Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Вебсайт: | http://kulparkiv.org.ua |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Борісова Ольга Миколаївна 380322954945 buxlokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2019 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 504 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Тендерна документація
11 березня 2019 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2019 13:39 |
Проект договору.docx | |
11 березня 2019 13:39 |
Технічне завдання.docx | |
11 березня 2019 13:39 |
Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 14 квітня 2019 13:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000010 ● d5c1d4368c3240c88618f6ed10ee0817
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2019 № 117
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2019 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-11-000648-b 11.03.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-23 09:40:33
Про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (СРV)»
(ID: UA-2019-03-11-000648-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7¹ Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
В пункті 4 розділу І тендерної документації вказано інформацію про те, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на 2 Лоти. Учасник подає тендерну пропозицію по предметам закупівлі в цілому по Лоту.
Разом з тим в тендерній документації зазначено місце виконання робіт за 2 Лотами, зокрема, по Лоту 1 за адресою вул. Кульпарківська, 95, м. Львів, 79021 та по Лоту 2 – вул. Клюсівська, 8а, м. Червоноград, 80109.
Обсяг надання послуг відповідно до Технічного завдання (згідно Додатку 3 тендерної документації) по Лоту 1 виконання послуг з прання медичної білизни становить 65 000 кг, по Лоту 2 – 400 кг.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Щодо невідповідності інформації зазначеної у тендерній документації стосовно поділу - не поділу предмету закупівлі?
Пунктом 2 статті 32 Закону №922 та пунктом 2 розділу 6 тендерної документації передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» інформації Замовник по Лоту 1 та Лоту 2 визначив переможцем торгів ФОП Дрінь Р. Я. з остаточною ціновою пропозицією, відповідно, 1 475 500,00 грн без ПДВ та 9 080,00 грн без ПДВ та оприлюдним 04.04.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП Дрінь Р. Я.
Однак, Замовник по Лоту 1 та по Лоту 2 уклав договори з переможцем торгів ФОП Дрінь Р. Я. від 17.05.2019 №41 та №42, які оприлюднені в електронній системі закупівель, відповідно, об 15:11 год. та об 15:46 год. 17.05.2019, що перевищує дозволений термін укладання договору визначеним статтею 32 Закону №922
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чим зумовлено укладання договору на 23 дні пізніше ніж встановлено дозволеним терміном тендерної документації?
В пункті 4 розділу І тендерної документації зазначено, що місце виконання робіт за Лотом 2 за адресою вул. Клюсівська, 8а, м. Червоноград, 80109. Поряд з цим за результатами проведених торгів по Лоту 2 Замовник уклав договір з переможцем торгів ФОП Дрінь Р. Я. від 17.05.2019 №42. У даному договорі в пункті 5.3 розділу 5 вказано місце виконання послуг м. Львів, а не м. Червоноград.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Щодо невідповідності інформації зазначеної у тендерній документації та договорі стосовно місця виконання робіт (послуг) по Лоту 2?
У формі повідомлення про внесення змін до договору відсутній пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Чому не враховано вимоги Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 в частині повноти заповнення пунктів форм повідомлення про внесення змін до договору?
Частиною 3 статті 17 Закону №922 визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу про те, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати інформацію в довільній формі, а саме відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Чим зумовлено включення до тендерної документації вказаної вище вимоги до переможця торгів ?
Пунктом 1 та 3 статті 25 Закону №922 встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону №922 і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Також, пунктом 5 статті 28 Закону №922 визначено, що «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції».
Однак, Замовником у додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що «У разу необхідності замовник має право вимагати від будь-якого учасника процедури закупівлі роз’яснювальну інформацію щодо розрахунку ціни пропозиції».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
6. Чим зумовлена така вимога у тендерній документації (додатку 1)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Пояснення на запит 2019-07-17 о 12:41:40 було опубліковане рішення про початок проведення моніторингу UA-M-2019-07-17-000010 щодо закупівлі послуг з прання медичної білизни, ідентфікатор закупівлі UA-2019-03-11-000648-b. У зв’язку з тим, що запит замовнику на пояснення датований 2019-07-23 09:40:33, що припадало на час відсутності відповідальних осіб у зв’язку з активним відпустковим періодом, повідомлення не було прочитане, що не дало можливість надати відповідь у встановлені законом строки на запит. В подальшому зобов’язуємося бути більш відповідальними при отриманні відповідних звернень. Просимо врахувати зазначені обставини і розглянути пояснення, що надається. 1.Щодо поділу предмета закупівлі на лоти: Тендерна документація, як і оголошення про проведення відкритих торгів передбачає поділ предмета закупівлі на 2 лоти. Інформація, що зазначена в п.4 розділу 1 документації, а саме «даною дендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на 2 лоти» містить описку, що не повпливала жодним чином на проведення торгів та подання учасниками своїх пропозицій. 2.Щодо терміну укладення договору 04.04.2019 року в електронній системі закупівель було розміщене повідомлення про укладення договору з учасником, проте 14.04.2019 року дана закупівля була оскаржена, що означає припинення перебігу строків. Так, до моменту подання скарги пройшло 9 днів оскарження. Рішення за результатом розгляду скарги датується 07.05.2019 року. Так, перебіг строків продовжується з дня наступного за днем прийняття рішення. Отже 08.09 – останній день оскарження закупівлі, 09.05. – 1 день на підписання договору, 18.05. – останній день на підписання договору. Договір за результатом закупівлі підписаний 17.09, отже порушень строків на укладення договору немає, такий проміжок часу (23 дні) між моментом на укладення договору зумовлений періодом оскарження закупівлі. 3. Щодо місця надання послуг зазначеного в договорі по лоту №2 При підписанні договору була допущена описка, замість м. Червоноград, де планується надання послуг прописане м.Львів, тобто юидична адреса замовника. Проте, учасником переможцем закупівлі тендерна пропозиція подавалася на надання послуг у м.Червоноград, де й вони надаються. Відповідне вважається механічною опискою, що не спричинило порушення умов закупівлі та договору. 4.Щодо заповнення п.14 та 15 повідомлення про внесення змін до договору: Повідомлення про внесення змін до договору, форма якого визначена наказом МЕРТУ №490 формується електронною системою закупівель автоматично на основі інформації, що вводиться замовником торгів у визначені пусті поля при розміщенні змін до договору. Такі поля, зокрема їх суть і кількість можуть відрізнятися в залежності від підстав укладення відповідної додаткової угоди. Так, поля «п.14 сума договору після внесення змін» та «п.15 Кількість товарів або виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» активні для заповнення у разі внесення змін до такої інформації. Оскільки предметом змін були зміна реквізитів сторони договору, а підставою, відповідно, «покращення якості предмета закупівлі», то таких полів, що визначені п.14,15 форми не було надано електронною системою закупівель для заповнення. Отже, при формуванні електронного повідомлення про внесення змін відповідних пунктів і немає. Проте, це не є порушенням з боку замовника, а функціональною особливістю роботи електронного майданчика закупівель. 5.Щодо вимог по ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів: Тендерна документація містила вимогу надати переможцю торгів довідки довільної форми, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дана вимога не є порушенням Закону, так як ч.3 ст.17 цього нормативно-правового акта передбачає, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.» Так, замовник має право встановити таку вимогу до переможця закупівлі. 6. Щодо положення тендерної документації, що замовник можевимагати від учасників роз’яснюючу інформацію: Тендерна документація жодним чином не суперечить чинному законодавству, так як Замовником не вимагається надання додатково будь-яких документів, завантаження їх в систему, більше того, оцінка пропозиції не ведеться на основі роз’яснень учасника, проте такі можуть допомогти замовнику розібратись у змісті документів учасника, зокрема правильно здійснити оцінку розрахунку цінової пропозиції вже сформовану попередньо учасникомта впевнитись щодо фактичної можливості виконати договір за запропонованими учасниками цінами (наприклад у разі їх заниження нижче ринкових). Замовник не проводить жодних переговорів щодо ціни, лише уточнює вже подану інформацію, що не може розцінюватись як порушення Закону.
2019-09-13 15:11:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2п
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1. Послуги з прання медичної білизни |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю "1 послуга" слід розуміти "Обсяг надання послуг відповідно до Технічного завдання (згідно до Додатку 3)."
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 495 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 475,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 14 квітня 2019 13:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Девелопер Полісся |
1 495 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" |
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дрінь Роман Ярославович |
1 475 500,00
UAH з ПДВ
|
1 475 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Девелопер Полісся #34809440 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 13:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" #40808015 |
Відхилено |
1 287 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 14:03
|
ФОП Дрінь Роман Ярославович #2527011515 |
Переможець |
1 475 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:21
|
Додат.№7 до угоди №41.docx | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 14:06
|
Прання41.docx | зміни до договору |
31 січня 2020 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:11
|
ПранняЛ.docx | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:35
|
Дрінь1.docx | зміни до договору |
23 грудня 2019 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 18:11
|
ду3.docx | зміни до договору |
13 грудня 2019 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 18:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 18:12
|
Прання.docx | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 21:33
|
41.docx | зміни до договору |
08 липня 2019 19:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 15:30
|
Договір по пранню..docx | укладений |
17 травня 2019 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.3.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.5 ст.36 Закону, дія договору про закупівлю продовжується на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20%. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення суми додаткової угоди про продовження строку дії договору на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |