Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2019-03-07-001277-a ● 691c2d7210f840209e3d81c48b6a6faa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493735 |
Місцезнаходження: | 80381, Україна , Львівська обл., місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1 |
Контактна особа: |
Чайка Діана Юріївна +380671080512 lviv_nau@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 найменувань
Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80381, Україна, Львівська область, місто Дубляни, 80381, Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Володимира Великого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 15:27 |
перелік змін.docx | |
14 березня 2019 15:27 |
dodatok 2.docx | |
07 березня 2019 13:03 |
dodatok 3.docx | |
07 березня 2019 13:03 |
dodatok 1.doc | |
07 березня 2019 13:03 |
3. ТД.doc |
14 березня 2019 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2019 15:27 |
перелік змін.docx
|
|||
14 березня 2019 15:27 |
dodatok 2.docx
|
|||
07 березня 2019 13:03 |
dodatok 3.docx
|
|||
07 березня 2019 13:03 |
dodatok 1.doc
|
|||
07 березня 2019 13:03 |
3. ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 11 березня 2019 15:55
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:52
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Метою даної закупівлі є закупівля товару. Замовник при при прийнятті Товару перевіряє його на дотримання вимог документації та інших норм законодавства. Однозначно і незаперечно повідомляємо, що у випадку, якщо на закуповуване нами обладнання буде встановлене програмне забезпечення Windows 10 Pro OEM, чи інше програмне забезпечення ми будемо перевіряти його автентичність, оскільки це відповідає нашим інтересам. Стосовно внесення змін до тендерної документації, то така можливість буде розглянута з метою захисту прав Замовника, проте з врахуванням прав Учасників, оскільки накопичення вимог у ТД може спричинити дискримінацію Учасників закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-07-001277-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 03 квітня 2019 19:19
оскарження рішення про визначення переможця
тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 18:08
Шановний учаснику, розглянувши Вашу скаргу, Замовник повідомляє наступне.
Замовник, розглядаючи пропозицію учасника, керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Тендерної документації. Оскільки, відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації, Замовник вимагав Додаток 3 «Проект договору» (завірений підписом учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору), у складі пропозиції ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано такий проект договору на виконання вимог Тендерної документації.
На вимогу ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник у Тендерній документації передбачив перелік помилок/описок, які Замовник вважає формальними.
Відповідно до п. 1.2. Розділу 3 ТД встановлено, що допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Зокрема, формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в Тендерній документації, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Так, розглядаючи тендерну пропозицію учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Замовник перевірив всі документи, надані Учасником у складі пропозиції. У результаті розгляду вищезгаданої пропозиції, Замовник зробив висновок, що у її складі наявна вся інформація, яку Замовник вимагав у Тендерній документації. Таким чином, те, що учасник повторно «не вписав» цю інформацію у проект договору, який не є остаточним, не може слугувати підставою для відхилення, оскільки незазначення певних відомостей у Проекті договору є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Замовник, розглядаючи пропозицію учасника, керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам Тендерної документації. Оскільки, відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації, Замовник вимагав Додаток 3 «Проект договору» (завірений підписом учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору), у складі пропозиції ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано такий проект договору на виконання вимог Тендерної документації.
На вимогу ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник у Тендерній документації передбачив перелік помилок/описок, які Замовник вважає формальними.
Відповідно до п. 1.2. Розділу 3 ТД встановлено, що допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Зокрема, формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані в Тендерній документації, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Так, розглядаючи тендерну пропозицію учасника ФОП Рудяк Володимир Миколайович, Замовник перевірив всі документи, надані Учасником у складі пропозиції. У результаті розгляду вищезгаданої пропозиції, Замовник зробив висновок, що у її складі наявна вся інформація, яку Замовник вимагав у Тендерній документації. Таким чином, те, що учасник повторно «не вписав» цю інформацію у проект договору, який не є остаточним, не може слугувати підставою для відхилення, оскільки незазначення певних відомостей у Проекті договору є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович |
530 820,00
UAH з ПДВ
|
527 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
564 186,00
UAH з ПДВ
|
530 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
566 022,00
UAH з ПДВ
|
530 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" |
560 385,00
UAH з ПДВ
|
560 385,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
598 874,04
UAH з ПДВ
|
598 874,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Переможець |
527 770,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:22
|
рудняк.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 10:38
|
підписаний договір | укладений |
18 квітня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |