Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сарненська районна рада |
Код ЄДРПОУ: | 25314700 |
Вебсайт: | http://sarnyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., м. Сарни, вул. Демократична, буд. 51 |
Контактна особа: |
Світлана Рацкевич +380660483206 ratskevichsvitlana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 599 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 16:46 |
ТД (автомобіль) .docx | |
14 березня 2019 16:46 |
001-1-2.pdf | |
14 березня 2019 16:46 |
001-3-6.pdf |
14 березня 2019 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2019 16:46 |
ТД (автомобіль) .docx
|
||||||
14 березня 2019 16:46 |
001-1-2.pdf
|
||||||
14 березня 2019 16:46 |
001-3-6.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000010 ● 8d0429b5c23843e881c78e57c29bc8c3
- Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2019 № 5
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.03.2019 № 5
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-06-002128-a 06.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених порушень та приведення у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника та учасника - переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”», а саме: 1. Пункт 1 додатку 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника та учасника - переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”» викласти в новій редакції: №п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію: 1 Відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Інформація про відсутність підстави, надається в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її Посилання розміщення інформації: http://corrupt.informjust.ua 2. Доповнити приміткою такого змісту: Примітка: Згідно листа – роз’яснення №3302-06/906-06 від 15.01.2016 Мінекономрозвитку України «щодо інформації про перелік відкритих реєстрів, доступ до яких є вільний» Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомості щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення та відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Тому, учасник – переможець процедури закупівлі не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2019-03-14 16:50:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено зміни до тендерної документації
2019-12-04 14:58:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІК ПАРТНЕР #36354758 |
Переможець |
593 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 14:53
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 квітня 2019 14:42 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби з закупівлі товарів, робіт і послуг. |
08 квітня 2019 14:42
|
Електронний підпис |
08 квітня 2019 14:41
|
001 (2).pdf |