Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в державному професійно-технічному навчальному закладі «Київське вище професійне училище машинобудування та комп’ютерно-інтегрованих технологій» за адресою: м. Київ, пр. Леся Курбаса, 2а.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-03-09-000001-b 81682bd0eff7484b84b98751ad0e4110
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шолудько Леонід Васильович

380444076521 kvpum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Київське вище професійне училище машинобудування та комп'ютерно-інтегрованих технологій"
Код ЄДРПОУ: 41837141
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київ обл., Київ, Проспект Леся Курбаса 2-а
Контактна особа: Шолудько Леонід Васильович
380444076521
kvpum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2019 00:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 14:14
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


В закупівлю входять надання послуг із розробки проектно-кошторисної документації на стадії робочого проекту для улаштування на Об’єкті систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Проектно-кошторисна документація повинна бути виконана відповідно до діючих нормативно-технічних документів та отримати експертну оцінку згідно чинного законодавства;
- виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт (з врахуванням вартості приладів, устаткування та матеріалів) першої черги відповідно до робочого проєкту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, пр. Леся Курбаса, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 15:35
Тендерна документація_Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019.docx
09 березня 2019 11:31
Тендерна документація_Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019.docx
11 березня 2019 12:06
Додаток 7.3 до Тендерної документації_Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019.pdf
11 березня 2019 12:06
Додаток 7.1 до Тендерної документації_Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019.pdf
11 березня 2019 12:06
Додаток 7.2 до Тендерної документації_Улаштування систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019.pdf
11 березня 2019 12:02
Інструкція з підготовки тендерної документації_ДПТНЗ КВПУМКІТ_2019 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо страхування
Дата подання: 13 березня 2019 21:35
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:11
Доброго дня! Просимо Вас виключити вимоги наведені нижче так, як вони обмежують коло потенційних учасників, не є обовязковими та не впливають на якість надання послуг. 6.12. Копію договору добровільного страхування відповідальності за якість товарів/робіт/послуг які надаються Учасником. 6.13. Копію договору добровільного страхування від нещасних випадків. 6.14. Копію договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До п. 6.12.-6.14. будуть внесені зміни. Надання відповідних копій Договорів можливе за їх наявності. Відсутність даних Договорів у Учасника не призведе до невідповідності вимогам кваліфікації закупівлі.
страхування
Дата подання: 14 березня 2019 18:59
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:12
На підставі чого вам необхідно 3 договори страхування? Адже відповідно до ст. 7 ЗУ "Про страхування" дані види страхування не є обов'язковими! ТОму просимо виключити вимоги про надання договорів страхування та внести зміни!
Відповідь: Доброго дня. До п. 6.12.-6.14. будуть внесені зміни. Надання відповідних копій Договорів можливе за їх наявності. Відсутність даних Договорів у Учасника не призведе до невідповідності вимогам кваліфікації закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 18:59
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:20
Огляд можливо здійснити до подачі пропозицій, тобто до 24 березня включно?
Відповідь: Доброго дня. Так, огляд можно здійснити у любий робочий день до закінчення строку подання пропозицій в робочий час з 8.20. до 17.20. за Київським часом. Для запобігання накладок у робочому графіку про конкретну дату та час огляду просимо вас попередити завчасно.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 19:00
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:45
Чи можна замість дозволу на роботи підвищеної небезпеки надати декларацію? Адже зараз видають саме її.
Відповідь: Ні. В документації йдеться саме про Дозвіл що видається відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а не про Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, це різні документи.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2019 19:01
Дата відповіді: 15 березня 2019 11:57
Ви вимагаєте посвідчення з пожежної безпеки та з пожежно-технічного мінімуму, але пожежна безпека включає в себе пожежно-технічний мінімум, тому це тотожні поняття. Просимо сформулювати його відповідно до законодаства, та визначити надання посвідчень з перевірки знань з пожежної безпеки.
Відповідь: Навчання з пожежно-технічного мінімуму робітників пожежонебезпечних професій, має відмінності від навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки керівників та осіб, відповідальних за пожежну безпеку установ та організацій різних форм власності. Відповідно до програми навчання видаються різні документи про проходження навчання, також ці два види навчань різняться по колу посадових осіб та працівників для яких вони є обов'язковими. Зважаючи на ваше уточнення в п. 6.15. документації закупівлі будуть внесені зміни:
- копії чинних на дату закупівлі відповідних протоколів перевірки знань та посвідчень, свідоцтв про проходження спеціального навчання працівників, які зазначені у довідці, по напрямкам навчання з: пожежної безпеки та/або пожежно-технічного мінімуму;
10 років досвід
Дата подання: 14 березня 2019 19:03
Дата відповіді: 15 березня 2019 12:05
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг протипожженого призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 10 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За вашим запитом до п. 6.19. документації будуть внесені зміни щодо запобігання дискримінації учасників, а саме: "6.19. Довідка про наявність досвіду впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення з указанням строку відповідного досвіду".
дабі
Дата подання: 14 березня 2019 19:06
Дата відповіді: 15 березня 2019 12:14
по-перше, Замовником визначено предмет закупівлі - «ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Звертаємо Вашу увагу, що даний пункт саме і охоплює предмет закупівлі, оголошеної Замовником – встановлення системи пожежної сигналізації. ТОму просимо виключити вимогу про надання будівельної ліцензії та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За вашим запитом до п. 6.10. документації будуть внесені зміни, а саме: "6.10. Копію діючої Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів (з переліком відповідних видів робіт) або гарантійний лист складений у довільнфй формі зі змісту якого вбачається гарантія Учасника, щодо відсутності необхідності будівельних робіт що входять до складу робіт вищеназваної Ліцензії при виконанні Учасником монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на відповідному об’єкті". Зауважемо, що у випадку виникнення необхідності виконання робіт які входять до кола робіт вищеназваної Ліцензії, на стадії розробки проєкту або монтажу систем відповідальність за зрив строків виконання робіт буде покладено на Учасника.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-09-000001-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 18 березня 2019 16:58
Звернення до замовника
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що вимогу про дозвіл на роботи підвищеної небезпеки неодноразово було оскаржену в АМКУ. Просимо Вас звернути увагу на ці закупівлі: UA-2019-02-11-001974-a та UA-2019-02-11-002054-a. Оскільки у Вас ідентична вимога та предмет закупівлі, зверніть увагу, що скаргу було задоволено. Якщо Ви не внесете зміни, ми будемо вимушені оскаржувати і Вашу документацію у АМКУ, що призведе до затягування процедури. Тому просимо Вас переглянути аргументацію та рішення колегії і виключити з Вашої документації дозвіл на роботи підвищеної небезпеки. Інакше - ми будемо вимушені оскаржувати дану вимогу. Сподіваємось, що аргументація Вас переконає. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 21.03.2019 № 3244.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 16:56

Документи подані скаржником

18 березня 2019 16:58
index.jpg

Документи Органу Оскарження

21 березня 2019 16:56
Рішення від 21.03.2019 № 3244.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2019 08:37
Коментар щодо відміни: Відсутность подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг