Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №6" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36641092 |
Вебсайт: | http://gorod.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова,12 |
Контактна особа: |
Агурєєва Вікторія Михайлівна 380567454411 bugalterkz6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 648 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 485,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 16:09 |
тендерна_документація__6_дмп.doc | |
25 березня 2019 13:07 |
ТЗ_мебель_6_полик_коррект.docx | |
07 березня 2019 13:38 |
договір+специфікація.docx |
25 березня 2019 16:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 березня 2019 16:09 |
тендерна_документація__6_дмп.doc
|
||||
25 березня 2019 13:07 |
ТЗ_мебель_6_полик_коррект.docx
|
||||
07 березня 2019 13:38 |
договір+специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Щодо вимоги надати технічний документ виробника на підтвердження термостійкості клею та ПВХ, документ відповідно до радаційно-гігієнічного регламенту на плити ДСП, ISO на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Щодо вимоги надати технічний документ виробника на підтвердження термостійкості клею та ПВХ, документ відповідно до радаційно-гігієнічного регламенту на плити ДСП, ISO на фурнітуру зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі якісних товарів та з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником.
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства як з процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону (Закону та Наказу МЕРТ №680 від 13.04.2016 Про затвердження примірної тендерної документації https://prozorro.gov.ua/news/nakaz-mert-680-vid-13-04-2016-pro-zatverdzhennya-prymirnoyi-tendernoyi-dokumentatsiyi) щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та витребовувати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Зміни до документації внесено не буде.
1) Відповідно до п.п.2.2. 2.2. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «…Обов’язкова наявність в Учасника офіційного представництва у Дніпропетровській області». «Можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. Надати гарантійний лист виробника».
Учасником надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин на п.1-4 Специфікації. На п. 5, 6 Специфікації від виробників товару ФОП Печений та ПНВП «АТОН» не надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин.
2) Відповідно до п.п.2.2. п.2.3. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «2.2. Копія відомостей з ЄДРПОУ або довідка про визначення класифікаційних вимог».
Учасником не надано довідка про визначення класифікаційних вимог, яка отримується фізичними-особами підприємцями згідно чинного законодавства України.
3) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі».
Учасником в тендерній пропозиції зазначено модель Банкетка коридорна БК-3-С від виробника ПНВП «АТОН» а Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) надано на модель Банкетка коридорна Б3.
4) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі».
Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) Сертифікат якості виробу – на партію виробів Декларація виробника про відповідність виробу вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів»
Учасником в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від виробника ПНВП «АТОН» який втратив чинність 02.04.2019р.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ (ЄДРПОУ 2100911637) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», нумерація в протоколі було порушено помилково в зв’язку з технічною помилкою.
1) Відповідно до п.п.2.2. 2.2. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «…Обов’язкова наявність в Учасника офіційного представництва у Дніпропетровській області». «Можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин. Надати гарантійний лист виробника».
Учасником надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин на п.1-4 Специфікації. На п. 5, 6 Специфікації від виробників товару ФОП Печений та ПНВП «АТОН» не надано гарантійного листа про можливість здійснити гарантійний/пост гарантійний ремонт на протязі 36 годин.
2) Відповідно до п.п.2.2. п.2.3. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством «2.2. Копія відомостей з ЄДРПОУ або довідка про визначення класифікаційних вимог».
Учасником не надано довідка про визначення класифікаційних вимог, яка отримується фізичними-особами підприємцями згідно чинного законодавства України.
3) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі».
Учасником в тендерній пропозиції зазначено модель Банкетка коридорна БК-3-С від виробника ПНВП «АТОН» а Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) надано на модель Банкетка коридорна Б3.
4) Відповідно до п.п. 6. «Банкетка коридорна: кількість - 27 шт» Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 – «39130000-2 – Офісні меблі».
Супроводжуючі документи Експлуатаційний документ (паспорт) Сертифікат якості виробу – на партію виробів Декларація виробника про відповідність виробу вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів»
Учасником в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності від виробника ПНВП «АТОН» який втратив чинність 02.04.2019р.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ (ЄДРПОУ 2100911637) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», нумерація в протоколі було порушено помилково в зв’язку з технічною помилкою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000010 ● 42bde56442124489bd7214b222fbd172
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 11:49 |
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-03-07-000872-b 07.03.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №6» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-03 12:20:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі офісних меблів: «ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-000872-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що закупівля офісних меблів оголошена – 07 березня, а внесено в план – 18 березня.
Чому процедура закупівлі оголошена без внесення її до річного плану?
2. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що Договір поставки товарів від 30.04.2019 №69 опублікований 06.05.2019 о 13:42, що на 3 дні пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-05 11:23:18
пояснення
Щодо питань відносно закупівлі офісних меблів: «ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-000872-b) опублікованої 07.03.2019р. наш заклад повідомляє.
По-перше:
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Але наш заклад не мав змоги завантажити та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річний план, додаток до річного плану в потрібні терміни (до 15.03.2019р.), так як в нашій установі був відсутній інтернет зв'язок (провайдер ТОВ «Метроком» договір №1401/1 ві 14.01.2019). Завантаження та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану, додатку до річного плану відповідно до технічних причин (відсутність інтернет-звязку) відбулося з запізненням 18.03.2019р.
Закупівля офісних меблів була оголошена – 07.03. 2019р., так як план закупівель було затверджено 07.03.2019р. Тому інформація щодо оголошення закупівлі без внесення ії до річного плану не відповідає дійсності. ( копія плану додається ).
По-друге:
Відповідно до ч.2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами «…2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Еврофарм груп» було завантажено замовником 17.04.2019 о 11:53. Договір про закупівлю було укладено та зареєстровано 30.04.2019р. (через 10 днів але не пізніше 20 днів). Щодо публікації Договору поставки товарів від 30.04.2019 №69 в системі електронних закупівель, то відповідно до Розпорядження КМУ №7-р від 10 січня 2019 Про перенесення робочих днів у 2019 році 30.04 2019р. було перенесено на 11.05.2019р. Робочі дні, в які необхідно було завантажити документи з технічних причин був відсутній інтернет зв'язок (провайдер ТОВ «Метроком» довідки або інші документи щодо відсутності інтернет зв’язку даний провайдер не надає). Завантаження Договору поставки товарів від 30.04.2019 №69 в системі електронних закупівель відбулося 06.05.2019р. але договір укладено та зареєстровано 30.04.2019р., що не перевищує зазначених вч.2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами 20 днів з моменту повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатки до пояснення:
- План закупівель було затверджено 07.03.2019р.;
- Договір поставки товарів від 30.04.2019 №69.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-05 11:21:45
пояснення
Щодо питань відносно закупівлі офісних меблів: «ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-000872-b) опублікованої 07.03.2019р. наш заклад повідомляє.
По-перше:
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Але наш заклад не мав змоги завантажити та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річний план, додаток до річного плану в потрібні терміни (до 15.03.2019р.), так як в нашій установі був відсутній інтернет зв'язок (провайдер ТОВ «Метроком» договір №1401/1 ві 14.01.2019). Завантаження та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану, додатку до річного плану відповідно до технічних причин (відсутність інтернет-звязку) відбулося з запізненням 18.03.2019р.
Закупівля офісних меблів була оголошена – 07.03. 2019р., так як план закупівель було затверджено 07.03.2019р. Тому інформація щодо оголошення закупівлі без внесення ії до річного плану не відповідає дійсності. ( копія плану додається ).
По-друге:
Відповідно до ч.2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами «…2. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Еврофарм груп» було завантажено замовником 17.04.2019 о 11:53. Договір про закупівлю було укладено та зареєстровано 30.04.2019р. (через 10 днів але не пізніше 20 днів). Щодо публікації Договору поставки товарів від 30.04.2019 №69 в системі електронних закупівель, то відповідно до Розпорядження КМУ №7-р від 10 січня 2019 Про перенесення робочих днів у 2019 році 30.04 2019р. було перенесено на 11.05.2019р. Робочі дні, в які необхідно було завантажити документи з технічних причин був відсутній інтернет зв'язок (провайдер ТОВ «Метроком» довідки або інші документи щодо відсутності інтернет зв’язку даний провайдер не надає). Завантаження Договору поставки товарів від 30.04.2019 №69 в системі електронних закупівель відбулося 06.05.2019р. але договір укладено та зареєстровано 30.04.2019р., що не перевищує зазначених вч.2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 - VIІІ зі змінами 20 днів з моменту повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатки до пояснення:
- План закупівель було затверджено 07.03.2019р.;
- Договір поставки товарів від 30.04.2019 №69.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-12 11:11:04
Надаємо протокол засідання комітету від 28.02.2019, додаток зі змінами до річного плану, договір Метроком
Надаємо протокол засідання комітету від 28.02.2019, додаток зі змінами до річного плану, договір Метроком
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-19 12:22:47
Про надання пояснень
Лист від ТОВ "Метроком"
Дана інформація не потребує відповіді.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Причини неможливості усунення - Оскільки договір оприлюднено та зареєстровано в казначействі термін неможливо змінити
2019-07-30 15:19:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" |
363 840,00
UAH з ПДВ
|
343 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " |
445 700,00
UAH з ПДВ
|
345 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна |
469 010,00
UAH з ПДВ
|
345 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
490 020,00
UAH з ПДВ
|
490 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" |
637 745,00
UAH з ПДВ
|
637 745,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" |
648 447,60
UAH з ПДВ
|
648 447,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Тетяна Іванівна |
648 500,00
UAH з ПДВ
|
648 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КІФА" #30347169 |
Відхилено |
343 800,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 14:14
|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
" #3021211918 |
Відхилено |
345 400,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 11:11
|
ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна #2042213467 |
Відхилено |
345 500,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 10:43
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
490 020,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 12:59
|
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" #2100911637 |
Відхилено |
637 745,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:27
|
ТОВ ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" #42840705 |
Переможець |
648 447,60
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 13:43
|
догов еврофарм груп.pdf | укладений |
06 травня 2019 13:42
|