інформування Замовника і внутрішнього використання Результатами Замовником у зв’язку з наданням послуг (зокрема, працівниками та органами управління Замовника, у рамках здійснюваної Замовником господарської діяльності). Результати не призначені для використання в інтересах третіх осіб. Замовник погоджується без попередньої письмової згоди Виконавця не розповсюджувати, не цитувати, не публікувати Результати повністю або частково, не посилатися на інформацію, що міститься в Результатах, а також не розкривати її особі, що не є: (1) працівником Замовника (якому необхідно знати таку інформацію), особою, що входить в органи управління Замовника, або членом ради директорів Замовника, які можуть використовувати Результати винятково для цілей оцінки послуг Замовником; (2) юридичним консультантом Замовника, що виступає винятково в ролі юридичного консультанта Замовника, та має право використовувати Результати винятково в цілях сприяння Замовнику у зв’язку з оцінкою послуг Замовником, при умові, що Замовник гарантує, що такий юридичний консультант у подальшому не буде передавати, цитувати, розкривати або розповсюджувати інформацію, що міститься у Результатах, або посилатися на Виконавця або афілійовані особи Виконавця у зв’язку з послугами або Результатами; або (3) будь-яким іншим професійним консультантом Замовника, що виступає винятково в ролі консультанта Замовника, та має право використовувати Результати винятково в цілях сприяння Замовнику в тому, що стосується оцінки Замовником послуг, та який дав свою згоду у письмовій формі не передавати, не цитувати, не розкривати і не або розповсюджувати інформацію, що міститься у Результатах, і не посилатися на Виконавця або афілійовані особи Виконавця у зв’язку з послугами або Результатами. Для цілей цього пункту термін «професійний консультант» не розповсюджується, окрім іншого, на кредитні або інші фінансові установи, що беруть або планують брати участь у будь-якому фінансуванні стосовно будь-якої угоди, у тому числі на ті організації, що є афілійованим особами Замовника. Замовник не вправі повністю або частково передавати право користування Результатами без отримання попередньої письмової згоди Виконавця. 4.6. Замовник має право передавати третім особам копії Результатів надання послуг на паперовому носії тільки при дотриманні таких умов: (а) отримання попередньої письмової згоди на це від Виконавця; (б) підписання такою третьою особою – одержувачем Результатів надання послуг адресованого Виконавцеві листа про одержання третіми особами доступу до Результатів надання послуг у форматі, запропонованому Виконавцем. Ця вимога не розповсюджується на випадки, коли передача третім особам Результатів надання послуг обумовлена вимогами законодавства України. У разі такої обов'язкової передачі Замовник зобов’язаний письмово повідомити Виконавця про таке розкриття інформації одразу як тільки це стане практично можливим. Прибрати пункт 5.1.2) на зменшення обсягів закупівлі послуг. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього договору; Внести зміни до пнкт 7.1. Відповідальність Виконавця обмежується розміром прямого реального збитку, понесеного Замовником у результаті винних дій Виконавця при наданні послуг. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за втрачену вигоду Замовника, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні послуг. Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою винагороди, фактично виплаченої Виконавцеві за послуги, які викликали цю відповідальність. У разі доведеного в судовому порядку умисного порушення Виконавцем своїх зобов’язань за Договором відповідальність Виконавця визначається судом відповідно до положень законодавства України. Прибрати пункти : 7.2. У разі порушення строків надання послуг за цим Договором, Виконавець на письмову вимогу Замовника виплачує штрафні санкції протягом десяти робочих днів після отримання цієї вимоги в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачуються штрафні санкції, від загальної вартості договору за кожний день прострочення до дня, що передує дню фактичного виконання зобов’язань. 7.3. У разі порушення умов договору щодо якості послуг (відповідності послуг встановленим договором вимогам) Виконавець на вимогу Замовника сплачує штраф у розмірі 20% від загальної вартості послуг за договором протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дня отримання такої вимоги Замовника. 7.5. Сторонами погоджено, що у випадку порушення Виконавцем зобов’язань, визначених підпунктами 5.3.1, 5.3.2, 5.3.4 пункту 5.3 цього Договору, Замовник має право застосувати до Виконавця оперативно-господарську санкцію, передбачену пунктом 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України, та відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин із Виконавцем. 7.6. Рішення про застосування до Виконавця оперативно-господарської санкції, передбаченої пунктом 7.5. цього Договору, приймається Замовником самостійно. 7.7. У разі прийняття Замовником рішення про застосування оперативно-господарської санкції, Замовник письмово повідомляє про її застосування Виконавця шляхом надсилання відповідного листа за адресою місцезнаходження Виконавця, що зазначена в цьому Договорі, та надсилає електронну копію такого листа на електронну адресу Виконавця. 7.8. Строк, на який застосовується оперативно-господарська санкція, визначена пунктом 7.5. цього Договору, становить 12 (дванадцять) календарних місяців від дати направлення листа Виконавцю про її застосування. 7.9. Сторони визнають, що оперативно-господарська санкція, визначена пунктом 7.5. цього Договору, застосовується Замовником у позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії Виконавцю. 7.10. Оперативно-господарська санкція, визначена пунктом 7.5. цього Договору, може застосовуватись до Виконавця одночасно з відшкодуванням збитків та стягненням штрафних санкцій, передбачених цим Договором та нормами чинного законодавства. 7.11. Застосування оперативно-господарської санкції може бути оскаржено Виконавцем в судовому порядку. Додати наступні пункти: 7.13. Відповідальність Виконавця обмежується наданням послуг і передачею Результатів, зазначених в Договорі. Виконавець не несе і не приймає на себе прямої або непрямої відповідальності за прийняття рішень, впровадження рекомендацій, досягнення конкретного результату або здійснення аналогічних дій незалежно від того, стали вони результатом отримання Замовником Результатів чи ні. Замовник, його дочірні підприємства та/або афілійовані компанії, а також їхні власники, посадові особи та працівники (якщо стосується) несуть повну відповідальність за прийняття рішень щодо впровадження або відмови від впровадження рекомендацій Виконавця, або рекомендацій, які містяться в переданих Результатах. 7.14. Виконавець не несе відповідальності за збитки, заподіяні третім особам, включаючи, без обмежень, афілійованим компаніям та/або дочірнім підприємствам Замовника, у результаті використання Результатів надання послуг або інших консультацій Виконавця, наданих у ході надання послуг. 7.15. Замовник на вимогу, звільняє від відповідальності Виконавця, його акціонерів і працівників відносно будь-яких існуючих або можливих зобов'язань, претензій, позовів, судових розглядів і вимог і гарантує відшкодування збитків, у тому числі, поміж іншого витрат (включаючи, без виключення, судові витрати), у разі пред'явлення претензій, позовів або інших вимог третіх осіб, які можуть виникнути внаслідок або у зв'язку з діями Виконавця при виконанні цього Договору, за винятком тих випадків, коли у судовому порядку встановлено, що такі збитки є результатом умисних неправомірних дій Виконавця. 7.16. Найменування Виконавця, у залежності від контексту, стосується однієї чи будь-якої кількості юридичних осіб, що входять до Групи компаній Виконавця; будь-якої із юридичних осіб, що входять до її складу, а також їх відповідних афілійованих компаній, їх законних попередників, правонаступників та цесіонаріїв, а також всіх партнерів, принципалів, учасників / членів, власників, директорів, працівників кожної такої компанії. Ні Група компаній Виконавця, якщо інше прямо не зазначене в цьому документі, ні інші юридичні особи, що входять до складу Групи компаній Виконавця, не несуть жодної відповідальності за дії чи бездіяльність одна одної. Кожна юридична особа, що входить до складу Групи компаній Виконавця, є окремою та незалежною юридичною особою, що діє під назвою Виконавця або іншою подібною назвою, при цьому всі послуги надаються компаніями, що входять до складу Групи компаній Виконавця, їхніми дочірніми або афілійованими компаніями, а не безпосередньо Групою компаній Виконавця. Договір укладається між Замовником і Виконавцем; тільки Виконавець несе відповідальність перед Замовником за всі послуги, які надаються за Договором, незважаючи на те, що певні послуги можуть надаватися працівниками, наданими Виконавцеві фірмами, які входять у об’єднання Групи компаній Виконавця. Замовник незалежно від підстав не висуватиме вимог та не подаватиме будь-яких позовів, пов’язаних з цим Договором або у зв’язку з ним, проти жодної фірми, яка входить до об’єднання Групи компаній Виконавця (за винятком Виконавця). 7.17. У випадку якщо Замовник (або будь-яка афілійована компанія Замовника та/або його дочірні підприємства) найме на роботу кого-небудь із працівників Виконавця, які беруть участь у наданні послуг Виконавцем за Договором, протягом терміну дії цього Договору, а також протягом одного року після дати припинення дії цього Договору, Замовник зобов’язується виплатити Виконавцеві компенсацію в розмірі річної заробітної плати, визначеної трудовим договором, укладеним між таким працівником і Виконавцем, який діяв до моменту наймання такого працівника Замовником (або будь-якою афілійованою компанією Замовника та/або його дочірніми підприємствами ). Прибрати пункти: 9.2.У разі відмови Виконавцем в односторонньому порядку виконувати договір (крім випадку, передбаченого підпунктом 5.2.4. п. 5.2. цього договору) Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 15% (п’ятнадцяти відсотків) від загальної вартості послуг за договором протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дня отримання письмової вимоги Замовника. 9.3. Замовник не відшкодовує витрат у разі розірвання цього договору внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх договірних зобов’язань за цим договором, що встановлюються за згодою Сторін або за рішенням суду. Додати пункт 12.4. Жодна зі Сторін не має права використовувати назви та товарні знаки іншої Сторони без попередньої письмової згоди такої Сторони. При цьому Замовник дозволяє Виконавцю посилатися на назву Замовника, товарний знак та/або загальний опис Послуг у пропозиціях та аналогічних маркетингових матеріалах. Додати пункти: 14.1 Технології Виконавця являють собою результат діяльності Виконавця та/або фірм, що відносяться до Групи компаній Виконавця, який може включати в себе в тому чи іншому поєднанні результати інтелектуальної діяльності, що підлягають чи не підлягають правовій охороні відповідно до положень законодавства України. Технології Виконавця можуть включати в себе, в тому числі, окрім іншого, різноманітні концепції, ідеї, методи, методики, процедури, процеси, ноу-хау, технології (включаючи, без обмежень, моделі функцій, процесів, систем та даних), шаблони, загальні параметри структури, послідовності та організації програмного забезпечення, інтерфейси користувачів і формат екранів, консультаційні та програмні інструменти, засоби та процедури загального призначення, а також логіку, послідовність та методику функціонування систем. 14.2. Виконавець зберігає всі права на Технології Виконавця та набуває всі права на Технології Виконавця, які виникли до або в процесі надання послуг та були використані при наданні послуг або розроблені в ході надання послуг. Виконавець має право без будь-яких обмежень застосовувати, змінювати, розкривати та іншим чином використовувати Технології Виконавця, у тому числі, окрім іншого, при наданні послуг іншим замовникам. Сторони погоджуються, що надання послуг за Договором не може і не повинно розглядатись як обмеження права Виконавця розробляти для внутрішнього користування Виконавця або для використання будь-якими третіми особами матеріали, що були використані або розроблені в ході надання послуг за цим Договором. 14.3. Після повної оплати послуг за Договором Виконавець надає Замовнику просту невиключну ліцензію на Технології Виконавця, що містяться в Результатах, і до Замовника переходять права на матеріальні носії, що містять Результати, з урахуванням обмежень, встановлених цими Загальними умовами. 14.4. Без шкоди для положень п. 14.1. Виконавець має право на свій розсуд передавати будь-якій фірмі, що відноситься до Групи компаній Виконавця, Технології Виконавця, використані, вдосконалені чи розроблені в ході надання послуг за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Текст проекту договору складений відповідно до вимог законодавства з питань публічних закупівель, а також у відповідності до норм Цивільного кодексу та Господарського кодексу України.
2. В НБУ не допускається надання на оплату акта, який не підписаний обома сторонами, отже не можливо не підписання з боку Замовника акта у встановлений строк і у разі відсутності зауважень.
3. Не вважається за необхідне складення ще окремо Результат надання послуг, так як за фактом надання послуги, а саме проведення навчання у строки та за курсом ,визначеним в договорі, складається акт про надані послуги. Але за бажанням Сторони за договором і враховуючи, що він є для внутрішнього лише користування, можна складати такий Результат, якщо це не призведе до затримки строків визначених в Договорі.
4. Щодо змісту п 5.1.2 - таке право надане Замовнику зокрема, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
5. Розділ "Відповідальність Сторін" викладена у відповідності до вимог Цивільного та Господарського кодексів України та розпорядчого акта з питань договірної роботи в системі НБУ, який також не суперечать зазначеним кодексам.
6. Враховуючи предмет закупівлі/договору вважаємо, що на нього не розповсюджуються вимоги ЗУ "Про авторські та суміжні права".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС ЕДЮКЕЙШН СОЛУШИНС" 37 221,00
UAH з ПДВ
34 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)" 37 221,00
UAH з ПДВ
34 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 10:53
Справка.pdf
12 квітня 2019 15:08
Отказ ДФС.pdf
12 квітня 2019 10:05
Scan0015.pdf
10 квітня 2019 11:25
Справка из ЕДР.jpg
09 квітня 2019 10:40
Справка Десятников.pdf
09 квітня 2019 10:40
Форма4.pdf
26 березня 2019 15:35
додаток2.pdf
26 березня 2019 15:35
додаток 3.pdf
26 березня 2019 15:35
додаток 2стр.2.pdf
26 березня 2019 15:35
довідка про аудитор..pdf
26 березня 2019 15:35
Scan0018.pdf
26 березня 2019 15:35
Вытяг реестр плат.НДС.pdf
26 березня 2019 15:35
ACCA_Рутковский.jpg
26 березня 2019 15:35
довідка.pdf
26 березня 2019 15:35
Рутковский.pdf
26 березня 2019 15:35
реквизиты.pdf
26 березня 2019 15:35
Скан_бес.rar

Публічні документи

28 березня 2019 09:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС ЕДЮКЕЙШН СОЛУШИНС"

ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС ЕДЮКЕЙШН СОЛУШИНС"
#42184006
Переможець 34 198,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС ЕДЮКЕЙШН СОЛУШИНС"
#42184006
34 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 17:49
Додатковий договір № 101170 від 13.05.2019 без аркушу погоджень.pdf зміни до договору
13 травня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 16:49
Договір № 101129 від 22.04.2019 ТОВ БІЗНЕС ЕДЮКЕЙШН СОЛУШИНС.pdf укладений
22 квітня 2019 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 101129
Договір:
Номер додаткової угоди: 101170
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 699,67 UAH)