Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1 - Стіл обідній; Лот 2 - Ліжко ДСП на металевому каркасі; Лот 3 - Стіл журнальний; Лот 4 - Шафа для одягу; Лот 5 - Шафа навісна кухонна; Лот 6 - Шафа навісна для посуду з сушкою; Лот 7 - Тумба кухонна
Очікувана вартість
2 698 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001451-a ● 39be8d19835d4a358bc16b5cae1a611f
Відкриті торги
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02093, Україна , Київ обл., м. Київ , Вул. Бориспільска, 40-А |
Контактна особа: |
Андрій Давидов +380934725675 bazavtk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 2 698 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80 940,00 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Тендерна документація
15 березня 2019 18:53 |
Електронний цифровий підпис |
15 березня 2019 18:52 |
Авторизаційний лист.doc |
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.doc |
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 3 - технічні вимоги.doc |
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 8 - проект договору.doc |
07 березня 2019 13:53 |
ТД Меблі для дому.doc |
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 7 - лист-гарантія.doc |
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 1 - форма тендерна пропозиція.doc |
15 березня 2019 18:53 |
Електронний цифровий підпис
|
||
15 березня 2019 18:52 |
Авторизаційний лист.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 3 - технічні вимоги.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 8 - проект договору.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
ТД Меблі для дому.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 7 - лист-гарантія.doc
|
||
07 березня 2019 13:53 |
Додаток 1 - форма тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зборка , установка
Дата подання: 12 березня 2019 10:02
Дата відповіді: 12 березня 2019 13:03
Добрий день, чи потрібна зборка та установка меблів?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Меблі потрібно доставити в розібраному вигляді, упаковано комплектом. Збірка та установка не потрібна.
сертифікат відповідності на матеріли
Дата подання: 13 березня 2019 12:18
Дата відповіді: 18 березня 2019 14:16
Добрий день! Просимо надати уточнення щодо сертифікату відповідності на матеріли та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що вимагається відповідно до додатку № 3 до тендерної документації. На які саме матеріали потрібно надати сертифікат відповідності на матеріли?!Висновок(ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагається на сам товар або на матеріали з яких виготовлено виріб?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше питання, надаємо наступні роз’яснення. У складі тендерної пропозиції на закупівлю товарів ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому: Лот 1 - Стіл обідній; Лот 2 - Ліжко ДСП на металевому каркасі; Лот 3 - Стіл журнальний; Лот 4 - Шафа для одягу; Лот 5 - Шафа навісна кухонна; Лот 6 - Шафа навісна для посуду з сушкою; Лот 7 - Тумба кухонна на дані ТОВАРИ учасник повинен надати:
сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат відповідності на матеріли, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист від виробника на участника з зазначенням номера закупівлі.
сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат відповідності на матеріли, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист від виробника на участника з зазначенням номера закупівлі.
уточнення технічних вимог
Дата подання: 13 березня 2019 18:57
Дата відповіді: 15 березня 2019 17:59
1. В Додатку № 3 до тендерної документації зазначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і крім того зазначено: «На дані товари учасник повинен надати: сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат відповідності на матеріли, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист від виробника на участника з зазначенням номера закупівлі.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що саме має міститись в тендернії документації, зокрема п. 3 ч. 2 вказаної статті встановлено: «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;»
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Ми розуміємо, що Замовник під терміном «сертифікат на управління якістю» має на увазі сертифікат, який видається згідно Міжнародного стандарту ДСТУ ISO (ІСО) 9001 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який регламентує вимоги до системи управління (менеджменту) якістю на підприємствах та організаціях, які сприяють поліпшенню процесів управління, ефективному управлінню бізнесом та збільшенню конкурентоспроможності.
Також ми розуміємо, що Замовник під терміном «сертифікат на систему екологічного управління» має на увазі сертифікат, який видається згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT) призначенням якого є надання організаціям загальної схеми діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля.
Таким чином, сертифікат на управління якістю та сертифікат на систему екологічного управління видаються підприємствам виключно в разі застосування на підприємстві вказаних вище стандартів, а вказані стандарти регулюють виключно процеси, які відбуваються на підприємстві, регулюють внутрішню виробничу діяльність на підприємстві і не стосуються предмета закупівлі.
