Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
473 870,00 UAH
UA-2019-03-07-000450-c 01e1b83156524a1d885c5b3471c67774
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 14:49
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 14:49
Початок аукціону: 25 березня 2019 13:47
Очікувана вартість: 473 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 369,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Ростомір, пікфлуометр (з набором багаторазових мундштуків), пульсоксиметр, отоофтальмоскоп, стетофонендоскоп, електрокардіограф 3-х канальний, індикатори повітряної стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 11:52
Додаток 2_Специфікація (1).doc
07 березня 2019 14:44
ТД_системи реєстрації.doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 5_ Проект_договору.docx
07 березня 2019 14:44
Додаток 4_перс_дані.doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 3 (тендерна пропозиція).doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 1_ст16_17.doc
14 березня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 11:52
Додаток 2_Специфікація (1).doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 2_Специфікація.doc
07 березня 2019 14:44
ТД_системи реєстрації.doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 5_ Проект_договору.docx
07 березня 2019 14:44
Додаток 4_перс_дані.doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 3 (тендерна пропозиція).doc
07 березня 2019 14:44
Додаток 1_ст16_17.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000064 ● d66d44aac8dc4e9083417a2459411886
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019 12:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.04.2019 №22
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-07-000450-c 07.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-08 12:00:11

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі системи реєстрації медичної інформації та дослідного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-07-000450-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких підстав не оприлюднено Специфікацію до договору про закупівлю товару від 22.04.2019 №18 (Додаток до договору), яка є невід’ємною частиною зазначеного договору на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-10 11:46:56

Пояснення (Закупівля UA-2019-03-07-000450-с)

На Ваш запит щодо підстав неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Специфікації до договору про закупівлю товару від 22.04.2019 № 18 (UA-2019-03-07-000450-с), яка є невід’ємною частиною зазначеного договору, повідомляємо, що означене сталося по причині технічного збою під час завантаження сканованої копії Специфікації до вказаного договору.
Принагідно інформуємо, що після підписання головним лікарем КНП «Жмеринський РМЦ ПМСД» договору і додатку (Специфікації) на паперових носіях вказаний документ надіслано на адресу переможця торгів (Постачальника). Скарг з боку останнього щодо порушення Замовником норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України не надходило.
Скановану копію Специфікації до договору від 22.04.2019 № 18 додаємо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених в ході моніторингу було розірвано Договір поставки № 18 від 22.04.2019р. між Комунальним некомерційним підприємством «Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» Жмеринської районної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» шляхом підписання Додаткової угоди. Ці зміни оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Прикріпляємо протокол засідання тендерного комітету та Додаткову угоду про розірвання договру поставки №18.

2019-05-21 13:44:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 22.04.2019 №18 додатковою угодою від 17.05.2019

2019-05-22 17:55:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

RISK1-3_1

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 427 916,54
UAH з ПДВ
427 916,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" 445 000,00
UAH з ПДВ
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 15:15
dovidkazmerinka.pdf
03 квітня 2019 15:15
dovidkazmerinka.pdf
03 квітня 2019 11:32
podatkiva.pdf
03 квітня 2019 11:32
podatkiva.pdf
03 квітня 2019 11:28
podatкova Zmerinka.pdf
03 квітня 2019 11:28
podatкova Zmerinka.pdf
03 квітня 2019 11:27
podatкova Zhitomir.pdf
02 квітня 2019 14:51
МВС.PDF
02 квітня 2019 14:12
ДовідкаGRINER.pdf
02 квітня 2019 14:12
Довідка.pdf
02 квітня 2019 14:12
банкрутство.pdf
22 березня 2019 13:16
Електронний підпис
22 березня 2019 13:15
Електронний підпис
22 березня 2019 13:15
пульсоксиметр.pdf
22 березня 2019 13:15
пикфлоуметр.pdf
22 березня 2019 13:15
Довідка про працівників.pdf
22 березня 2019 13:15
статут Гринер.pdf
22 березня 2019 13:15
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
22 березня 2019 13:15
отоофтальмоскоп.pdf
22 березня 2019 13:15
індекаторні_смужки.pdf
22 березня 2019 13:15
Довідка по статті 17.pdf
22 березня 2019 13:15
стетоскопи.pdf
22 березня 2019 13:15
кадиограф.pdf
22 березня 2019 13:15
Проект договору.pdf
22 березня 2019 13:15
паспорт.pdf
22 березня 2019 13:15
Довідка про обладнання.pdf
22 березня 2019 13:15
ростомір.pdf
22 березня 2019 13:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:31
витяг.jpg
22 березня 2019 13:31
виписка.jpg
22 березня 2019 13:31
039.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 427 916,54
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:29

Документи

29 березня 2019 16:29
Електронний підпис
29 березня 2019 16:25
Протокол №22
25 березня 2019 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
427 916,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:29
Електронний підпис
29 березня 2019 16:25
Протокол №22
25 березня 2019 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 12:08
Додаткова угода укладений
21 травня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 11:52
Додаткова угода до договору поставки 18.pdf зміни до договору
21 травня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 14:27
Договір №18 укладений
22 квітня 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За необхідності вказати розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених в ході моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (Висновок від 15.05.2019р.)