Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір і картон
Очікувана вартість
35 520,00 UAH
UA-2019-03-06-001508-b fa3c6e5bec3644c69466dd3303460645
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 35 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля паперу, картону і чорнила. Доставка товару за рахунок Постачальника на адресу Замовника м.Київ, вул. полковника Шутова, 13. Більш детальніше вимоги до закупівлі викладені в оголошенні №11.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Папір А4 80 (Білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачок
Папір офсетний А3 70 (Білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Папір А3 160 (Рожевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Папір А3 80 (Блакитний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачок
Папір А3 160 (Білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Чорнило чорне до ДР (до різографа Duplo)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 комплект
Чорнило до принтера Epson Stylus Photo 1500 W (Різнокольоровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 комплект
Чорнило чорне до принтера Epson L 100 (Різнокольоровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Полковника Шутова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2019  —  05 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 16:24
Додаток 1.docx
06 березня 2019 16:24
проект ДОГОВОРУ.doc
06 березня 2019 16:24
Оголошення 11.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 березня 2019 09:55
Дата відповіді: 07 березня 2019 10:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації не вказується торгова марка товарів. Замовник проводить закупівлю чорнил відповідно від до тих марок принтерів, які є на підприємтсві. Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Пропозиція розглядатиметься по найменшій пропозиції та при наявності всіх документів, що вказані в пункті 8.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 32 460,42
UAH з ПДВ
32 460,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 16:17
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 32 460,42
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 березня 2019 15:44
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
32 460,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 15:44
Протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №7.pdf укладений
21 березня 2019 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 460,32
UAH з ПДВ