Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 6 909 698,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 548,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 16:46 |
технічне завдання.docx | |
07 березня 2019 16:46 |
проект договору.docx | |
07 березня 2019 16:46 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «Тернопіль-ВМП» просить розглянути нашу тендерну пропозицію по «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-07-001837-a повторно в зв’язку з тим що тендерним комітетом замовника Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації тендерною комісією було пропущено та не побачено ряд документів ,які ТОВ «Тернопіль-ВМП» подали в складі тендерної пропозиції.
В реєстрі в розділі відповідність по №18 в (реєстрі) Договір (№ 1 від 15.03.2019р )на монтаж пожежної сигналізації та ліцензія (серія АЕ № 184497 від 18.07.2013р) на пожежну сигналізацію .
Подана довідка на аналогічні роботи №68 від 15.03.2019р до неї додані аналогічні договора підряду з відгуками та підписами Замовників.
ТОВ «Тернопіль-ВМП» не проводить закупівлі будівельних матеріалів, та виконання робіт в резидентів іноземних держав.
ТОВ «Тернопіль- ВМП» надало в складі тендерної пропозиції сканкопію паспорта відповідальної особи за підписання та укладання договорів, надали витяг загальних зборів,наказ на призначення директора та статут .
ТОВ «Тернопіль-ВМП « надало в складі тендерної пропозиції оригінал довідки з Ощад банку про відсутність непогашених кредитів та інших відкритих рахунків в інших банках додатковою довідкою,яка є в складі тендерної пропозиції.
ТОВ «Тернопіль-ВМП» повідомляє тендерному комітету Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації що нами були підписані усі документи подані на тендер та підписані електроним підписом та печаткою, що є чинним законом на всій території України.
Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Щодо вказаних в рішенні по кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" щодо закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)від «01» квітня 2019 року підстав відхилення тендерної пропозиції.
- Замовник не заперечує, що Вами у складі тендерної пропозиції подана довідка про аналогічні договори №68 від 15.03.2019р. Однак, вказана довідка оформлена з відхиленням від встановленої тендерною документацією форми, в ній, зокрема, не вказано П.І.П. особи, яка відповідала за виконання договору зі сторони Замовника по договору від 27.10.2017 р., а також не вказано стан належного виконання договору(ів) стосовно строків.
- У складі тендерної пропозиції Учасники зобов’язані надати лист-гарантію про дотримання санкційного законодавства. Відповідно до вимог п. 5.3 Розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року) Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів Українивід 30 грудня 2015 р. № 1147. У складі тендерної пропозиції ТОВ"ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" відсутній лист-гарантія про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації.
- Згідно з п. 5.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати роботи по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківськагарантія. У разі, якщо Учасник не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, то Учасник повинен був надати довідку про те, що рахунок у вказаному банку у нього відсутній, а також довідку про відсутність заборгованості за кредитами, оскільки банк, якийвидавУчаснику банківську гарантію є його обслуговуючим банком. Також Учасник має відкритий рахунок в ТОУ АТ «Ощадбанк», проте ним не надано оригінал довідки з цього банку про відкриття рахунку, датованої не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Натомість, надана довідка вих. №72 від 15.03.2019 р. у довільній формі про відкриття рахунку та відсутність заборгованості вТОУ АТ «Ощадбанк», видана самим Учасником, а не банком, у якому відкритий рахунок, що суперечить умовам тендерної документації. Крім цього, довідка ТОУ АТ «Ощадбанк» від 15.03.2019 р. № 274.003/152, подана Учасником у складі тендерної пропозиції, не містить необхідної інформації, визначеної тендерною документацією Замовника, зокрема, про відкриття рахунку.
- Тендерним комітетом повторно проведено аналіз тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" та виявлено ліцензію (серія АЕ № 184497 від 18.07.2013р.) на пожежну сигналізацію. Тому дана обставина не може вважатися підставою для відхилення.Проте, цей факт не змінює інших наявних підстав для відхилення тендерної пропозиції.
- Всупереч п.1 ч.3 Додатку 1 тендерної документації Учасником надано скановану з оригіналу копію паспорта, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору, незавірену із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.
Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям згідно з ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».Вказаних зауважень більше, ніж достатньо для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП". Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-02-000005 ● 99ac0214fd4c4b9d8a6b46b23dc96111
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2019 №26
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2019 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-03-07-001837-a від 07.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-10 14:56:10
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу по предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул.Грушевського,1 с.Ангелівка Тернопільського району» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-001837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Прошу пояснити чому в «Технічному завданні» поряд з закупівлею будівельних робіт передбачено придбання та встановлення медичного обладнання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-14 16:34:49
Пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений в електронній системі закупівель 10 травня 2019 року, щодо предмету закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-001837-a), управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
По вищезазначеному об’єкту закупівлі є розроблена Проектно-кошторисна документація «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району», Експертний звіт № 20-0634-18 від 05.10.2018 р. щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 року № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене, медичне обладнання включено у предмет закупівлі відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Проектно-кошторисної документації «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 20 травня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ». 1. Щодо листа-відгуку Зборівського коледжу Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя про виконання договору, то він дійсно оформлений без вихідного номера та дати видачі. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (вказано в однині, тому допускається наявність не менше одного аналогічного договору та підтверджуючих документів на нього). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3.1, 3.2, 3.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку (п.3.1), копію аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів (не менше одного) та скановану копію з оригіналу листа-відгука про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не менше одного). Учасником у складі пропозиції подано три договори, на два з яких подано належно оформлені листи відгуки, що містять вихідний номер та дату видачі. Тобто, Учасником повністю виконано вказану вимогу, оскільки ним подано не менше одного аналогічного договору і відповідно на них належно оформлені листи-відгуки (№3-4/096 від 22.11.2018 та №34 від 21.11.2018). Окрім того, відповідно до умов тендерної документації, а саме: п.1.3. Розділу 3 Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, а формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Аналогічне положення містить ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У висновку не доведено, яким чином оформлення листа-відгуку впливає на зміст пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, пропозиція Учасника не може бути відхилена з наведеної вище підстави. Аналогічна позиція міститься у рішеннях Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. В довідці про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів (таблиця «а») відсутня інформація про виробника, що не відповідає підпункту 1 пункту 1 додатку №1. Згідно з таблицею «а» Додатку №1 тендерної документації Учасник зазначає «Виробник/марка та термін експлуатації (років)». Тобто учасник повинен зазначити або виробника, або марку механізму чи транспортного засобу та термін експлуатації. Учасник ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» у наданій таблиці зазначив всю необхідну інформацію, передбачену тендерною документацією Замовника. Крім цього, інформація про виробника та марку міститься у копіях свідоцтв на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Таким чином, відсутність інформації про виробника не є порушенням вимог тендерної документації. 3. Не надано ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт субпідрядних організацій ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та ФОП Лац І.Б. Відповідно до п. 7 Розділу 3 тендерної документації у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2 (у разі якщо передбачено законодавством). Учасником завантажено в систему всі дозволи і ліцензії на відповідний вид робіт, які будуть виконувати субпідрядні організації. Так, виконання робіт підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Така декларація, оформлена на Лац І.Б. подана Учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, Учасник надав копію необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надано копію наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39486590 видано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» залучає ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» на виконання робіт протипожежного призначення, про що укладено відповідний договір № 4 від 07.02.2019, згідно з яким Замовник (ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ») доручає, а Виконавець (ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС») приймає на себе зобов'язання по наданню усього спектру послуг протипожежного призначення відповідно до одержаної ліцензії згідно проектних рішень, технічного завдання та вимог Замовника.Окрім того, повідомляємо що з 1 січня 2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема, скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до реєстру. Таким чином, Учасник надав ліцензію на відповідний вид робіт, на який його залучено як субпідрядника. 4. Щодо штатного розпису та розряду працівника «слюсар-будівельний». Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всіх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та інші вiдокремленi пiдроздiли, а також на фізичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника. Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі). Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису, затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р. Відповідно до п. 3 Примітки Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Таким чином, не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації, так як не передбачено законодавством України. Крім того, тендерною документацією (п.2.3 ч.1 Додатку 1) передбачено зазначення розряду в штатному розписі лише тоді, коли посада передбачає присвоєння розряду. Замовник не вправі перевіряти наявність розрядів працівників Учасника. Вважаємо, що процедуру відкритих торгів на закупівлю «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) проведено з дотриманням норм чинного законодавства, підстав для скасування рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника немає.
2019-05-27 08:04:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-15-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2019 № 48
Тернопіль
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 15 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-001528-b та UA-2019-03-07-001837-а, здійснених Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
СМОЛІНСЬКА
Жанна
Анатоліївна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель ;
БАСАРАБА
Ярослав
Іванович – заступник начальника відділу взаємодії з правоохоронними органами.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
2019-07-15 15:36:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
6 148 056,00
UAH з ПДВ
|
6 148 056,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ |
6 904 575,00
UAH з ПДВ
|
6 904 575,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "БЮДБУД" |
6 909 146,45
UAH з ПДВ
|
6 909 146,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
6 148 056,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:02
|
ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ #41525434 |
Переможець |
6 904 575,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2022 20:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:45
|
Ангелівка 6.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 10:56
|
ДУ квітень.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:20
|
Ангелівка.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 15:27
|
Ангелівка.PDF | зміни до договору |
19 серпня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2020 17:05
|
Ангелівка додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
04 травня 2020 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:04
|
Додаткова угода № 1 Договір № 35 Ангелівка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 15:06
|
Договір №35 від 18.04.2019 року.pdf | укладений |
18 квітня 2019 14:59
|
Додаток № 1 до Договору №35 від 18.04.2019 року.pdf | укладений |
18 квітня 2019 14:59
|
Додаток № 2 до Договору №35 від 18.04.2019 року.pdf | укладений |
18 квітня 2019 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2020 рік становить 2518223,00 грн. 2. Додаток №2 Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. 3.Реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції. 04.травня |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів управління охорони здоров'я ОДА |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: "12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "3.2 . Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на2021 рік становить: 449957,00 грн., в тому числі 404961,30 грн.- кошти держаного бюджету, 44995,70 грн. - кошти місцевого бюджету." |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Сторони домовилися, зменшити загальну вартість Договору на суму 52.00 грн. та внести відповідні зміни, а саме: 2.1. Пункт 3.1. Розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: "Договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить : 6 904 523, 00 гривні 2.2. Пункт 3.2. Розділу 3 Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2021 рік становить: 449 905, 00 грн. (чотириста сорок дев'ять тисяч дев'ятсот п'ять гривень 00 коп.), в тому числі 404 909, 30 грн. (чотириста чотири тисячі дев'ятсот дев'ять гривень 30 коп.) кошти державного бюджету, 44 995, 70 грн. (сорок чотири тисячі дев'ятсот дев'яносто п'ять гривень 70 коп.) — кошти місцевого бюджету. Коригування динамічної ціни відбувається лише випадках, передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 No 668 Правил вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, чинним законодавством України та цим Договором.» 2.3. Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна» викласти в новій редакції. 2.4. Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |