Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт стадіону у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. № 43 по вул. Масарика, 9 у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)»
Очікувана вартість
10 503 326,40 UAH
UA-2019-03-07-001130-a 03f250b220634e3eaa6e424f8f6e4768
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вороніна Людмила Олександрівна

+380322520247 iraparada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 43 м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23888598
Місцезнаходження: 79020, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Масарика, 9
Контактна особа: Вороніна Людмила Олександрівна
+380322520247
iraparada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2019 12:29
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2019 12:29
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:38
Очікувана вартість: 10 503 326,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 516,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт стадіону у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. № 43 по вул. Масарика, 9 у м. Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79020, Україна, Львівська область, Львів, вул. Масарика, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000011 ● f7ff27d0ea4145f88c2882e21349d744
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.09.2020 № 158.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 158.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-07-001130-a 07.03.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на результати моніторингу розпочатого Західним офісом Держаудитслужби відповідно до Наказу від 02.09.2020 № 158. «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23» Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 43 Львівської міської ради Львівської області надає роз'яснення щодо виявлених порушень: 1. У тендерній документації не було вказано кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки він вказаний в оголошені про проведення відкритих торгів, а саме до 23 березня 2019 року 12:29. Також, звертаємо вашу увагу, що в жодного з учасників не виникало питань щодо того, коли настає кінцевий строк для подання пропозицій. Враховуючи вище викладене, нами було виконано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та було зазначено у тендерній документації інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 2. Щодо відсутності в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наданої ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» ряду будівельних машин та механізмів, що зазначені при розрахунку договірної ціни у підсумковій відомості ресурсів повідомляємо, що у тендерній документації відсутня вимога про те, що інформація, яка подана учасником процедури закупівлі у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна співпадати з інформацією, що вказана у підсумковій відомості ресурсів. Тому, враховуючи викладене, у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт». 3. Додаткова угода №1 від 26.06.2019 р. до Договору №22/04 від 23.04.2019 р була підписана у зв'язку зі зміною розпису фінансування, що не вплинуло на загальну вартість договору та не являється істотною умовою договору, яку необхідно публікувати в системі в обов'язковому порядку. Додаткова угода №3 від 11.09.2019 р. до Договору №22/04 від 23.04.2019 р була підписана у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, що не вплинуло на загальну вартість договору. Додаткова угода №4 від 16.09.2019 р. до Договору №22/04 від 23.04.2019 р була підписана у зв'язку зі зміною розпису фінансування, що не вплинуло на загальну вартість договору та не являється істотною умовою договору, яку необхідно публікувати в системі в обов'язковому порядку. Додаткова угода №5 від 09.12.2019 р. до Договору №22/04 від 23.04.2019 р була підписана у зв'язку зі зміною розпису фінансування, що не вплинуло на загальну вартість договору та не являється істотною умовою договору, яку необхідно публікувати в системі в обов'язковому порядку. Додаткова угода №6 від 12.12.2019 р. до Договору №22/04 від 23.04.2019 р була підписана у зв'язку зі зміною розпису фінансування, що не вплинуло на загальну вартість договору та не являється істотною умовою договору, яку необхідно публікувати в системі в обов'язковому порядку.

2020-09-15 14:50:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НОВАТЕХ 8 840 772,88
UAH з ПДВ
8 840 772,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 9 848 000,00
UAH з ПДВ
9 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія Форвард" 10 390 000,00
UAH з ПДВ
9 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2019 10:23
сертифікат ІААФ.pdf
23 березня 2019 10:23
Статут.pdf
23 березня 2019 10:23
Проект договору.pdf
23 березня 2019 10:22
Паспорт Стадник Ю.В. ІПН.pdf
23 березня 2019 10:22
Наявність працівників.pdf
23 березня 2019 10:22
Ліцензія ТзОВ НОВАТЕХ.pdf
23 березня 2019 10:22
Кошториси.rar
23 березня 2019 10:22
договірна ціна.pdf
23 березня 2019 10:22
Виписка.pdf
23 березня 2019 10:22
Тендерна пропозиція.jpg
23 березня 2019 10:22
Дозвіл.jpg
23 березня 2019 10:22
Довідка захист довкілля.jpg
23 березня 2019 10:22
Графік виконання робіт.jpg
23 березня 2019 10:22
ВПВ 17.jpg
23 березня 2019 10:22
Витяз з реєстру ПДВ.jpg

Публічні документи

21 березня 2019 17:25
26. Згода з тех. вимогами.pdf
21 березня 2019 17:25
17. Копія Статуту п-ва.pdf
21 березня 2019 17:25
16. Проект Договору.pdf
21 березня 2019 17:25
6. Витяг ЄДР.pdf
21 березня 2019 17:25
11. Копія звіту 1 ДФ.pdf
21 березня 2019 17:25
5. Копія Виписки з ЄДР.pdf
21 березня 2019 17:25
7. Копія витягу пл.под..pdf
21 березня 2019 17:25
3. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 березня 2019 12:26
серитфікат трава.pdf
22 березня 2019 14:31
Довідка_заходи_довкілля.pdf
22 березня 2019 14:31
Розрахунки.pdf
22 березня 2019 14:31
Локальні_кошториси.pdf
22 березня 2019 14:31
Договірна_ціна.pdf
22 березня 2019 14:31
Ліцензія_додаток.pdf
22 березня 2019 14:31
Оригінали_листи_відгуки.pdf
22 березня 2019 14:31
Договір_4.pdf
22 березня 2019 14:31
Договір_3.pdf
22 березня 2019 14:31
Договір_2.pdf
22 березня 2019 14:31
Договір_1.pdf
22 березня 2019 14:31
Статут.pdf
22 березня 2019 14:31
Графік_виконання.pdf
22 березня 2019 14:31
Звіт_1ДФ_квитанція.pdf
22 березня 2019 14:31
Наказ_на_директора.pdf
22 березня 2019 14:31
Витяг_ПДВ.pdf
22 березня 2019 14:31
Виписка_ЄДР.pdf
22 березня 2019 14:31
Паспорт_ІПН.pdf
22 березня 2019 14:31
Довідка_вимоги_ст_17_ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НОВАТЕХ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "Будівельна компанія Форвард"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НОВАТЕХ
#30162103
Відхилено 8 840 772,88
UAH з ПДВ
29 березня 2019 20:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 9 689 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 11:27

Документи

29 березня 2019 20:36
Електронний підпис
29 березня 2019 20:31
протокол
25 березня 2019 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:25
спортмайданчик.pdf
29 березня 2019 20:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
9 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:25
спортмайданчик.pdf
29 березня 2019 20:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:19
Додаткова 14 до Стадіону.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 16:16
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 13:29
Додаткова 13 до Стадіону.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 13:05
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 15:27
Додаткова _12 до Стадіону.PDF зміни до договору
30 травня 2023 15:25
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 15:21
Додатковий договір _11.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 19:28
Електронний підпис укладений
22 липня 2022 19:10
додаткова 10.PDF зміни до договору
22 липня 2022 15:49
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 13:14
додаткова угода.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 12:30
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 14:56
Додаткова угода стадіон.PDF зміни до договору
10 червня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:25
SCAN0211.PDF зміни до договору
03 березня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:02
SCAN0040.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:56
SCAN0039.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 12:17
SCAN0020.PDF зміни до договору
27 серпня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 12:09
SCAN0019.PDF зміни до договору
27 серпня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 09:40
Договір укладений
23 квітня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 5 - 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування бюджетних призначень на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування бюджетних призначень на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування бюджетних призначень на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ухвала Львівської міської ради від 02.03.2023 року № 2884 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згода сторін про покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML