Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001277-a 691c2d7210f840209e3d81c48b6a6faa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Діана Юріївна

+380671080512 lviv_nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 00493735
Місцезнаходження: 80381, Україна , Львівська обл., місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Контактна особа: Чайка Діана Юріївна
+380671080512
lviv_nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 13:33
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 найменувань
Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80381, Україна, Львівська область, місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 15:27
перелік змін.docx
14 березня 2019 15:27
dodatok 2.docx
07 березня 2019 13:03
dodatok 3.docx
07 березня 2019 13:03
dodatok 1.doc
07 березня 2019 13:03
3. ТД.doc
14 березня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 15:27
перелік змін.docx
14 березня 2019 15:27
dodatok 2.docx
07 березня 2019 13:03
dodatok 2.docx
07 березня 2019 13:03
dodatok 3.docx
07 березня 2019 13:03
dodatok 1.doc
07 березня 2019 13:03
3. ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 11 березня 2019 15:55
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:52
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Метою даної закупівлі є закупівля товару. Замовник при при прийнятті Товару перевіряє його на дотримання вимог документації та інших норм законодавства. Однозначно і незаперечно повідомляємо, що у випадку, якщо на закуповуване нами обладнання буде встановлене програмне забезпечення Windows 10 Pro OEM, чи інше програмне забезпечення ми будемо перевіряти його автентичність, оскільки це відповідає нашим інтересам. Стосовно внесення змін до тендерної документації, то така можливість буде розглянута з метою захисту прав Замовника, проте з врахуванням прав Учасників, оскільки накопичення вимог у ТД може спричинити дискримінацію Учасників закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-07-001277-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 03 квітня 2019 19:19
оскарження рішення про визначення переможця
тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 18:08
Шановний учаснику, розглянувши Вашу скаргу, Замовник повідомляє наступне.
Замовник, розглядаючи пропозицію учасника, керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Тендерної документації. Оскільки, відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації, Замовник вимагав Додаток 3 «Проект договору» (завірений підписом учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору), у складі пропозиції ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано такий проект договору на виконання вимог Тендерної документації.
На вимогу ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник у Тендерній документації передбачив перелік помилок/описок, які Замовник вважає формальними.
Відповідно до п. 1.2. Розділу 3 ТД встановлено, що допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Зокрема, формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в Тендерній документації, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Так, розглядаючи тендерну пропозицію учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Замовник перевірив всі документи, надані Учасником у складі пропозиції. У результаті розгляду вищезгаданої пропозиції, Замовник зробив висновок, що у її складі наявна вся інформація, яку Замовник вимагав у Тендерній документації. Таким чином, те, що учасник повторно «не вписав» цю інформацію у проект договору, який не є остаточним, не може слугувати підставою для відхилення, оскільки незазначення певних відомостей у Проекті договору є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.

Документи подані скаржником

03 квітня 2019 19:19
Рішення від 18.03.2019 № 3007.pdf
03 квітня 2019 19:19
Рішення від 29.01.2019 № 949.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 530 820,00
UAH з ПДВ
527 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 564 186,00
UAH з ПДВ
530 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 566 022,00
UAH з ПДВ
530 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 560 385,00
UAH з ПДВ
560 385,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 598 874,04
UAH з ПДВ
598 874,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 18:22
Довідка несудимість
03 квітня 2019 18:22
Довідка заборгованість
03 квітня 2019 18:22
Гарантійний_лист ст. 17
22 березня 2019 13:16
СЕС Philips
22 березня 2019 13:16
СЕС HP
22 березня 2019 13:16
СЕС Epson
22 березня 2019 13:16
Сертифікат Epson L
22 березня 2019 13:16
ноут_dell_insp
22 березня 2019 13:16
Декларація Philips
22 березня 2019 13:16
Висновок СЕС БФП HP
22 березня 2019 13:16
Xerox 3020
22 березня 2019 13:16
HP ProBook 430.pdf
22 березня 2019 13:16
HP 130a
22 березня 2019 13:16
Cертифікати
22 березня 2019 13:16
Лист-повідомлення
22 березня 2019 13:16
Установчі
22 березня 2019 13:16
Довідка_банк
22 березня 2019 13:16
Довідки
22 березня 2019 13:16
Аналогічні_дог
22 березня 2019 13:16
Довідка
22 березня 2019 13:16
Гарантійниий_лист
22 березня 2019 13:16
Проект_договору
22 березня 2019 13:16
Технічні_вимоги
22 березня 2019 13:16
Тендерна_пропозиція

Публічні документи

22 березня 2019 16:23
Електронний підпис
22 березня 2019 16:14
лист-гарантія_санкції.pdf
22 березня 2019 16:14
копія статуту.pdf
22 березня 2019 16:14
витяг ПДВ_копія.pdf
22 березня 2019 16:14
Аналогічні договори.pdf
22 березня 2019 16:14
10852549 _проект договору.pdf
22 березня 2019 16:14
Документи по ПЗ.pdf
22 березня 2019 16:14
Технічна документація.pdf
22 березня 2019 16:14
довідка захист довкілля.pdf
22 березня 2019 16:14
довідка виробник .pdf
22 березня 2019 16:14
гарант.лист_документи.pdf
22 березня 2019 16:14
10852549_пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 15:22
Електронний підпис
22 березня 2019 15:21
Протокол зміна адреси.pdf
22 березня 2019 15:21
Статут ТОВ МІНТЕРН.pdf
22 березня 2019 15:21
Витяг ЄДР.pdf
22 березня 2019 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 15:21
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 17:05
Електронний підпис
22 березня 2019 17:03
Технічні вимоги.pdf
22 березня 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 17:03
Проект договору.pdf
22 березня 2019 17:03
Наказ на призначення.pdf
22 березня 2019 17:03
Копія іден. коду.pdf
22 березня 2019 17:03
Довіреність на торги.pdf
22 березня 2019 17:03
Довідка про працівників.pdf
22 березня 2019 17:03
Гарантійний про санкції.pdf
22 березня 2019 17:03
Гарантійний лист.pdf
22 березня 2019 17:03
Відомості про учасника.pdf
22 березня 2019 17:03
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Переможець 527 770,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 15:41

Документи

01 квітня 2019 15:41
Електронний підпис
25 березня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
527 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 15:41
Електронний підпис
25 березня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 14:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:22
рудняк.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 10:38
підписаний договір укладений
18 квітня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 324 458,00
UAH