Отже, враховуючи той факт, що чинним законодавством України не передбачено право Замовника закупівлі встановлювати та вимагати від учасника будь-які документи, які регулюють виробничі, внутрішні процеси на підприємстві то наявність в тендерній документації вимоги про надання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління є порушенням чинного законодавства Замовником, а також діями, які Замовник не має права вчиняти, а отже просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України та виключити із тендерної документації необхідність надання учасником сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління.
Також слід звернути увагу Замовника на той факт, що отримання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління не є обов’язковим для підприємств, а є виключно добровільним, так само як не є обов’язковим застосування на підприємстві вказаних вище стандартів і відповідно продукція, в разі не застосування стандартів підприємством, є якісною та екологічно, в разі якщо при її виготовлені не були порушені інші встановлені законом вимоги, в даному випадку ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням», ДСТУ ГОСТ 19917: 2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови».
Таким чином, встановлення вимоги для учасника про обов’язкове надання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління є дискримінаційним.
2. В Додатку № 3 до тендерної документації зазначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і крім того зазначено: «На дані товари учасник повинен надати: сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат відповідності на матеріли, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист від виробника на участника з зазначенням номера закупівлі.».
Просимо роз’яснити, що таке «авторизаційний лист від виробника на участника з зазначенням номера закупівлі»? Яка інформація в такому листі повинна міститись? Якщо учасник закупівлі є сам виробником предмета закупівлі то яка інформація повинна міститись листі в такому випадку, і взагалі чи потрібен такий лист?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, надаємо відповідь на Ваше питання. Щодо питання про надання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління, відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, а отже чинним законодавством передбачено встановлення якісних характеристик Замовником для предмета закупівлі. Крім того, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001р. з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем. А отже, всі вимоги Замовника що зазначені у тендерній документації є законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Авторизаційний лист – це документ від виробника, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником та дійсність гарантійних зобов’язань, наявність сервісної підтримки на території України. Вимоги щодо форми документа, а саме авторизаційного листа визначені Замовником у Додатку №3 до тендерної документації. Зразок авторизаційного листа буде розміщеноо на електронному майданчику публічних закупівель. Дякуємо за Ваше звернення.
Аналогічний договір
Дата подання: 14 березня 2019 09:40
Дата відповіді: 15 березня 2019 17:30
Добрий ранок! Просимо надати уточнення чи буде вважатися за аналогічний договір, договір на поставку меблі для дому (3914)?
Відповідь: Доброго дня! Так, буде вважатися за аналогічний договір тому, що закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015: 39140000-5 (Меблі для дому). Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001451-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 березня 2019 13:35
Вимога Замовнику щодо необхідності внесення змін у тендерну документацію з метою усунення порушень чинного законодавства України, неузгодженостей та дискримінаційного підходу до учасників.
З метою приведення тендерної документації Замовника до вимог чинного законодавства України, у тому числі з питань публічних закупівель, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації:
• усунути в забезпеченні тендерної пропозиції БЕЗПІДСТАВНУ вимогу, що банківська гарантія має бути «безвідкличною» та «безумовною», оскільки, це застаріла норма, яка суперечить вимогам «статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)», на які ж ви й посилаєтесь;
• усунути у тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як: «сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління». Зазначене ґрунтується на сотнях рішень уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року (UA-2018-02-09-001811-c).
До того ж, усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги не призведе до погіршення якості товару, оскільки, ви цілком законно у тендерній документації вимагаєте, що «Технічні характеристики та якість товару повинна відповідати ДЕРЖАВНИМ нормам, стандартам, іншій технічній документації».
Розгорнути
Згорнути
• усунути в забезпеченні тендерної пропозиції БЕЗПІДСТАВНУ вимогу, що банківська гарантія має бути «безвідкличною» та «безумовною», оскільки, це застаріла норма, яка суперечить вимогам «статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)», на які ж ви й посилаєтесь;
• усунути у тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як: «сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління». Зазначене ґрунтується на сотнях рішень уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року (UA-2018-02-09-001811-c).
До того ж, усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги не призведе до погіршення якості товару, оскільки, ви цілком законно у тендерній документації вимагаєте, що «Технічні характеристики та якість товару повинна відповідати ДЕРЖАВНИМ нормам, стандартам, іншій технічній документації».
Скасована
Дата: 14 березня 2019 13:41
Причина: Вимога по всім лотам
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001451-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 14 березня 2019 13:43
Вимога Замовнику щодо необхідності внесення змін у тендерну документацію з метою усунення порушень чинного законодавства України, неузгодженостей та дискримінаційного підходу до учасників.
З метою приведення тендерної документації Замовника до вимог чинного законодавства України, у тому числі з питань публічних закупівель, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації:
• усунути в забезпеченні тендерної пропозиції БЕЗПІДСТАВНУ вимогу, що банківська гарантія має бути «безвідкличною» та «безумовною», оскільки, це застаріла норма, яка суперечить вимогам «статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)», на які ж ви й посилаєтесь;
• усунути у тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як: «сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління». Зазначене ґрунтується на сотнях рішень уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року (UA-2018-02-09-001811-c).
До того ж, усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги не призведе до погіршення якості товару, оскільки, ви цілком законно у тендерній документації вимагаєте, що «Технічні характеристики та якість товару повинна відповідати ДЕРЖАВНИМ нормам, стандартам, іншій технічній документації».
Розгорнути
Згорнути
• усунути в забезпеченні тендерної пропозиції БЕЗПІДСТАВНУ вимогу, що банківська гарантія має бути «безвідкличною» та «безумовною», оскільки, це застаріла норма, яка суперечить вимогам «статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами)», на які ж ви й посилаєтесь;
• усунути у тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як: «сертифікат на управління якістю, сертифікат на систему екологічного управління». Зазначене ґрунтується на сотнях рішень уповноваженого органу оскарження - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, № 1832-р/пк-пз від 28.02.2018 року (UA-2018-02-09-001811-c).
До того ж, усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги не призведе до погіршення якості товару, оскільки, ви цілком законно у тендерній документації вимагаєте, що «Технічні характеристики та якість товару повинна відповідати ДЕРЖАВНИМ нормам, стандартам, іншій технічній документації».
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 14:47
Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції, хочемо зазначити наступне, що відповідно до чинного законодавства України, а саме ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник має право зазначити в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, тому вимога щодо надання банківської гарантіє є законною та такою, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Щодо вимоги про надання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління, відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, ЯКІСНІ та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, а отже чинним законодавством передбачено встановлення якісних характеристик Замовником для предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001р. з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем.
А отже, всі вимоги Замовника що зазначені у тендерній документації є законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції, хочемо зазначити наступне, що відповідно до чинного законодавства України, а саме ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник має право зазначити в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, тому вимога щодо надання банківської гарантіє є законною та такою, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Щодо вимоги про надання сертифікату на управління якістю та сертифікату на систему екологічного управління, відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, ЯКІСНІ та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, а отже чинним законодавством передбачено встановлення якісних характеристик Замовником для предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Указу Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» від 23.02.2001р. з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір, постановлено розробити і затвердити заходи щодо впровадження систем управління якістю на підприємствах, передбачивши, зокрема здійснення державної підтримки впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем.
А отже, всі вимоги Замовника що зазначені у тендерній документації є законними, недискримінаційними та такими, що не суперечать чинному законодавству.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: Лот 1 - Стіл обідній
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 143 000,00 UAH
з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 715,00 UAH
з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 290,00 UAH
Аукціон
Позиції
56 шт.
Лот 1 - Стіл обідній
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Доставка: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, , майдан Захисників України, 3
Дата доставки:
17 червня 2019
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" |
142 968,00
UAH з ПДВ
|
142 968,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
139 944,00
UAH з ПДВ
|
139 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пелих Роман Павлович |
139 440,00
UAH з ПДВ
|
138 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА |
139 440,00
UAH з ПДВ
|
138 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ" |
117 600,00
UAH з ПДВ
|
96 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
103 600,00
UAH з ПДВ
|
96 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
92 400,00
UAH з ПДВ
|
92 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Переможець |
92 400,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
23 квітня 2019 10:28
|
001.jpg | укладений |
23 квітня 2019 10:27
|
002.jpg | укладений |
23 квітня 2019 10:26
|
003.jpg | укладений |
23 квітня 2019 10:26
|
004.jpg | укладений |
23 квітня 2019 10:26
|
005.jpg | укладений |
23 квітня 2019 10:26
|
sign.p7s | зміни до договору |
24 червня 2019 10:06
|
sign.p7s | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:56
|
006.jpg | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:53
|
007.jpg | зміни до договору |
23 квітня 2019 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |